2 films van HP. Toen de eerste uitkwam zijn mijn moeder en ik naar de bioscoop gegaan en allebei in slaap gevallen.
Gewoon mijn ding niet.
Niet TV time specifiek, maar wel een andere app waarop ik mān series bijhoud.
Ben jij snel gehecht aan dingen? Ik ben overgestapt van bank en heb al mijn rekeningnummers dus overgedragen, maar ik vind het heel moeilijk om nu mijn oudste rekening om te zetten want ik ben een soort van gehecht aan dat nummer, ik heb het al zolang⦠Slaat natuurlijk nergens op en het kost alleen maar onnodig geld.
- Ja, ik hecht me ook snel aan triviale dingen
- Nee, dat boeit me echt niks
0 stemmers
Wat bedoel je met bijhouden? Opschrijven wat je gezien hebt of bijhouden wat er uitkomt?
Hahaha ik zie nu helemaal voor me hoe iemand zijn emotional support goudvis overal mee naartoe sleept
Liggen er meer mensen wel eens helemaal in een scheur om zichzelf.
- Ja, Meestal als ik alleen ben.
- Ja, Meestal in gezelschap.
- Nee.
0 stemmers
Ben jij bij achtbanen achteraf ook altijd blij dat je de rit overleefd hebt zonder technische storing waarbij je op het hoogste punt of op de kop vast komt te zitten?
- Ja ik denk daar op voorhand vaak of altijd aan
- Nee ik denk daar nooit over na
0 stemmers
Ik heb echt een angst om dood te gaan in dat soort attracties, ook dingen die over de kop gaan. Ik durf het gewoon niet meer omdat ik alleen maar kan denken aan hoe ik dood kan gaan.
Tot vijf jaar geleden dacht ik daar nooit aan, maar nu dus bijna altijd. Het is ook best een reƫle angst en ik snap best dat je er niet meer door durft. Ik durf nog nƩt wel, maar het scheelt niet veel
jup daarom heb ik na ruim 2 jaar in het buitenland wonen nog steeds mān nederlandse pinpas en telefoonnummer
Die gebruikte ik vroeger. Helemaal vergeten! Heb net weer ingelogd en het laatste wat ik geregistreerd heb was op 28 oktober 2017, aflevering 4x02 van Jane the Virgin. Good old times haha
Ik kom altijd helemaal ontspannen uit de achtbaan, voel me dan meer zen dan na een massage.
Ik kreeg vandaag de vraag van een action medewerker of mijn hond een hulphond was. En ik vond dat eigenlijk wel een beetje grappig
Denk je dat er mensen bestaan die hun mondkapjes uitkoken in een waterkoker?
- Ja dat zijn dezelfde types die hun onderbroek in een waterkoker in een hotel stoppen
- Nee natuurlijk niet
- Wtf zijn dit de gedachten die bij jou opkomen als je niet kan slapen?
- Andersā¦
0 stemmers
Zou jij overwegen om een extra feestelijk mondkapje te kopen voor december?
- Heb ik al gedaan
- Misschien
- Ik draag nooit mondkapjes
- Ik verwacht juist dan geen mondkapje nodig te hebben
- Andersā¦
0 stemmers
Ooit gewekt door een haan?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Lijken jouw oren op elkaar?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ben jij wel eens onder de indruk geweest van andermans tepels?
- Ja
- Nee
- Huh?
0 stemmers
Vind jij het ook super smerig als ergens een gebruikt mondkapje, die voor eenmalig gebruik, zomaar ergens op de grond ligt?
- Nee
- Eerder slecht voor het milieu dat rondzwervend afval
- Ja
- Ik krijg er soms ook kots neigingen etc van of een ander akelig gevoel van binnen. Net zoals bij besmeurd toiletpapier zomaar op straat.
- Andersā¦
- Ik heb dat nog nooit aangetroffen op straat.
- Beter dit dan een mondkapjeswaterkokerincident.
0 stemmers
Ik ook, ik droom er zelfs vaak over. Toch ga ik wel altijd in dat soort attracties en vind ik het leuk. Het helpt ook niet mee dat ik dan op youtube ongelukken in rollercoasters ga opzoeken etc. En dan denk ik soms, nouja dan heb ik iig wel een vrij spectaculaire dood gehad.
Oh god, ik moet er nu ineens aan denken dat op een kermis ergens in Amerika dacht ik ineens zoān hele eh stang? Afbrak en dat was dan afkomstig van makers uit Nederland. Ik ben dit jaar 1 keer naar een kermis met mn vriend geweest, vinden we beiden kut maar toch gedaan. 2 keer in een attractie geweest en de eerste keer schoof ik zooo heen en weer in dat ding, ik dacht dat ik eruit vloog. En ik wilde vervolgens nog een keer? die man drukte de beugel toen echt enorm hard naar beneden op mn benen, want waarschijnlijk had hij het al gezien. De volgende dag waren mn benen waar die stang zat helemaal blauw. Zo, wat een lange rant dit. Lang verhaal kort, ik vind attracties leuk. In pretparken vertrouw ik de veiligheid meer. En ik snap je angst volledig.
Oja dit:
In hoeveel provincies in Nederland heb jij gewoond?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
0 stemmers
Die masturbatieman uit de laatste aflevering van de Outsiders had indrukwekkende tepels
tepels
Ik vertrouw achtbanen/andere attracties in een attractiepark waar ze gewoon vaststaan wel, maar van die kermissen waar ze iedere week opgebouwd worden echt niet Maar al helemaaaaal die boosters niet, nu zou ik daar sowieso niet in durven maar al helemaal niet op een kermis.
Durven jullie wel in een booster?
- Ja, vind er niks engs aan
- Ja, maar ik vind het wel eng
- Ik heb er 1x ingezeten en nu wil ik nooit weer
- Nee gewoon niet
0 stemmers
Gaan jullie over het algemeen in veel āspannendeā attracties of niet?
- Ja, ik durf overal in
- Een enkele ga ik niet in maar over het algemeen wel veel
- Nee ik vind veel dingen te eng
- Ik ga nergens in
0 stemmers
Bij mij is het ook deels door emetofobie dat ik niet in dingen wil waar je een raar gevoel van in je buik krijgt of over de kop gaat of zo, maar naast dat durf ik ook in niet zo veel
Voordat ik last had van mijn evenwichtsorgaan ging ik wel bijna overal in maar ik kan nu al kotsen als ik twee keer mijn bureaustoel snel ronddraai. Heeft niks te maken met engheid ook al ben ik een watje. Ik mis de thrill wel soms maar zelfs een zweefmolen of schommelschip wordt nu lastig.