Stel je persoonlijke vraag #20

Als tiener vond ik zo’n booster totaal niet eng, heb ook vaak in zo’n katapult achtig iets gezeten. Dat je zo in de lucht wordt geschoten. Zou het nu wel wat eng vinden.

Ik vind 't niet eng, maar ik heb attractieparken nooit leuk gevonden. En kermissen al helemaal niet. :woozy_face:

Ben je wel eens in dit ding geweest?

• Ja ik vond het leuk
  • Ja en ik vond het een nachtmerrie
  • Nee nog nooit

0 stemmers

1 like

Die booster vind ik zo vet maar er is nooit iemand die met me mee wil :triumph:

Ja je hebt gelijk, is inderdaad eerder iets wat ik aan een vriendin zou appen, maar niet zo geschikt hier. Pas het aan!

1 like

Mij krijg je alleen dood in zo’n ding hoor, ik ga echt niet vrijwillig in zo’n ding. Ook niet voor een leuk geldbedrag.

3 likes

Ik heb al heel vaak overgegeven na een dagje attractiepark. Ik dacht als volwassene gaat het misschien beter, maar nadat ik de laatste keer (doch kotsmisselijk) de dag had overleefd en we 5 minuten gingen rijden en de auto voor mij aan de kant moest worden gezet, hoef ik nooit meer in een achtbaan/zweefmolen/schommel schip/boosterding.

Achtbanen vind ik wel leuk maar daar houdt het ook wel bij op. :woman_shrugging:t2: Één keer in de booster gezeten, never again haha. Ik ben vooral bang dat het zitje dan ineens losschiet ofzo. Mijn allergrootste nachtmerrie is de zweefmolen, zeker zo’n hele hoge. Je gaat misschien niet zo heel hard maar je hangt wel op 100 meter hoogte aan een kettinkje met alleen een touwtje voor het stoeltje als bescherming. Thanks but no thanks :cry:

2 likes

Ben je wel eens bij een kattencafé geweest?

• Ja en dat was leuk
  • Ja en dat was geen zak aan
  • Nee ik haat katten
  • Nee gewoon geen zin
  • Nee maar wil ik nog wel

0 stemmers

Als vervolg hierop: In welke provincies heb je wel eens gewoond?

• Utrecht
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Limburg
  • Zeeland
  • Noord-Brabant
  • Overijssel
  • Drenthe
  • Groningen
  • Friesland
  • Flevoland
  • Gelderland
  • Geen enkele

0 stemmers

Ik ben wel geweest, 1x en doe dat nooit weer vrijwillig. Precies dat wat je zegt maakt het zo smerig. En die lucht die er hangt super benauwd en mensen die ook doen alsof ze nog nooit een kat hebben gezien.

2 likes

Oh deze was zo leuk!! Eerst was de booster altijd mijn favo kermisattractie maar sindsdien de bungeebal

1 like

Ja leuk op een foto, niet op je bord.

19 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

Ik wil zo graag en mijn vriend gaat mee ( :scream: ) maar mweh door corona kan het nu niet.

1 like

1 duw en de kat zit niet meer op tafel hoor haha. Weet alleen niet of ik dat daar durf te doen haha maar dat deed ik thuis altijd wel.

Twee, zonder ooit te verhuizen :sunglasses:

Ik vind dit om de een of andere manier een milde vorm van dierenmishandeling

2 likes

Ik heb ooit 1 keer in de booster gezeten, op een dag dat het heel hard waaide, echt bijna storm zeg maar. Nou dat was echt zo kut, want op het moment dat wij uit wilden stappen, en mijn beugel dus al los zat, kwam er een rukwind die de mensen in het bakje boven naar omlaag duwde, waardoor wij dus automatisch weer omhoog gingen. Terwijl ik al los zat dus, echt een vreselijke ervaring. Uiteindelijk geprobeerd ons bakje weer naar beneden te krijgen, met 20 man lopen trekken eraan. En ik zat inmiddels alleen maar te huilen, want ik dacht, als dat bakje nu omdraait, val ik eruit. Vervolgens gingen ook allemaal mensen foto’s lopen maken van deze complete chaos. Wat een ellende. Ik krijg gelijk weer zweethanden als ik er aan terugdenk.

6 likes

Ooomg dodelijk eng, wat verschrikkelijk. Gelukkig ben je er goed uitgekomen

1 like

Omggggg, hoeveel meter omhoog ging je dan? Dit klinkt echt naar en dood eng