Een mandarijn…
- schillen
- pellen
0 stemmers
Een mandarijn…
0 stemmers
Ik denk dat we ongeveer tot de helft omhoog waren, dus zo’n 20-25 meter?
Ze probeerde hem weer omlaag te krijgen, alleen omdat de wind zo sterk was, lukte dat niet. Uiteindelijk ging hij naar beneden, alleen dat laatste stuk ging heel moeizaam. Toen zijn verschillende mannen op de hekken(?) gaan staan om bij het bakje te kunnen, en zijn ze er met heel veel aan gaan ‘hangen’ om hem het laatste stuk omlaag te krijgen. En ik kon alleen maar huilen haha.
That’s it ik ga nooit meer in de booster
Ik durf echt in veel attracties, maar hier ga ik nooooit meer in.
Ja het is goed dat die regels er zijn, maar ik kan me voorstellen dat het die katten alsnog veel stress geeft. Van wat ik nu zie, is het opzetten van zo’n café even een trend en gaan er straks weer veel of failliet of verzinnen de eigenaren weer iets anders. Dan zitten die katten weer…
Dat van het asiel vind ik inderdaad wel iets moois en dat was ook het originele idee, maar ik ben bang dat niet iedereen daaraan denkt bij het opzetten van zo’n café. Al zou ik dat wel graag willen geloven
Ik weet niet of ik het dierenmishandeling vind, maar draai het eens om. Zou jij het leuk vinden om de hele dag tentoongesteld te zitten om anderen te plezieren? Ik denk het niet. Elke dag nieuwe mensen, iedereen mag je aanraken, drukte, etc. Lijkt me best veel stress voor zo’n beestje.
Zijn vast regels, maar kan me voorstellen dat niet-kattenkenners niet doorhebben wanneer een kat er geen zin in heeft ofzo, onder het mom van ‘ik aai alleen maar hoor’
Smeerboter gebruiken die 2 maanden over de datum is
0 stemmers
Bij het katten café waar ik wel eens heen ga had ik door dat een van de katten die er eerder wel was ineens weg was, de mensen daar zeiden dat ze doorhadden dat hij het niet prettig vond met al die mensen en dat hij nu gewoon in een rustig huis woont bij iemand. Denk dus inderdaad wel dat ze er op letten of de katten het wel of niet prettig vinden.
Daar hebben ze inderdaad ook een luikje waar ze doorheen kunnen om naar een ruimte te gaan zonder mensen. Maar de mensen die er werken geven sowieso aan dat het niet de bedoeling is katten op te pakken maar dat je ze gewoon hun gang moet laten gaan.
Vi************en?
Ja, ik houd dus wel van katten en vind bet best leuk om naar binnen te kijken vanuit het raam. Maar gadverdamme, hoef er echt niks te consumeren.
Klopt ja!
Oh wat zielig! Extra zielig omdat je nog zo jong was. Bij wat voor attractie was dit?
En gebruiken jullie voor boeken…
0 stemmers
Ik zit te twijfelen of ik een Goodreads account moet nemen, maar dan heb ik weer een account op iets en ik weet niet of ik het volhoud
Ik kan echt niet zonder (of nou ja, het zou wel kunnen maar ik ben er heel blij mee). Je kan het altijd proberen?
Maar plaats jij ook reviews of heb je het alleen meer om nieuwe boeken te ontdekken?
Ik zoek wel regelmatig op goodreads om vergelijkbare boeken te vinden die ik graag lees. Dus wat andere gebruikers ook hebben gelezen.
Wel chill trouwens, 5 jaar geleden ofzo ook eens op gekeken maar toen waren er veel minder mensen daar die Nederlandse boeken lazen.
Beide! En ook voor ‘privénotities’ over de boeken zodat ik na 5 jaar nog weet wat ik nou precies van iets vond.
Edit: O en ik vind ‘compare books’ een leuke functie en soms gebruik ik ook die optie waarbij je onbekenden om aanraders kunt vragen! Goodreads heeft best veel van dat soort verborgen opties.
Ik onthoud eigenlijk altijd gewoon of ik een boek of film al heb gelezen/zien, ik snap de meerwaarde van apps daarvoor niet zo? Niet dat ik uit mijn hoofd kan opdreunen wat ik allemaal ooit heb gelezen of gezien hoor haha, maar als ik een titel zie kan ik wel zeggen of ik die wel/niet heb gelezen.