Stel je persoonlijke vraag #20

jup daarom heb ik na ruim 2 jaar in het buitenland wonen nog steeds m’n nederlandse pinpas en telefoonnummer :joy:

Die gebruikte ik vroeger. Helemaal vergeten! Heb net weer ingelogd en het laatste wat ik geregistreerd heb was op 28 oktober 2017, aflevering 4x02 van Jane the Virgin. Good old times haha

1 like

Ik kom altijd helemaal ontspannen uit de achtbaan, voel me dan meer zen dan na een massage.

4 likes

Ik kreeg vandaag de vraag van een action medewerker of mijn hond een hulphond was. En ik vond dat eigenlijk wel een beetje grappig

12 likes

Denk je dat er mensen bestaan die hun mondkapjes uitkoken in een waterkoker?

• Ja dat zijn dezelfde types die hun onderbroek in een waterkoker in een hotel stoppen
  • Nee natuurlijk niet
  • Wtf zijn dit de gedachten die bij jou opkomen als je niet kan slapen?
  • Anders…

0 stemmers

Zou jij overwegen om een extra feestelijk mondkapje te kopen voor december?

• Heb ik al gedaan
  • Misschien
  • Ik draag nooit mondkapjes
  • Ik verwacht juist dan geen mondkapje nodig te hebben
  • Anders…

0 stemmers

Ooit gewekt door een haan?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Lijken jouw oren op elkaar?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ben jij wel eens onder de indruk geweest van andermans tepels?

• Ja
  • Nee
  • Huh?

0 stemmers

Vind jij het ook super smerig als ergens een gebruikt mondkapje, die voor eenmalig gebruik, zomaar ergens op de grond ligt?

• Nee
  • Eerder slecht voor het milieu dat rondzwervend afval
  • Ja
  • Ik krijg er soms ook kots neigingen etc van of een ander akelig gevoel van binnen. Net zoals bij besmeurd toiletpapier zomaar op straat.
  • Anders…
  • Ik heb dat nog nooit aangetroffen op straat.
  • Beter dit dan een mondkapjeswaterkokerincident.

0 stemmers

Ik ook, ik droom er zelfs vaak over. Toch ga ik wel altijd in dat soort attracties en vind ik het leuk. Het helpt ook niet mee dat ik dan op youtube ongelukken in rollercoasters ga opzoeken etc. En dan denk ik soms, nouja dan heb ik iig wel een vrij spectaculaire dood gehad.
Oh god, ik moet er nu ineens aan denken dat op een kermis ergens in Amerika dacht ik ineens zo’n hele eh stang? Afbrak en dat was dan afkomstig van makers uit Nederland. Ik ben dit jaar 1 keer naar een kermis met mn vriend geweest, vinden we beiden kut maar toch gedaan. 2 keer in een attractie geweest en de eerste keer schoof ik zooo heen en weer in dat ding, ik dacht dat ik eruit vloog. En ik wilde vervolgens nog een keer? :confused: die man drukte de beugel toen echt enorm hard naar beneden op mn benen, want waarschijnlijk had hij het al gezien. De volgende dag waren mn benen waar die stang zat helemaal blauw. Zo, wat een lange rant dit. Lang verhaal kort, ik vind attracties leuk. In pretparken vertrouw ik de veiligheid meer. En ik snap je angst volledig.

Oja dit:

1 like

In hoeveel provincies in Nederland heb jij gewoond?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

0 stemmers

Die masturbatieman uit de laatste aflevering van de Outsiders had indrukwekkende tepels

tepels

image

4 likes

Ik vertrouw achtbanen/andere attracties in een attractiepark waar ze gewoon vaststaan wel, maar van die kermissen waar ze iedere week opgebouwd worden echt niet :sweat_smile: Maar al helemaaaaal die boosters niet, nu zou ik daar sowieso niet in durven maar al helemaal niet op een kermis.

Durven jullie wel in een booster?

• Ja, vind er niks engs aan
  • Ja, maar ik vind het wel eng
  • Ik heb er 1x ingezeten en nu wil ik nooit weer
  • Nee gewoon niet

0 stemmers

Gaan jullie over het algemeen in veel ‘spannende’ attracties of niet?

• Ja, ik durf overal in
  • Een enkele ga ik niet in maar over het algemeen wel veel
  • Nee ik vind veel dingen te eng
  • Ik ga nergens in

0 stemmers

Bij mij is het ook deels door emetofobie dat ik niet in dingen wil waar je een raar gevoel van in je buik krijgt of over de kop gaat of zo, maar naast dat durf ik ook in niet zo veel :sweat_smile:

Voordat ik last had van mijn evenwichtsorgaan ging ik wel bijna overal in maar ik kan nu al kotsen als ik twee keer mijn bureaustoel snel ronddraai. Heeft niks te maken met engheid ook al ben ik een watje. Ik mis de thrill wel soms maar zelfs een zweefmolen of schommelschip wordt nu lastig.

2 likes

Als tiener vond ik zo’n booster totaal niet eng, heb ook vaak in zo’n katapult achtig iets gezeten. Dat je zo in de lucht wordt geschoten. Zou het nu wel wat eng vinden.

Ik vind 't niet eng, maar ik heb attractieparken nooit leuk gevonden. En kermissen al helemaal niet. :woozy_face:

Ben je wel eens in dit ding geweest?

• Ja ik vond het leuk
  • Ja en ik vond het een nachtmerrie
  • Nee nog nooit

0 stemmers

1 like

Die booster vind ik zo vet maar er is nooit iemand die met me mee wil :triumph:

Ja je hebt gelijk, is inderdaad eerder iets wat ik aan een vriendin zou appen, maar niet zo geschikt hier. Pas het aan!

1 like

Mij krijg je alleen dood in zo’n ding hoor, ik ga echt niet vrijwillig in zo’n ding. Ook niet voor een leuk geldbedrag.

3 likes

Ik heb al heel vaak overgegeven na een dagje attractiepark. Ik dacht als volwassene gaat het misschien beter, maar nadat ik de laatste keer (doch kotsmisselijk) de dag had overleefd en we 5 minuten gingen rijden en de auto voor mij aan de kant moest worden gezet, hoef ik nooit meer in een achtbaan/zweefmolen/schommel schip/boosterding.

Achtbanen vind ik wel leuk maar daar houdt het ook wel bij op. :woman_shrugging:t2: Één keer in de booster gezeten, never again haha. Ik ben vooral bang dat het zitje dan ineens losschiet ofzo. Mijn allergrootste nachtmerrie is de zweefmolen, zeker zo’n hele hoge. Je gaat misschien niet zo heel hard maar je hangt wel op 100 meter hoogte aan een kettinkje met alleen een touwtje voor het stoeltje als bescherming. Thanks but no thanks :cry:

2 likes

Ben je wel eens bij een kattencafé geweest?

• Ja en dat was leuk
  • Ja en dat was geen zak aan
  • Nee ik haat katten
  • Nee gewoon geen zin
  • Nee maar wil ik nog wel

0 stemmers

Als vervolg hierop: In welke provincies heb je wel eens gewoond?

• Utrecht
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Limburg
  • Zeeland
  • Noord-Brabant
  • Overijssel
  • Drenthe
  • Groningen
  • Friesland
  • Flevoland
  • Gelderland