Stel je persoonlijke vraag #20

Ik ben wel geweest, 1x en doe dat nooit weer vrijwillig. Precies dat wat je zegt maakt het zo smerig. En die lucht die er hangt super benauwd en mensen die ook doen alsof ze nog nooit een kat hebben gezien.

2 likes

Oh deze was zo leuk!! Eerst was de booster altijd mijn favo kermisattractie maar sindsdien de bungeebal

1 like

Ja leuk op een foto, niet op je bord.

19 likes

:heart_eyes: :heart_eyes:

Ik wil zo graag en mijn vriend gaat mee ( :scream: ) maar mweh door corona kan het nu niet.

1 like

1 duw en de kat zit niet meer op tafel hoor haha. Weet alleen niet of ik dat daar durf te doen haha maar dat deed ik thuis altijd wel.

Twee, zonder ooit te verhuizen :sunglasses:

Ik vind dit om de een of andere manier een milde vorm van dierenmishandeling

2 likes

Ik heb ooit 1 keer in de booster gezeten, op een dag dat het heel hard waaide, echt bijna storm zeg maar. Nou dat was echt zo kut, want op het moment dat wij uit wilden stappen, en mijn beugel dus al los zat, kwam er een rukwind die de mensen in het bakje boven naar omlaag duwde, waardoor wij dus automatisch weer omhoog gingen. Terwijl ik al los zat dus, echt een vreselijke ervaring. Uiteindelijk geprobeerd ons bakje weer naar beneden te krijgen, met 20 man lopen trekken eraan. En ik zat inmiddels alleen maar te huilen, want ik dacht, als dat bakje nu omdraait, val ik eruit. Vervolgens gingen ook allemaal mensen foto’s lopen maken van deze complete chaos. Wat een ellende. Ik krijg gelijk weer zweethanden als ik er aan terugdenk.

6 likes

Ooomg dodelijk eng, wat verschrikkelijk. Gelukkig ben je er goed uitgekomen

1 like

Omggggg, hoeveel meter omhoog ging je dan? Dit klinkt echt naar en dood eng

Een mandarijn

• schillen
  • pellen

0 stemmers

Ik denk dat we ongeveer tot de helft omhoog waren, dus zo’n 20-25 meter?
Ze probeerde hem weer omlaag te krijgen, alleen omdat de wind zo sterk was, lukte dat niet. Uiteindelijk ging hij naar beneden, alleen dat laatste stuk ging heel moeizaam. Toen zijn verschillende mannen op de hekken(?) gaan staan om bij het bakje te kunnen, en zijn ze er met heel veel aan gaan ‘hangen’ om hem het laatste stuk omlaag te krijgen. En ik kon alleen maar huilen haha.

3 likes

That’s it ik ga nooit meer in de booster

20 likes

Ik durf echt in veel attracties, maar hier ga ik nooooit meer in.

1 like

Ja het is goed dat die regels er zijn, maar ik kan me voorstellen dat het die katten alsnog veel stress geeft. Van wat ik nu zie, is het opzetten van zo’n cafĂ© even een trend en gaan er straks weer veel of failliet of verzinnen de eigenaren weer iets anders. Dan zitten die katten weer

Dat van het asiel vind ik inderdaad wel iets moois en dat was ook het originele idee, maar ik ben bang dat niet iedereen daaraan denkt bij het opzetten van zo’n cafĂ©. Al zou ik dat wel graag willen geloven

5 likes

Ik weet niet of ik het dierenmishandeling vind, maar draai het eens om. Zou jij het leuk vinden om de hele dag tentoongesteld te zitten om anderen te plezieren? Ik denk het niet. Elke dag nieuwe mensen, iedereen mag je aanraken, drukte, etc. Lijkt me best veel stress voor zo’n beestje.

Zijn vast regels, maar kan me voorstellen dat niet-kattenkenners niet doorhebben wanneer een kat er geen zin in heeft ofzo, onder het mom van ‘ik aai alleen maar hoor’

3 likes

Smeerboter gebruiken die 2 maanden over de datum is

• Hell no!
  • Zolang het niet beschimmeld is geen probleem

0 stemmers

Bij het katten café waar ik wel eens heen ga had ik door dat een van de katten die er eerder wel was ineens weg was, de mensen daar zeiden dat ze doorhadden dat hij het niet prettig vond met al die mensen en dat hij nu gewoon in een rustig huis woont bij iemand. Denk dus inderdaad wel dat ze er op letten of de katten het wel of niet prettig vinden.

Daar hebben ze inderdaad ook een luikje waar ze doorheen kunnen om naar een ruimte te gaan zonder mensen. Maar de mensen die er werken geven sowieso aan dat het niet de bedoeling is katten op te pakken maar dat je ze gewoon hun gang moet laten gaan.

1 like

Vi************en?

1 like

Ja, ik houd dus wel van katten en vind bet best leuk om naar binnen te kijken vanuit het raam. Maar gadverdamme, hoef er echt niks te consumeren.

2 likes