Stel je persoonlijke vraag #20

Ik ben maar bij 1 kattencafé geweest (op de dag van mijn verloving :heart:) maar ik vond het daar super goed geregeld. Alle katten kwamen uit een asiel en konden dus geadopteerd worden. Ze werden speciaal geselecteerd op dat ze goed met andere katten kunnen en het leuk vinden om onder de mensen te zijn.

En ze konden altijd “ontsnappen” naar een ruimte waar geen mensen naar binnen mogen. Er waren ook regels zoals dat je ze niet mag oppakken en je mocht ook geen slapende katten aaien. Dus de katten moesten echt uit zichzelf naar je toe komen.

Ik vond hier eigenlijk niets zieligs aan en die katten worden veel sneller geadopteerd!

3 likes

Hahaha dat is wel echt next level hechting!

1 like

Ja ik ben wel in meer dan 5 katten cafés geweest en kreeg ook altijd dit gevoel! Bij sommige merk je wel dat de katten het niet zo bijzonder meer vinden om geaaid te worden.

1 like

Doe jij je gordijnen / luxaflex / andere raamverduistering dicht als je savonds tv zit te kijken?

• ja, ik mot geen pottenkijkers
  • ja, is gezelliger
  • nee, niemand kan toch naar binnen kijken
  • gewoon nee

0 stemmers

1 like

Eigenlijk ja, ben een beetje bang in het donker :see_no_evil: en zie buiten dan allemaal bomen in de schaduw enzo

4 likes

Haha aan die optie had ik nog niet gedacht. Ik laat zelf mijn gordijnen eigenlijk altijd open (terwijl ik op de begane grond woon aan de straat), maar ik vind het nog wel gezellig om een beetje naar buiten te loeren zo nu en dan

Haha ja dat vind ik ook best eng!
Maar ik hou aan de straatkant vaak mijn gordijnen zelfs ook overdag dicht als mijn hond alleen thuis is, zodat hij lekker kan slapen.

1 like

In principe laat ik gordijnen best vaak open staan, achter bijv zijn normaliter altijd open. Maar qua isolatie is het wel enorm goed, en dus zoals vanavond als het echt koud voelt (oud huis), trek ik gauwer de gordijnen even extra dicht!

1 like

Hoe maak jij foto’s?

• Met mijn telefoon
  • Een analoge camera
  • Een digitale camera
  • Anders

0 stemmers

Als je met een analoog of digitaal toestel foto’s maakt, weet je hoe je technisch gezien goede foto’s moet maken? Kortom, weet hoe een camera echt werkt?

• Ja, met een analoog toestel
  • Ja, met een digitale camera
  • Ja, zowel analoog als digitaal
  • Middelmatig
  • Nee ik doe maar wat
  • Ik maak alleen foto’s met mijn telefoon of heel simpele camera’s waarbij ik niks hoef in te stellen

0 stemmers

Mijn man maakt eigenlijk altijd de foto’s (hij weet er ook echt veel van), ik “ken” wel de basis, maar ben niet bepaald goed in mooie foto’s nemen met een echt fototoestel.

Voor als je niet meer thuis woont, hoe vaak spreek jij je ouders gemiddeld? Maakt niet uit als dit digitaal is, of als je enkel je vader of moeder spreekt

• Geen contact
  • Elke dag wel een keer
  • Om de dag
  • 2 keer per week
  • 1 keer per week
  • 1 keer per maand
  • 1 keer per half jaar
  • Minder dan 1 keer per half jaar

0 stemmers

omg inderdaad! ik zag laatst een reclame voor mannenshirts in 17 maten gebaseerd op lengte, breedte en lichaamsbouw en ik dacht :expressionless: :expressionless: :expressionless: doe ook voor vrouwen aub? wij hebben juist overal verschillende soorten uitstulpsels

12 likes

Komt er een Mac Donalds op de zuidas?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ik hoop het echt alleen maar om die 2 vrouwen uit het interview van de telegraaf. :laughing:

1 like

Ik vind het irritant als iemand niet op zijn eigen poll reageert.

48 likes

Vorig jaar heb ik na jaren besloten om op te houden me daar zorgen over te maken en het heeft me zoveel rust gegeven. De keren dat ik onzeker over mijn gewicht ben zijn zo weinig, dat ik het niet eens meer mee vind tellen.
Oke, ik ben zwaarder dan vorig jaar, maar ik kan weer alles eten zonder er ziek van te worden en ik merk aan mijn cyclus hoeveel verschil het maakt.
Ik ben me er bewust van dat het een grote stap is om te zetten en de eerste twee maanden waren voor mij heel confronterend om te zien dat al mijn “harde werk” van de afgelopen 3 jaar verdween, maar ik wou dat ik eerder had besloten om het los te laten.

Het enige waar ik onzeker over ben, is mijn bouw. Ik ben klein en breed gebouwd en ben daardoor snel een proppie. Maar ja, ik denk niet dat een dokter mijn schouders en heupen wil halveren.

5 likes

Staan jullie al om de nieuwe Baby Yoda-memes te springen?

• Ja man! Hoe meer hoe beter!
  • Mwah
  • Nee, dit kunnen we in 2020 er niet bij hebben :expressionless:

0 stemmers

Vaker 1x per 2 weken of drie weken.

Bijna elke dag wel maar niet perse uitgebreid of over hoe het gaat ofzo. Meer delen van korte feitjes “ik heb m’n tentamen gehaald!” “kijk hoe goed m’n stoofpotje gelukt is!” en als iemand iets tegenkomt in het nieuws of op social media en we vinden dat de ander moet zien/weten, dat we elkaar dan even een screenshot of linkje sturen.

Echt bijpraten doen we zo’n 1 keer in de twee/drie weken op FaceTime of in het echt

3 likes

Echt niet eens 1 keer per week en dat komt meestal vanuit haar. Onze band is helemaal niet slecht, maar ik denk dat ik mijn moeder gewoon niet zo nodig heb ofzo? Ik mis haar ook amper, terwijl ik mijn kleine zusje nu ookal een paar weken niet gezien heb en wel mis. Toen ik in het buitenland woonde sprak ik mijn moeder ook amper en had ik echt totaal geen heimwee. Ik voel me daar soms wel schuldig over naar haar toe.

De gedaanteverwisseling is echt heel tof en dun dus zou ik aanraden!

8 likes