Mijn man maakt eigenlijk altijd de foto’s (hij weet er ook echt veel van), ik “ken” wel de basis, maar ben niet bepaald goed in mooie foto’s nemen met een echt fototoestel.
Voor als je niet meer thuis woont, hoe vaak spreek jij je ouders gemiddeld? Maakt niet uit als dit digitaal is, of als je enkel je vader of moeder spreekt
- Geen contact
- Elke dag wel een keer
- Om de dag
- 2 keer per week
- 1 keer per week
- 1 keer per maand
- 1 keer per half jaar
- Minder dan 1 keer per half jaar
0 stemmers
omg inderdaad! ik zag laatst een reclame voor mannenshirts in 17 maten gebaseerd op lengte, breedte en lichaamsbouw en ik dacht
doe ook voor vrouwen aub? wij hebben juist overal verschillende soorten uitstulpsels
Komt er een Mac Donalds op de zuidas?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik hoop het echt alleen maar om die 2 vrouwen uit het interview van de telegraaf.
Ik vind het irritant als iemand niet op zijn eigen poll reageert.
Vorig jaar heb ik na jaren besloten om op te houden me daar zorgen over te maken en het heeft me zoveel rust gegeven. De keren dat ik onzeker over mijn gewicht ben zijn zo weinig, dat ik het niet eens meer mee vind tellen.
Oke, ik ben zwaarder dan vorig jaar, maar ik kan weer alles eten zonder er ziek van te worden en ik merk aan mijn cyclus hoeveel verschil het maakt.
Ik ben me er bewust van dat het een grote stap is om te zetten en de eerste twee maanden waren voor mij heel confronterend om te zien dat al mijn “harde werk” van de afgelopen 3 jaar verdween, maar ik wou dat ik eerder had besloten om het los te laten.
Het enige waar ik onzeker over ben, is mijn bouw. Ik ben klein en breed gebouwd en ben daardoor snel een proppie. Maar ja, ik denk niet dat een dokter mijn schouders en heupen wil halveren.
Staan jullie al om de nieuwe Baby Yoda-memes te springen?
- Ja man! Hoe meer hoe beter!
- Mwah
- Nee, dit kunnen we in 2020 er niet bij hebben
0 stemmers
Vaker 1x per 2 weken of drie weken.
Bijna elke dag wel maar niet perse uitgebreid of over hoe het gaat ofzo. Meer delen van korte feitjes “ik heb m’n tentamen gehaald!” “kijk hoe goed m’n stoofpotje gelukt is!” en als iemand iets tegenkomt in het nieuws of op social media en we vinden dat de ander moet zien/weten, dat we elkaar dan even een screenshot of linkje sturen.
Echt bijpraten doen we zo’n 1 keer in de twee/drie weken op FaceTime of in het echt
Echt niet eens 1 keer per week en dat komt meestal vanuit haar. Onze band is helemaal niet slecht, maar ik denk dat ik mijn moeder gewoon niet zo nodig heb ofzo? Ik mis haar ook amper, terwijl ik mijn kleine zusje nu ookal een paar weken niet gezien heb en wel mis. Toen ik in het buitenland woonde sprak ik mijn moeder ook amper en had ik echt totaal geen heimwee. Ik voel me daar soms wel schuldig over naar haar toe.
De gedaanteverwisseling is echt heel tof en dun dus zou ik aanraden!
Ik heb hem dus al 3 keer gelezen en vergeet telkens waar het over gaat en hoe het eindigt. Ligt aan mij overigens, niet aan het boek. Volgens mij vond ik m ook goed.
Die Jerusalema Challenge is me echt helemaal ontgaan tot vandaag. Wat vinden we hiervan?
Even deze als voorbeeld maar er zijn er dus heel veel
- Prachtig
- Ontroerend
- Ik heb zelf ook meegedaan aan zo’n challange
- Ik zou wel mee willen doen aan deze challenge
- Mij niet gezien
- Wtf is dit
- Ik heb hier nog nooit van gehoord?
- Wel leuk
- Geen mening over
- Cringe
- Mooi nummer wel
- Hoezo hebben ze hier tijd voor?
0 stemmers
Laf het nummer, maar ik vind dit dus niet om aan te gluren dat houterige gehobbel.
Die grapevine op 24 seconden kan ik echt niet handelen… Nu al 12 keer gezien
Ik snap dit soort dingen niet, wat is hier “challenge” aan? ik zat steeds te wachten tot een soort ontknoping maar er gebeurde niks?
Ik ken het nummer ook niet en ziet er wel gezellig uit ofzo maar voel er verder 0,0 bij
Zorg personeel doet dit massaal, om aandacht te vragen voor de situatie geloof ik.
Is jullie downloads-folder op je computer/laptop ook zo’n rotzooi of sorteren en hernoemem jullie alle documenten netjes?
- Ja, mijn downloads-folder is ook een rotzooi
- Nee, ik hernoem al mijn gedownloade documenten en plaats ze in de juiste folders
- Iets ertussenin
0 stemmers
Ja ik las net dit: https://www.ad.nl/buitenland/ken-jij-de-jerusalema-challenge-al-dansen-op-gospel-biedt-lol-en-troost-in-pandemie~a334a521/
Het is dus begonnen toen Zuid-Afrikaanse artsen en verpleegkundigen ontspanning zochten tijdens corona (en gingen dansen op dit nummer), wat ik ergens ook wel mooi vind. MAAR WAAROM MOET NEDERLAND dat dan weer op z’n Nederlands nadoen en dat op YouTube zetten, dat doet me dan weer helemaal niets he
Eerst wel echt vaak, maar sinds corona ben ik bijna 20 kg afgevallen en man wat voel ik me nu goed
*type ik terwijl ik nu een bonbonbloc zit te vreten.