Stel je persoonlijke vraag #20

Klopt ja!

1 like

Oh wat zielig! Extra zielig omdat je nog zo jong was. Bij wat voor attractie was dit?

1 like

En gebruiken jullie voor boeken

• Goodreads
  • Hebban
  • Een andere site
  • Niks

0 stemmers

Ik zit te twijfelen of ik een Goodreads account moet nemen, maar dan heb ik weer een account op iets en ik weet niet of ik het volhoud

Ik kan echt niet zonder (of nou ja, het zou wel kunnen maar ik ben er heel blij mee). Je kan het altijd proberen?

3 likes

Maar plaats jij ook reviews of heb je het alleen meer om nieuwe boeken te ontdekken?

Ik zoek wel regelmatig op goodreads om vergelijkbare boeken te vinden die ik graag lees. Dus wat andere gebruikers ook hebben gelezen.
Wel chill trouwens, 5 jaar geleden ofzo ook eens op gekeken maar toen waren er veel minder mensen daar die Nederlandse boeken lazen.

3 likes

Beide! En ook voor ‘privĂ©notities’ over de boeken zodat ik na 5 jaar nog weet wat ik nou precies van iets vond.

Edit: O en ik vind ‘compare books’ een leuke functie en soms gebruik ik ook die optie waarbij je onbekenden om aanraders kunt vragen! Goodreads heeft best veel van dat soort verborgen opties.

1 like

Ik onthoud eigenlijk altijd gewoon of ik een boek of film al heb gelezen/zien, ik snap de meerwaarde van apps daarvoor niet zo? Niet dat ik uit mijn hoofd kan opdreunen wat ik allemaal ooit heb gelezen of gezien hoor haha, maar als ik een titel zie kan ik wel zeggen of ik die wel/niet heb gelezen.

2 likes

Ik vind deze van ekoplaza het fijnste!

3 likes

Ik gebruik eigenlijk alleen die pot want is makkelijk doseren. Ik hoef niet gelijk een heel bouillon blokje aan zout en smaakversterker

1 like

Ik heb zelf ook Goodreads, en ik gebruik het voornamelijk om bij te houden welke boeken ik heb gelezen en hoe goed ik ze vond (je kan sterren geven). Aan het einde van het jaar krijg je dan een heel leuk overzicht met hoeveel boeken je he t gelezen, welke de dikste was, welke het meest populair etc.

1 like

Ik vind het zelf vooral handig om inspiratie op te doen! Ik houd niet heilig bij wat ik zelf consumeer en vind dat ook minder belangrijk, maar ik vind het wel heel leuk/belangrijk om een bepaalde diversiteit te behouden in wat ik lees en kijk, dus bijvoorbeeld een bepaald ratio vrouwelijke auteurs, buitenlandse regisseurs. Daarvoor vind ik dit soort sites heel handig.

2 likes

Ben jij vaak onzeker over je gewicht?

• Ja heel vaak
  • Ja
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

niet over m’n gewicht maar wel soms hoe ik eruit zie en hoe m’n vet verdeeld is :joy:

42 likes

Dit ja. Gewicht zal me een worst wezen maar kan wel balen van de verdeling. Vooral als een kledingstuk dan weer eens niet past. Ik weet trouwens niet of dat onzeker zijn is :thinking: Vind het vooral tegenover mezelf vervelend, niet op straat ofzo dat ik denk van goh die brede taille van je is echt jammer of dat ik bij andere vrouwen denk van had ik maar zo’n figuur.

2 likes

Ik heb een goodreads account maar gebruik het nooit. Nu houd ik alle boeken die ik gelezen heb bij in een notitie op m’n telefoon. Maar wel een goede reminder dit om m’n goodreads account onder het stof vandaan te halen!

Deze!

1 like

Ik gebruik Storygraph. Het is nu in beta. Maar je kan er alles mee wat je bij Goodreads kan en nog meer. En je zit niet vast in hele hele Amazon algoritme.

2 likes

God ja dit precies. Van dr voorkant ben ik best tevreden maar van de zijkant ben ik net een bolletje op pootjes en dat vind ik soms best stom

3 likes