Stel je persoonlijke vraag #20

Ik heb hem dus al 3 keer gelezen en vergeet telkens waar het over gaat en hoe het eindigt. Ligt aan mij overigens, niet aan het boek. Volgens mij vond ik m ook goed.

1 like

Die Jerusalema Challenge is me echt helemaal ontgaan tot vandaag. Wat vinden we hiervan?

Even deze als voorbeeld maar er zijn er dus heel veel
  • Prachtig
  • Ontroerend
  • Ik heb zelf ook meegedaan aan zo’n challange
  • Ik zou wel mee willen doen aan deze challenge
  • Mij niet gezien
  • Wtf is dit
  • Ik heb hier nog nooit van gehoord?
  • Wel leuk
  • Geen mening over
  • Cringe
  • Mooi nummer wel
  • Hoezo hebben ze hier tijd voor?

0 stemmers

Laf het nummer, maar ik vind dit dus niet om aan te gluren dat houterige gehobbel.

19 likes

Die grapevine op 24 seconden kan ik echt niet handelen… Nu al 12 keer gezien

4 likes

Ik snap dit soort dingen niet, wat is hier “challenge” aan? ik zat steeds te wachten tot een soort ontknoping maar er gebeurde niks?
Ik ken het nummer ook niet en ziet er wel gezellig uit ofzo maar voel er verder 0,0 bij

2 likes

Zorg personeel doet dit massaal, om aandacht te vragen voor de situatie geloof ik.

Is jullie downloads-folder op je computer/laptop ook zo’n rotzooi of sorteren en hernoemem jullie alle documenten netjes?

• Ja, mijn downloads-folder is ook een rotzooi
  • Nee, ik hernoem al mijn gedownloade documenten en plaats ze in de juiste folders
  • Iets ertussenin

0 stemmers

Ja ik las net dit: https://www.ad.nl/buitenland/ken-jij-de-jerusalema-challenge-al-dansen-op-gospel-biedt-lol-en-troost-in-pandemie~a334a521/
Het is dus begonnen toen Zuid-Afrikaanse artsen en verpleegkundigen ontspanning zochten tijdens corona (en gingen dansen op dit nummer), wat ik ergens ook wel mooi vind. MAAR WAAROM MOET NEDERLAND dat dan weer op z’n Nederlands nadoen en dat op YouTube zetten, dat doet me dan weer helemaal niets he

1 like

Eerst wel echt vaak, maar sinds corona ben ik bijna 20 kg afgevallen en man wat voel ik me nu goed :blush::blush:

*type ik terwijl ik nu een bonbonbloc zit te vreten.

39 likes

Ik moet er standaard om huilen echt vreselijkkkkk. Haat mezelf erom maar afgelopen periode was echt zwaar en je collega’s zijn dan zo belangrijk dus laat ze lekker dansen hoe cringe het ook is

55 likes

Ik mag maar op 5 dingen stemmen maar ik heb alles gelezen behalve Het jaar van de kreeft!

1 like

Ja pfff maar op Suzanne en Freek kan je nou niet echt huppelen

4 likes

Discussies?

• Love it! Maatschappelijk, persoonlijk, werkgerelateerd, politiek, alles! Kom maar door!
  • Sommige onderwerpen vind ik wel leuk om over te discussiëren
  • Het meeste interesseert me te weinig om over te discussieren
  • Niet zo leuk, ik vind het vaak moeilijk een mening te vormen/verwoorden
  • Pff vreselijk, laat me met rust. Ik houd niet van confrontaties
  • Is niet nodig in mijn leven. Ik ben het altijd met iedereen eens
  • Anders

0 stemmers

Hoe ben jij in discussies?

• Ik ben niet heel standvastig in discussies en neem vaak (deels) het standpunt van de ander over
  • Als de ander écht een goed punt heeft, stel ik mijn mening weleens bij, maar vaak blijf ik bij mijn standpunt
  • Ik vind het moeilijk om ‘toe te geven’ in discussies maar soms stel ik dan achteraf mijn mening bij
  • Ik ben altijd standvastig en verander zelden tot nooit van mening in/na discussies
  • Ik discussier nooit
  • Anders

0 stemmers

Hoe zorg jij voor meer persoonlijke en algemene ontwikkeling?

• Het forum leert me veel
  • Via social media
  • Ik bezoek websites die mijn kennis vergroten
  • Mijn opleiding
  • Bij mijn baan doe ik veel kennis op
  • Ik zit bij een politieke partij waar ik veel leer
  • Mijn religie/levensbeschouwing
  • Mijn hobby/sport
  • Ik volg het nieuws/actualiteitenprogramma’s
  • Ik lees de krant
  • Ik luister podcasts
  • Ik lees boeken (met enige diepgang)
  • Ik kijk docu’s/films (met enige diepgang)
  • Via muziek
  • Ik ga naar musea
  • Via andere soorten van kunst
  • Ik praat/discussieer veel met mensen en daar steek ik vaak wel wat van op
  • Ik heb een coach/therapeut
  • Er is nog iets anders wat bijdraagt aan mijn ontwikkeling, namelijk…
  • Ontwikkeling? Ik ben al af.

0 stemmers

De mensen die niks van het forum leren? Is dat omdat je bepaalde topics mijd? Of zijn jullie al super ontwikkeld?

2 likes

Ik denk dat ik zeker een hoop van het forum zou kunnen opsteken en sowieso lang niet de meest ontwikkelde forummer ben, maar ik zit persoonlijk wel echt voor ontspanning op het forum. Het is niet alsof ik een topic negeer wanneer er af en toe een discussie voorbij komt, maar ik ga er niet actief mee om!

10 likes

Dit inderdaad. Ik kom niet bewust naar een forum om te leren. Ik wil dan juist even als een leeghoofd een beetje scrollen.

Maar dan moet je toch wel een beetje leren? Ik zit ook niet perse in topics waar mee feitjes worden gedeeld, maar ik leer zo vaak dingen van wat er wordt gedeeld in bijvoorbeeld wjekw.

Als ik met vrienden ben, kan ik mij over bepaalde onderwerpen niet stil houden. Hier op het forum kan ik mij over deze onderwerpen wel stil houden. Heb het idee dat als ik mijn mening typ, het minder sterk overkomt en ik denk dat dat mij tegenhoudt. Meestal like ik dan de comments waar ik het mee eens ben, omdat die het dan beter verwoorden haha

5 likes

Benieuwd naar de normen en waarden van blanco stemmers…

Ik zou overwegen blanco te stemmen als geen van de partijen aansluiten bij mijn politieke idealen. Met blanco stemmen kan je, in mijn ogen, het signaal afgeven dat je wel wilt stemmen, maar de beschikbare opties niet toereikend zijn.

4 likes