Is voor een ‘groot deel wel’ en een ‘klein deel niet’ niet hetzelfde?!
Dit is wel een van mijn favoriete topics maar ik vind nieuwe producten in de supermarkt ook fijn, en de topics van de tv series die ik volg haha
Ik ben mid twintig pas begonnen aan mijn studie hier en heb daar het grootste gedeelte van mijn sociale contacten (direct of indirect) aan over gehouden, dus ik ben als enige dertiger vaak de oudere mom-friend haha.
Naar aanleiding van de reclames op tv ineens weer, en ik ken het eigenlijk alleen van “vroeger”…
Chicken Tonight??
- Ja lekker!
- Nee gatverdamme
- Mwah, niet echt geweldig maar ook niet heel vies
- Nog nooit gegeten want het lijkt me niks
- Nog nooit gegeten want ik ken het niet
- At het vroeger wel eens, maar nu nooit meer
0 stemmers
Wij allemaal, wij allemaal!
Huh, why
Maar @anon37863697 heeft het woord polls weggehaald/geblurred. Dus denk dat zij niet echt antwoord op het stukje corona polls, maar corona in het algemeen.
Al kan je uiteraard óók daar niet klaar mee zijn.
Het was inderdaad bedoeld als grapje. Altijd jammer als je die moet uitleggen
Ik moet ineens weer denken aan de eerste serieuze date van mijn leven, ik had een nieuwe broek gekocht en de kaartjes enzo zaten er dus nog aan. En hij kwam me toen thuis ophalen, en vlak voordat ik de deur uit wou stappen riep mijn vader: ER ZIT NOG EEN STICKER OP JE KONT!!! Bleek er dus nog zo’n super grote sticker op te zitten met de maten van die broek haha. Thanks to my dad, anders had ik de hele avond met zo’n sticker op mijn reet gelopen.
Als je nee hebt geantwoord, waarom niet?
- Is sneu/kan gewoon niet
- Irritainment
- Geld
- Andere reden
0 stemmers
Ik vergeet dat 50 euro ook gewoon een aanzienlijk bedrag is haha dus ff aangepast
Hoeveel forumleden vindt je bovengemiddeld irritant? (haat leek me een beetje zware term voor mensen die je alleen van online kent)
- 1
- 2-5
- 5-10
- 10>
0 stemmers
Ik vind het leuk dat 0 geen optie is
niet eens over nagedacht
Hoeveel foto’s heb jij op je telefoon?
- 0 - 500
- 501 - 1000
- 1001 - 2000
- 2001 - 3000
- 3001 - 4000
- 5001 - 6000
- Alles boven de 6001
0 stemmers
65000
0 ik verwijder elke avond foto’s en de leukste zet ik op mijn laptop voor back-up
86219, ook ongeveer het aantal tabbladen en ongelezen e-mails dat open staat.
Je kan ze ook gewoon voor gratis op negeer zetten en dan voor die 50 euro een dikke fles champagne kopen om te vieren dat je er geen last meer van hebt.
Ik wil op jouw telefoon zo graag alle tabbladen in 1 keer sluiten
Denk jij dat je iemands meest gehate forummer bent?
- Ja, dat weet ik wel zeker
- Ik weet het niet zeker, maar lijkt me vrij aannemelijk
- Ik denk het niet, maar zou kunnen
- Nee, dat kan ik me niet voorstellen
- Ik ben mijn eigen meest gehate forummer
0 stemmers