Stel je persoonlijke vraag #20

in de UK heeft al iemand een support paard de metro
mee in genomen

30 likes

Als je een kat meeneemt naar een bruiloft heeft die kat daarna toch zelf emotional support nodig? Of ken ik toevallig alleen socially awkward katten?

31 likes

Goh het zou ook eens om het perspectief van het dier gaan. Wat is de mensheid toch hypocriet. Brr

31 likes

Ja hier dacht ik ook meteen aan. Het is wel heel erg weer een dier voor je eigen doelen gebruiken he? Maar ja dat zijn misschien alle huisdieren wel.

4 likes

Een hulphond zou ik nog wel in kunnen komen, maar een pony?? Het zijn vluchtdieren, dadelijk schrikt hij van van iets en zit je daar met een panikerend (en angst-poepend) dier in de drukke metro.

3 likes

Ja ik zie dit niet anders eindigen dan mijn armen opengekrabd en de kat kwijt.

7 likes

Ja, hulphonden enzo alleen maar mooi hoor. Maar dit is toch wel ehh een beetje doorgeslagen.

Oh dat zei Google, vandaar. Maar oliebollen zijn ook niet gevuld en eten we met poedersuiker dus nog steeds niet echt verschil volgens mij. Hoe dan ook heb ik er nu wel zin in.

Als ik mij heel kut voel ga ik vaak wel extra knuffelen met mijn huisdieren en dan voel ik me daarna wel wat beter. Maar meenemen ergens naartoe wat mogelijk stressvol kan zijn voor het dier; nooit. Dan neem je maar een knuffel mee.

3 likes

Ik heb geantwoord met het idee dat het om een hond gaat, maar nu zie ik dat het om allerlei dieren gaat hahaha. Lijkt me niet echt oké om dit met een kat of paard te doen eigenlijk. Wel gezellig om altijd je hond mee te nemen

1 like

Ah yes, mijn auto gaat aan met gewoon een aan/uit knop (en de sleutel moet ergens in de auto aanwezig zijn) dus ik kan mijn autosleutel aan mijn sleutelbos houden!

Waar heb jij het vaakst onenigheid/ruzie/een discussie over met je partner? Selecteer 3 antwoorden. Anoniem.

  • De taakverdeling in het huishouden
  • Omgaan met geld
  • Schoonfamilie of eigen familie
  • Seksleven
  • Luiheid/passiviteit
  • Te weinig tijd voor elkaar
  • Opvoeden van evt. kind of huisdier
  • Jaloezie
  • Werk of gebrek aan werk
  • Psychische problemen
  • Vreemdgaan
  • Roken, drank of drugsgebruik
  • Vrienden van jezelf of partner
  • Overmatig gamen, telefoongebruik
  • Te weinig interesse in de ander
  • Bepaalde karaktereigenschappen, bijv. snel agressief, of juist alles opkroppen

0 stemmers

1 like

Dat hij me ongeduldig vind soms haha. :see_no_evil: Kan hij slecht tegen oeps. Verder niet echt over dingen gezeur gehad verder alleen dit is soms een dingetje hehe. Ach niemand is perfect haha. :ok_hand:t2:

1 like

https://www.ad.nl/koken-en-eten/het-lekkerste-stoofvlees-zonder-vlees-het-kan-met-jackfruit~aaf55122/

Voor veel visite al gemaakt en iedereen vraagt altijd het recept. Zoooo lekker

4 likes

Onze kat had het anders prima naar zijn zin op onze bruiloft!

148 likes

Het is zelfs een Blindengeleidepaardje, geen emotional support paard! Ik herinner me ook een YouTube filmpje waar Monica Geuze een dag met zo’n paardje op stap gaat maar die kan ik niet vinden

Ik heb dus geen enkel abonnement op een streamingsdienst (ook niet via via) en telkens als ik zeg ‘ik heb geen Netflix’, word ik raar aangekeken? Sowieso, ik kijk bijna nooit films/series (ook vroeger niet) en ik heb wel een proefabo op Netflix gehad maar ik keek gewoon niet vaak genoeg. Ben midden twintig en heb nog nooit Harry Potter gezien en laatst pas Mean Girls omdat m’n nichtje dat graag wilde zien.

Heb jij ooit een Harry Potter film gezien?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je ooit de film Mean Girls gezien?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb wel eens overwogen om een hond te nemen voor mijn psychische problemen. Zo’n beest voelt vaak sneller aan als er wat mis met je is of een paniekaanval op de loer ligt. Maar ja, die zijn in Nederland gelukkig getraind.

1 like

Ohh echt frustrerend inderdaad!
Mijn vriend heeft hier ook wel een handje van: ‘ik ben er over 30 minuten!’ komt 75 minuten later aan

2 films van HP. Toen de eerste uitkwam zijn mijn moeder en ik naar de bioscoop gegaan en allebei in slaap gevallen.
Gewoon mijn ding niet.

4 likes