Stel je persoonlijke vraag #20

Oh zo, ja daar heb je helaas waarschijnlijk gelijk in :pensive:

1 like

Ik denk niet dat de mensen die polls haten zich in dit topic mengen

3 likes

Dit is echt m’n lievelingstopic geworden.
Zo leuk dat het altijd ergens anders over gaat, sfeer is eigenlijk altijd goed en gaat nooit ergens te lang op door.

Is dit ook jouw favo?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahah oke ja fair point

1 like

Interessante vraag! Merk ook dat het context afhankelijk is. Bij mijn vroegere vriendenclub (ex en zijn vrienden/stelletjes) voelde ik me op een gegeven moment niet meer op mijn plek. Heel plat gezegd, zij bleven toch wat hangen lazen niet veel, weinig brede interesse, eigengereid. Werd op een gegeven moment echt die uitdrukking - die ik niet helemaal paraat heb maar zoiets als “if you are the smartest at the table, time to leave the table” hehe. Plus 1000 andere redenen waarom dat niet meer werkte.

In het “nerden” clubje van latere opleiding kwam ik vaak “tekort” op het gebied van politiek/geschiedenis terwijl ik echt dacht dat ik hier heel altijd veel vanaf wist oeps
(iets met reality check)

2 likes

Heb wel een hekel aan anonieme polls :grimacing:

14 likes

Ja, echt een teleurstelling als je van die grijze balken ziet verschijnen

4 likes

Ah kutje. Ja echt waarom staat ie automatisch op anoniem. Ff fixen.

4 likes

Ik ben die corona polls wel een beetje zat inmiddels hoor :weary:

11 likes

Is voor een ‘groot deel wel’ en een ‘klein deel niet’ niet hetzelfde?! :thinking:

1 like

Dit is wel een van mijn favoriete topics maar ik vind nieuwe producten in de supermarkt ook fijn, en de topics van de tv series die ik volg haha

1 like

Ik ben mid twintig pas begonnen aan mijn studie hier en heb daar het grootste gedeelte van mijn sociale contacten (direct of indirect) aan over gehouden, dus ik ben als enige dertiger vaak de oudere mom-friend haha.

Naar aanleiding van de reclames op tv ineens weer, en ik ken het eigenlijk alleen van “vroeger”

Chicken Tonight??

• Ja lekker!
  • Nee gatverdamme
  • Mwah, niet echt geweldig maar ook niet heel vies
  • Nog nooit gegeten want het lijkt me niks
  • Nog nooit gegeten want ik ken het niet
  • At het vroeger wel eens, maar nu nooit meer

0 stemmers

Wij allemaal, wij allemaal!

3 likes

Huh, why :joy:

Maar @anon37863697 heeft het woord polls weggehaald/geblurred. Dus denk dat zij niet echt antwoord op het stukje corona polls, maar corona in het algemeen.
Al kan je uiteraard óók daar niet klaar mee zijn.

5 likes

Ik kwam er pas achter dat dit bestond toen ik ging studeren en voor het eerst zelf boodschappen ging doen. Toen ik m’n (culinair aangelegde) moeder erover vertelde gruwelde ze echt

1 like

Het was inderdaad bedoeld als grapje. Altijd jammer als je die moet uitleggen :smile:

3 likes

Ik moet ineens weer denken aan de eerste serieuze date van mijn leven, ik had een nieuwe broek gekocht en de kaartjes enzo zaten er dus nog aan. En hij kwam me toen thuis ophalen, en vlak voordat ik de deur uit wou stappen riep mijn vader: ER ZIT NOG EEN STICKER OP JE KONT!!! Bleek er dus nog zo’n super grote sticker op te zitten met de maten van die broek haha. Thanks to my dad, anders had ik de hele avond met zo’n sticker op mijn reet gelopen.

16 likes

Als je nee hebt geantwoord, waarom niet?

• Is sneu/kan gewoon niet
  • Irritainment
  • Geld
  • Andere reden

0 stemmers

Ik vergeet dat 50 euro ook gewoon een aanzienlijk bedrag is haha dus ff aangepast

1 like