Volgens mij bedoelt ze met ‘in de koelkast’ meer of je ze in huis hebt, toch?
Ik heb altijd de pittige en kerriemayo van zaanse
Jaaa kerriemayo
Hoe pittig is die pittige? Wil 'm graag proberen maar als ie flauwtjes is haal ik liever samurai
Ik zou sowieso gaan, zou alleen balen als bepaalde artiesten niet zouden kunnen komen. Maar genoeg NL/DE dj’s en Belgische bands die ik zou willen zien.
Is die jeej Kensington sarcastisch eigenlijk
Een deel wel, vooral die over wat kinderen eten en het zwangerschapstopic, omdat ik het leuk vind als er een baby’tje geboren is, en hoe hij/zij dan heet etc. Totdat ik ineens weer de hele tijd droom dat ik zwanger ben of ineens een baby heb ofzo en dan minder ik weer even een tijdje haha.
Ik kan door die topics vaak wel lekker meepraten over baby en zwangerschapsdingen, dat mensen soms zoiets hebben van huh hoezo weet jij dat allemaal… eeeuhhh
Geen goede Nederlandse bands??? Er zijn zoooveeel goede Nederlandse artiesten au. Ik zou het echt goed vinden om lokale artiesten meer podium te geven op festivals, er is zoveel wat zoveel meer podium verdient.
Noem ze alle 2 eens op
Nee grapje ben wel benieuwd
Minder pittig dan samurai maar ik vind het een goede tussenweg
alleen als er drama is
Weval, Eefje de Visser, luwten, Sue the Night, Nana Adjoa, Moss, wende, Klangstof, Kim Janssen, Sevdaliza, Naaz, Luka Lisa, Spinvis, EUT, Figgie, Donna Blue, Aslaug, Altin gun ik kan uren doorgaan. Ik noem nu heel veel randoms, tuurlijk ook smaak gebonden maar we hebben echt goede mensen in nl hoor. Ik werk zelf in deze scene dus ik voel me echt op mijn teentjes getrapt als ik dit lees eerlijk gezegd haha…
Wow ik wilde ook al gaan opsommen maar toen dacht ik meh, wie zit daar op te wachten. Maar ik wilde dus Eefje, Sevdaliza en Weval zeggen.
Haha OK thanks! Ga 'm wel proberen
Oh als die er ook bij horen dan ook nog sesamolie.
En heb ook chilisaus.
Ik kan mij geen leven zonder mayonaise of fritessaus voorstellen.
Kan je die fritessaus van de McDonalds eigenlijk in de winkel kopen? Want ik boycot de Mac maar de saus is fantaaastisch!
Wow, ik ging googlen want ik ken al deze namen niet, maar ik heb dus bij Sevdaliza op de middelbare school gezeten. Ik moet me maar eens gaan verdiepen in haar qua muziek, leuk dit!
Hmm ja als ik aan NL’se bands denk, denk ik eerder aan Kensington, Chef’s special, beetje Nederlandse Nickelbacks.
NL’se dj’s vind ik wel weer heel anders, daar zitten inderdaad wel goede tussen zoals Weval.
precies dit heb ik ook m’n beste vriendin is nu voor het eerst zwanger en ik wilde dus precies weten hoeveel weken ze was enzo. weet door die topics alles over de vitaliteitsecho, nub, voorliggende placenta’s etc dat ik soms echt maar een beetje dom doe omdat het anders zo raar is dat ik zoveel weet haha
Ik heb op twee dingen na alles…
Is ook niet zo gek aangezien ik 45 jassen heb