Stel je persoonlijke vraag #20

Ja! Lidl heeft m sowieso maar het heet meestal Amerikaanse fritessaus geloof ik.

Maar dan zit er iig nog wel saus op, je hebt ook mensen die dat gewoon zonder ook maar enige saus eten

1 like

Ik meng graag siracha met mayo als dip saus, is echt lekker met friet!

Ohh en siracha met honing voor loempias (hier krijg je er geen lekker sausje bij dus ik verzin maar wat) Ook super lekker.

En natuurlijk Chip Shop Curry Sauce als we fish en chips eten of gravy over chips :yum:

1 like

Hi! :raising_hand_woman:t3:

1 like

Wat voor saus zit er normaal op? Ik heb nog nooit een mckroket op. Geen mosterd?

Wat is een BEC?!:tired_face:

Ga zelf ondertussen even helemaal stuk om ā€œHeb jij een parttime bio-energiecentraleā€ of wat hierboven ook gevraagd werd.

20 likes

2 likes

Volgens mij zitten wij wel een beetje in de zelfde hoek qua muzieksmaak toch? We hebben hier in Nederland en in Belgiƫ ook echt wel een goeie garagescene hoor!

1 like

Volgens mij wel een soort van mosterd (maar dan anders). Echt zo’n lekkere saus. Ik zou nog eerder een McKroket zonder kroket maar dan mĆ©t saus bestellen dan een McKroket zonder saus :woozy_face::woozy_face:

2 likes

Ja zeker!! Wil Nederland ook niet helemaal afkraken hoor :stuck_out_tongue: maar ga wel graag naar festivals voor buitenlandse acts, die NL/BE acts heb ik dan al zo vaak gezien ook

2 likes

Ahh ik heb Weval zo vaak live gezien, zijn echt m’n favo. Zouden ook nu ergens een concert geven, maar helaas:( Ze gaan trouwens ook weer een project met alleen z’n tweetjes doen!

1 like

Haha ja oke fair! Ik zit zo te snakken naar een pit dat ik het heelemaal prima zou vinden om alles al 28 keer gezien te hebben haha

1 like

Haha jaaaa ik doe wel stoer maar ik zou waarschijnlijk al een festivalkaartje kopen als Marco Borsato ergens zou optreden waarschijnlijk pfff :’)

Ik ben nu trouwens wel helemaal fan Waltzburg. Zij zijn ook Nederlands maar love hun liedjesss

3 likes

Het is mayonaise met dijonmosterd gemengd.

1 like

Hahaha ja same hoor. En ja Waltzburg heb ik wel op 3fm voorbij horen komen, tof inderdaad!

1 like

Denk jij dat je voor veel forummers een BEC bent?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ik vlieg hier volgens mij veel te veel onder de radar om iemands BEC te zijn. Althans zo voelt het voor mij. Geloof niet dat ik hier echt herkend word of ik moet het flink onderschatten :sweat_smile:

Ik heb in een optimische bui al kaartjes voor Pearl Jam op Pinkpop gekocht voor volgend jaar, maar ga echt huilen als ik daar dan uiteindelijk naar Susan en Freek of Kensington (beiden allergisch voor) ofzo kan gaan kijken.

10 likes

Misschien niet voor veel. Maar misschien wel 1 of 2.

En dit is geen uitnodiging om dat met me te delen. want ik hoef het niet te weten

1 like

Daar heb ik al kaartjes voor :tada: hopelijk gaat het door.