Stel je persoonlijke vraag #20

Mondkapjes post-Corona in Nederland (2022 ofzo)

• Verdwijnen meteen weer van het straatbeeld
  • Blijven wat gekkies mee lopen misschien, maar meer ook niet
  • Blijven we gebruiken bij verkoudheid etc om anderen te beschermen
  • Blijft merendeel nog wel mee lopen omdat we er zo gewend aan zijn

0 stemmers

Handen schudden

• Gaan we gewoon weer doen
  • Beperkt, alleen zakelijk bijvoorbeeld
  • Wordt echt een uitzondering
  • Nope, gaan we niet meer doen

0 stemmers

3 zoenen geven

• Gaan we gewoon weer doen
  • Beperkt, alleen de jarige bijvoorbeeld
  • Wordt echt een uitzondering
  • Nope, gaan we niet meer doen

0 stemmers

Vorig jaar nog :joy::raising_hand_woman:t3: welkom in het onderwijs hahaha

1 like

Ik hoop in ieder geval dat 3 zoenen geven echt een uitzondering wordt.

43 likes

Ja maar in positieve zin. Ik vind het mooi hoe forummers hier hun kennis delen en dat maakt dat er forummers zijn waarvan ik veel meer een beeld heb gekregen.

5 likes

Wil jij Bwa een keer uitspreken op 't forum haha love it dat jij dat ‘woord’ als enige forummer altijd gebruikt

6 likes

Hier deed ik sowieso al nooit aan mee.

1 like

Yes, diploma tot verpleegkundige behaal ik dan.
Eigen huis waar ik dan alweer een jaar woon.
Twee jaar met mijn vriend samen
Tuin die we gaan aanpakken :v:

4 likes

Hopelijk heb ik dan weer een baan! :blush:

1 like

Enige uitzondering was gym op de middelbare school
Dat was gescheiden om een of andere reden :thinking:

3 likes

Ja! Ik heb er (enigszins) vertrouwen in. Ik merk na zo’n 7 jaar eetstoornis - eindelijk - een verandering in mentaliteit, ik wil er echt vanaf ipv dat ik er vanaf moet. Dus ik hoop zo dat het me deze keer gaat lukken.
Al had deze vraag waarschijnlijk meer betrekking tot de situatie ivm corona ed, maar goed.

8 likes

In mijn beleving is dit echt iets van kostscholen uit de jaren 50, nog nooit gehoord van mensen in mijn omgeving die op gescheiden scholen hebben gezeten.

5 likes

Ah ja dat is ook zo even vergeten, je ging ook nog met paard en wagen naar school natuurlijk.

4 likes

Ja elke week eigenlijk he. Het wordt bijna saai. Bijna.

Wat voor grappen maken jullie eigenlijk over Nederlanders?

3 likes

Nee maar ff serieus, altijd als ik de grens over ga, voelt het alsof ik in een rampenfilm terecht ben gekomen met die kraters in de wegen.

20 likes

De kleuters zaten wel gemengd maar vanaf 1e leerjaar (groep 3) splitsten we. Ondertussen is het gemengd maar we (ik werk er ondertussen) spreken nog steeds over de jongensschool en de meisjesschool wanneer we het over de gebouwen hebben in plaats van over de onder- en bovenbouw.

1 like

Interessant artikel!
Dat “facilitated communication” kent veel tegenstrijdigheden (en natuurlijk ook voordelen), nooit zo in verdiept.
Ook niet zo populair in Nederland meer denk ik.

Uiteindelijk heeft Anna in 2018 een deal getroffen, las ik net, en een en ander bekend. Hierdoor hoefde ze niet langer vast te zitten:

2 likes

O ja btw die Belgenmop van mij net kost 50 cent ik pb je een tikkie. En ook voor de benzinekosten en de slijtage want ik moest omrijden om hem te halen.

31 likes

Over jullie brutaliteit / recht door zee.
Als iemand aan een Belg vraagt of hij een tas koffie wil, zegt hij verontschuldigend ‘’ nee hoor doe geen moeite, je moet niet speciaal voor mij koffie zetten blabla’’. Een Nederlander zegt " ja graag, heb je ook cappuccino!"

45 likes

Haha. En bedoelen jullie dan met dat eerste antwoord dat je wel koffie wil eigenlijk? Ik zou dan waarschijnlijk denken oke prima je wil geen koffie, dan krijg je niet.

9 likes

Ja wij verwachten ook koffie haha. Valse bescheidenheid.

‘‘brutalen hebben de halve wereld’’ is een spreekwoord dat ik van het forum ken en meer probeer toe te passen!

7 likes