Ik vind veel borden in de tuin wanneer mensen 25 worden zo stom. Er zitten altijd stomme verwijzingen naar piemels en drank in, hoef echt zoân bord niet in mn tuin hoor, snap er ook de lol niet van in. Dus ben benieuwd wat jullie vinden
Vind jij het leuk om zulke borden in je tuin te krijgen voor je 25e/heb je dat gehad?
- Ja, ik vond dat super leuk!!!
- Ja, ik vond het verschrikkelijk
- Nee, heb het mn vrienden verboden
- Nee, wij doen daar niet aan
- Nee, maar wilde het wel
0 stemmers
Ennn heb je dus ooit zoân bord/spandoek gemaakt voor iemand zân 25e verjaardag
- Ja, maar vond het echt onzin/deed het omdat diegene/iemand van de groep het wilde
- Ja, vond dat echt geweldig om te doen
- Nee, ongein
- Nee, maar wilde het wel doen
0 stemmers
âSuperâ leuk nou ook weer niet, maar ik vond de 2 spandoeken die ik had wel leuk. Ze waren ook zeker niet zo beschamend als sommige die je ziet
Net zo vreselijk als al die lellike geboorteborden in de tuin. Bij ons in de groep gaat er een heel lelijk bord rond, voor dat ik een kind ga baren heb ik dat ding hoogstpersoonlijk âper ongelukâ gesloopt.
Is dat iets per regio ofzo want ik heb dat hier echt nog nooit gezien.
âKerstboomâ⊠we hebben net besloten dat we een klein boompje in de vensterbank zetten met lichtjes erin en dat we het daarbij laten. Normaal hebben we altijd een boom die eigenlijk veel te groot is voor onze kamer en ik heb echt geen zin om 'm weer uit de schuur te halen etc 
Gelukkig is het bord dat bij ons rond gaat gewoon heel lelijk en niet gĂȘnant / ordinair zoals dit.
Echt een reden om te ontvrienden dit!
tip: bij de kringlopen liggen volop kerstspulletjes nu voor hele kleine prijsjes! echt een aanrader.
Huh voor 25? Ken 't alleen specifiek voor als iemand 50 wordt.
Ja dacht ik dus ook, tot vrienden van me 25 werden en er ineens appgroepjes gemaakt werden voor borden⊠vind het echt nergens op slaan
Volgens mij zetten ze in het oosten bij elke scheet een bord/pop in de tuin
Haha ohgod, en dan zeggen dat Limburgers vreemde mensen zijn 

Er staat dan letterlijk een halve Sarah in de tuin, not kidding.
Schone sokken aantrekken⊠Naar aanleiding van mijn werk in de thuiszorg. 
- Ik trek iedere dag schone sokken aan
- Ik draag één paar sokken meerdere dagen (2-3 dagen)
- Ik draag één paar sokken meerdere dagen (4-5 dagen)
- Ik draag één paar sokken meerdere dagen (> 5 dagen)
0 stemmers
Hahahaaa yes!!!
Top, dankjulliewel. Ik trek bij een cliënt soms al een week gedragen paar sokken aan, omdat zij dat per se wil. Ze zegt dat ze de sokken nog maar net aanheeft en ze toch geen last van zweetvoeten heeft (ik vind haar sokken nooit fris en altijd een beetje ruiken
).
Thuis heb ik het geluid van mijn mobiele telefoon meestal op
- Stil
- Trillen
- Geluid
0 stemmers
(Heb het even niet over werktelefoons die je bij je moet hebben of wat dan ook. Alleen het toestel die je voor privédingen gebruikt thuis.)
Je hebt eten besteld en het is te laat. Na hoeveel tijd ga je bellen om te vragen waar het blijft?
- minder dan 5 minuten
- 5 minuten
- 10 minuten
- 15 minuten
- 20 minuten
- 25 minuten
- 30 minuten
- meer dan 30 minuten
0 stemmers