Als iemand aan je vraagt of je het laatste koekje oid wil, en je wil het wel, wat zeg je dan?
- Ja hoor lekker, dankje
- Nee hoor, neem jij maar
- Nee dankje hoef ik niet
0 stemmers
Als iemand aan je vraagt of je het laatste koekje oid wil, en je wil het wel, wat zeg je dan?
0 stemmers
Het ligt aan de situatie maar ik stel soms wel voor om te delen?
Ik hou toch niet zo veel van koekjes, dus dan laat ik het liever voor een ander
Er staat toch koekje oid, dus kan ook iets anders zijn. Je wil het in ieder geval wel
Ja dat snap ik. Maar in dit geval staat er bij dat je het wil, dus je moet er even vanuit gaan wat je dan zou antwoorden
ik heb al genoeg koekjes gegeten in mn leven dus ik gun hem de ander dan wel
Zo gezellig is dat ja al vind ik het andere uiterste ook leuk, ik heb een vriendin die hier rechtstreeks naar de bank loopt als ze hier arriveert, om languit te gaan liggen en een dekentje over zich heen te trekken. Is goed meid tante winnie zorgt wel voor je, koffietje?
âDelen?â
Dan nog boeit het me waarschijnlijk te weinig om een welles nietes situatie te ontketenen en sla ik het gewoon af.
Ik vraag altijd gewoon of iemand het laatste koekje wil delen.
Haha een Spaanse man vertelde een keer dat hij bij Duitsers te gast was, op een gegeven moment werd het etenstijd en die Duitsers zo: Ja Antonio, eet je mee?
Hij: nee nee, hoeft niet hoor doe geen moeite
Duitsers: oke
En toen baalde hij hahaha want hij wou graag mee-eteen maar hij had verwacht dat zij het nog 6 keer zouden aanbieden.
Ja met de vastelaovend, carnaval dus
Wauw nooit gedacht dat de brutale Nederlander-mop zoân sterke gevoelens ging uitlokken haha
Maar jij vraagt het om af te stemmen of andere het ook koud hebben om dan wellicht het raam dicht te doen.
Waar @kali op reageert ging het erover dat als iemand zegt âWat is het koud hier.â, dat er verwacht wordt van de ander dat die het raam dicht gaat doen.
Want vandaag ben ik takkebrak en deze dag duurt laaaaang.
Ja dit, mijn vriend vraagt echt vaak zo van âhebben we nog chocola?â Terwijl dat dan naast mij op de bank ligt en hij dat ook heel goed weet. Dan wil ie gewoon nog chocola die ik aangeef. Vriend zeg dĂĄt dan gewoon
Nou dan heb ik nog een tip, want de Griek in je nieuwe woonplaats is
Doet me denken aan de reactie/opmerking âik vind daar wat van hoorâ
Haha eerst gaf ik het hem gewoon maar de laatste tijd zeg ik âals je nog wil zeg dat dan gewoon in plaats van dat stomme er omheen draaienâ dus hoop dat hij t binnenkort snapt.
Ik hoor veel mensen over de kerstboom dit jaar lekker vroeg opzetten en zelf heb ik ook sneller dan normaal de behoefte om het thuis gezellig te maken. Denk door alle corona-perikelen en nu we meer thuis zijn, dat het thuis extra gezellig moet zijn ofzo. Dus hier komen wat kerstboompolls
Heb je je kerstboom al staan?
0 stemmers
Ga je je kerstboom dit jaar eerder dan normaal opzetten door de hele coronasituatie?
0 stemmers
Nog eentje dan
0 stemmers