Stel je persoonlijke vraag #20

Ik haat kerst niet maar ik doe gewoon niet aan kerstbomen haha

18 likes

Mijn kerstboom staat altijd voor Sinterklaas, maar wel pas in december. Heb altijd een echte, die haalt kerst niet eens als ik die straks al ga neerzetten.

4 likes

Precies mijn dilemma dit haha! Ik ben 'm na een week of 3 normaal wel zat qua ruimteverlies maar ik vind het zooooo gezellig en wil de magie ondertussen ook niet kwijt ofzo

1 like

Hoezo kan het niet om als gastvrouw het grootste stuk taart te nemen? Hallo, ik heb er moeite voor gedaan (waarschijnlijk door de takkeregen dat ding opgehaald) en het is mijn feest. Ik neem dat grote punt

10 likes

Jaa, same! Ik doe altijd wel gezellig met kaarsjes en zo, maar ik vind zo’n boom gewoon niet echt een toegevoegde waarde of de moeite waard.

1 like

De maandag is

• een stomme dag
  • mijn favoriete dag van de week (whut?)
  • voor mij net als andere dagen

0 stemmers

Normaal ben ik anti-kerst en hekel ik alles wat met kerst te maken heeft. Maar dit jaar komt er voor het eerst in 8 jaar een kerstboom in mijn huis, wel een kleintje hoor. Ga volgende week wat kerstballen enzo shoppen (heb namelijk ook geen enkele soort versiering). En ik ga van nu tot en met kerst ook wat cadeautjes kopen voor mezelf en dan mooi inpakken en eronder leggen. Echt zin in!

8 likes

Deze?
5 likes

Ik vind veel borden in de tuin wanneer mensen 25 worden zo stom. Er zitten altijd stomme verwijzingen naar piemels en drank in, hoef echt zo’n bord niet in mn tuin hoor, snap er ook de lol niet van in. Dus ben benieuwd wat jullie vinden

Vind jij het leuk om zulke borden in je tuin te krijgen voor je 25e/heb je dat gehad?

• Ja, ik vond dat super leuk!!!
  • Ja, ik vond het verschrikkelijk
  • Nee, heb het mn vrienden verboden
  • Nee, wij doen daar niet aan
  • Nee, maar wilde het wel

0 stemmers

Ennn heb je dus ooit zo’n bord/spandoek gemaakt voor iemand z’n 25e verjaardag

• Ja, maar vond het echt onzin/deed het omdat diegene/iemand van de groep het wilde
  • Ja, vond dat echt geweldig om te doen
  • Nee, ongein
  • Nee, maar wilde het wel doen

0 stemmers

“Super” leuk nou ook weer niet, maar ik vond de 2 spandoeken die ik had wel leuk. Ze waren ook zeker niet zo beschamend als sommige die je ziet

1 like

Net zo vreselijk als al die lellike geboorteborden in de tuin. Bij ons in de groep gaat er een heel lelijk bord rond, voor dat ik een kind ga baren heb ik dat ding hoogstpersoonlijk “per ongeluk” gesloopt.

6 likes

Is dat iets per regio ofzo want ik heb dat hier echt nog nooit gezien.

13 likes

toch afschuwelijk

24 likes

‘Kerstboom’
 we hebben net besloten dat we een klein boompje in de vensterbank zetten met lichtjes erin en dat we het daarbij laten. Normaal hebben we altijd een boom die eigenlijk veel te groot is voor onze kamer en ik heb echt geen zin om 'm weer uit de schuur te halen etc :joy:

Gelukkig is het bord dat bij ons rond gaat gewoon heel lelijk en niet gĂȘnant / ordinair zoals dit.

Echt een reden om te ontvrienden dit!

1 like

tip: bij de kringlopen liggen volop kerstspulletjes nu voor hele kleine prijsjes! echt een aanrader.

2 likes

Huh voor 25? Ken 't alleen specifiek voor als iemand 50 wordt.

23 likes

Ja dacht ik dus ook, tot vrienden van me 25 werden en er ineens appgroepjes gemaakt werden voor borden
 vind het echt nergens op slaan

2 likes

Volgens mij zetten ze in het oosten bij elke scheet een bord/pop in de tuin

12 likes

Haha ohgod, en dan zeggen dat Limburgers vreemde mensen zijn :wink::joy:

2 likes