Stel je persoonlijke vraag #20

Er staat dan letterlijk een halve Sarah in de tuin, not kidding.

Openen op eigen risico

https://media.huren.nl/product/6711-XL-halve-sarah-huren.jpg

13 likes

Schone sokken aantrekken
 Naar aanleiding van mijn werk in de thuiszorg. :face_with_monocle:

• Ik trek iedere dag schone sokken aan
  • Ik draag één paar sokken meerdere dagen (2-3 dagen)
  • Ik draag één paar sokken meerdere dagen (4-5 dagen)
  • Ik draag één paar sokken meerdere dagen (> 5 dagen)

0 stemmers

Hahahaaa yes!!!

Top, dankjulliewel. Ik trek bij een cliënt soms al een week gedragen paar sokken aan, omdat zij dat per se wil. Ze zegt dat ze de sokken nog maar net aanheeft en ze toch geen last van zweetvoeten heeft (ik vind haar sokken nooit fris en altijd een beetje ruiken :tired_face:).

Thuis heb ik het geluid van mijn mobiele telefoon meestal op

• Stil
  • Trillen
  • Geluid

0 stemmers

(Heb het even niet over werktelefoons die je bij je moet hebben of wat dan ook. Alleen het toestel die je voor privédingen gebruikt thuis.)

@Daelyss ah fijn een medestander, kon me al niet voorstellen dat ik de enige ben

1 like

Je hebt eten besteld en het is te laat. Na hoeveel tijd ga je bellen om te vragen waar het blijft?

• minder dan 5 minuten
  • 5 minuten
  • 10 minuten
  • 15 minuten
  • 20 minuten
  • 25 minuten
  • 30 minuten
  • meer dan 30 minuten

0 stemmers

Ik zit nu met dit dilemma haha. Heb op 18.24 besteld en gekozen voor zsm en zou rond 19.05 zijn, maarja het is ook zondagavond dus waarschijnlijk druk dus voel me nu dan zo’n zeikwijf als ik meteen ga bellen.

Haha, ja, ik zat me het dus ook af te vragen. Had 17.45 besteld en gekozen dat het om 19:00 bezorgd zou worden en het is er nog niet. Maar ik heb ook nog niet super veel trek en kan me voorstellen dat het druk is, dus het maakt me ook niet heel veel uit. Heb alleen vaak dan ineens de angst dat ik volledig vergeten word ;p

Ik heb om die reden een beetje kerstmagie bewaard voor eind november.
Mn kerstboom staat, want ik had een baaldag(maand) en nieuwe spullen gekocht voor er in en ik wilde gewoon dat ie stond. Maar ik heb ook altijd een kerstdorpje en lampjes in m’n vensterbank en die heb ik nog even bewaard. Ik doe het gewoon in fases.

1 like

Ik bel vaak na een half uur pas, maar net toen ik dit berichtje postte belde de bezorger aan dus hopelijk bij jou ook haha

1 like

Hier in de buurt gebeurt het wel eens. Mensen die ik ken hebben wel doeken in de tuin gehad en dat vind ik altijd wel grappig om te lezen. Ben wel blij dat ons groepje er niet aan deed.

1 like

Is dit iets wat alleen in bepaalde delen van het land gedaan wordt?

1 like

Hoe staan jouw glazen en kopjes in de kast?

• Gewoon zoals ze ook op tafel staan
  • Op zijn kop

0 stemmers

Ken jij ‘schuttersfeest’?

• Ja en ik vind het leuk
  • Ja en ik vind het niet leuk
  • Ja en ik vind het verschrikkelijk
  • Nee wtf?

0 stemmers

Met de meeste vrienden van mijn moeder spreek ik Engels, dus daar heb je die distinctie tussen u en jij niet.

1 like

Volgens mij is het gebruikelijker in het oosten. Iig hier gebeurt het veel.

Oh @Xiomara zei dit al

Ligt eraan of ik ze voor het eerst zie of voor de zoveelste keer. Begin vaak wel met u maar vaak zeggen ze dan ‘zeg maar je hoor’ en dan doe ik dat ook

6 likes

Het verschilt een beetje hoe vaak ik ze zie, in welke setting en of de betreffende vriend u of jij tegen hun ouders zegt. Een vriendin die ik al mn hele leven ken zegt altijd u tegen haar ouders, dus ik ook. Maar toen ik in de kroeg stond te kletsen met de moeder van een andere vriendin die ik veel minder vaak zie en minder lang ken zei ik wel je. Die drempel was wat lager na een paar drankjes

2 likes

Nu ik dit beantwoord snap ik eigenlijk niet waarom maar alleen mn koffiekopjes op zn kop. Slaat nergens op eigenlijk? Alle glazen die ernaast staan staan dus niet op zn kop.

1 like