Stel je persoonlijke vraag #20

omdat ik die daadwerkelijk gebruik om de tijd te zien, mijn horloges staan vaak wel een half jaar verkeerd

1 like

Ik zag gisteren dat het al automatisch aangepast was. Misschien omdat m’n telefoon gekoppeld is.

Ja ik heb ook heel veel gebruik gemaakt van die integraal functie, heel handig omdat je het even snel kan doen en niet meteen een heel programma als matlab moet opstarten. Als ik dit op de middelbare school had gekend was mijn leven zoveel makkelijker geweest.

@Dazed haha wat briljant

1 like

Ik heb geen idee hoe dat ding van de oven werkt, moet ik eerst weer random op knopjes drukken en daar heb ik geen zin in haha.

2 likes

Hahaha ja dit heb ik dus met m’n auto. Geen idéé hoe het werkt dus zat er net ff naar te staren toen dacht ik naaaaah ik wacht wel een half jaartje joeee

4 likes

Heb jij wel eens besteld bij NA-KD?

• Nee
  • Ja, accessoires, en ben er tevreden mee
  • Ja, accessoires, en ben er niet tevreden mee
  • Ja, kleding, en ben er tevreden mee
  • Ja, kleding, en ben er niet tevreden mee

0 stemmers

Lag overigens meer aan mij dan Nakd als in: Ik keek destijds teveel Girls en koos een heel Ny boho-achtige jurk uit, wat me totaal niet stond.
Verder nooit meer bezocht.
Volgens mij is het een hele Influenza-d merk

1 like

Yoshiii
En wario ware, fantastisch spel

3 likes

Onder sims laat ik mysims ook vallen, echt mijn favoriete spellenserie toen ik jong was!

1 like

Professor Layton spellen

29 likes

Woooow helemaal het bestaan van dit spel vergeten! Idd dit heb ik zoveel gespeeld. Ga nu gelijk een gameplay ervan kijken voor nostalgie haha

1 like

Had jij een gameboy color vroeger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hierdoor moet ik weer denken aan mijn leven vroeger, namelijk: the urbz
Maar dat was op de GBA

5 likes

Guitar hero! Wilde dat heel graag, maar geen geld voor een playstation oid dus toen een nintendo ds guitar hero pack gekregen. Weet nu dat dat op de ds veeel minder leuk is dan echt met zo’n gitaartje in je handen maar vond het toentertijd geweldig :joy:

Zo zag het eruit

afbeelding

4 likes

Ook op Nintendo ds! Heb ik ook gespeeld

2 likes

Nee, maar wel vorig jaar een nieuwe SNES gekocht. Hele avonden Timon en Pumbaa pinball spelen :partying_face:

1 like

Nee ik wilde dit wel, maar van mn ouders mocht ik geen spelcomputer die op de tv moest worden aangesloten. Dus ik had alleen een gameboy.
En bij vriendinnen speelde ik op de sega

2 likes

Vroeger niet maar heb er 2 jaar geleden eentje gekocht! Voornamelijk om Pokemon spellen te spelen (alleen jammer dat het zo moeilijk is om alle spellen ergrns te kopen😅)

1 like

De Sega was echt fantastisch, vooral Sonic.
M’n broertje en ik hebben hem nooit uit gespeeld helaas. Je kon niet ‘opslaan’ dus je moest altijd helemaal opnieuw beginnen.

8 likes

Ik heb hem nog steeds! Vraag me wel oprecht af hoe ik daar ooit iets op heb kunnen zien, dat ding heeft geen schermverlichting