Stel je persoonlijke vraag #20

Haha ja dat waren barre tijden: op de camping met een zaklamp stiekem in m’n slaapzak gameboyen terwijl ik eigenlijk moest slapen.

Ik had ook zo’n lelijke accu omdat m’n ouders niet steeds dat gedoe met batterijen wilden.

3 likes

Hahahaha oh ja, die tijden heerlijk

Omg wij hadden oplaadbare batterijen, die waren niet veel beter geloof ik

1 like

Deze??
image

4 likes

Dat waren echt de beste spellen :heart:

1 like

Ja omg :heart:

Ik heb deze sinds 1,5 jaar pas! En het spel met het pistool herken ik niet.

1 like

Van de speelotheek. Ik was tijdje terug op een beurs waar je dat spel kon spelen en het was echt precies hetzelfde als in de jaren 90. Zoveel herinneringen :sweat_smile:

2 likes

Heb mijne er even bij gepakt haha! Favo’s waren echt Mario Bros, Mario Kart & Catz
Oh en Style Boutique, die stal ik regelmatig van mijn zusje

9 likes

Mijn broer is een aantal jaar ouder en gamer, dus ik had vroeger bijna alle consoles tot mijn beschikking :heart_eyes: game boy, Gameboy color, Nintendo 64, wii, Xbox, Nintendo ds, GameCube. Vast nog wat vergeten haha. En herkent u deze nog?

54 likes

Ik heb deze nog steeds, maar Duckhunt werkt helaas niet op nieuwe tv’s :sob:

1 like

Ook iets van de sims castaway, die was ook leuk!!

1 like

Ik heb een gameboy advanced gehad en een Nintendo DS. Die DS heb ik nog steeds maar ben het kabeltje er van kwijt… de spellen die je op de advanced deed kon he ook op de DS spelen dus die spellen heb ik ook nog steeds! Zo jammer alleen dat het kabeltje weg is en ik hem dus niet meer kan gebruiken.

Als je een DS had, had je dan ook zon cartridge waar je spellen gratis op kon downloaden?

• Yessss
  • Nee

0 stemmers

Was jij ook altijd jaloers op kinderen die wél geld hadden voor een spelcomputer?

• Ja, ik voel je pijn
  • Nee, ik kon wel stiekem tot middernacht op m’n gameboy en overdag na school eenden afschieten op de tv

0 stemmers

Mijn Gameboy color had ik helemaal zelf voor gespaard, m’n eerste grote uitgave weet ik nog goed!

3 likes

Wij mochten geen console. Mijn ouders vonden die dingen kut en wilden het niet in huis hebben. Gelukkig wel bij vriendinnen kunnen spelen XD.

2 likes

Met een beetje online zoeken kun je die kabeltjes ook nog wel los bestellen, als je dat zou willen! Heb laatst ook een SCART kabeltje voor een stokoude Nintendo SNES besteld en alles werkt gewoon prima. Weet niet welke versie je hebt maar hier zit misschien wat tussen?

1 like

Oooh super goed wel! Wij hadden helaas ook geen zakgeld omdat er gewoon geen geld voor was, anders had ik dat echt zeker gedaan.

Soms leende ik wel eens een gameboy van een vriendinnetje, maar dat was er zo een zonder lichtje erin. Drama in de avond om daar op te spelen want je zag niks :joy:

Misschien heb ik nog een kabeltje, maar die komt wel pas eind december uit de verhuisdoos :disappointed::grimacing:

Dit was echt een messteek naar de Intertoys, maar I plead guilty