Haha ja dat waren barre tijden: op de camping met een zaklamp stiekem in m’n slaapzak gameboyen terwijl ik eigenlijk moest slapen.
Ik had ook zo’n lelijke accu omdat m’n ouders niet steeds dat gedoe met batterijen wilden.
Haha ja dat waren barre tijden: op de camping met een zaklamp stiekem in m’n slaapzak gameboyen terwijl ik eigenlijk moest slapen.
Ik had ook zo’n lelijke accu omdat m’n ouders niet steeds dat gedoe met batterijen wilden.
Hahahaha oh ja, die tijden heerlijk
Omg wij hadden oplaadbare batterijen, die waren niet veel beter geloof ik
Deze??

Dat waren echt de beste spellen 
Ja omg 
Ik heb deze sinds 1,5 jaar pas! En het spel met het pistool herken ik niet.
Van de speelotheek. Ik was tijdje terug op een beurs waar je dat spel kon spelen en het was echt precies hetzelfde als in de jaren 90. Zoveel herinneringen 
Heb mijne er even bij gepakt haha! Favo’s waren echt Mario Bros, Mario Kart & Catz
Oh en Style Boutique, die stal ik regelmatig van mijn zusje
Mijn broer is een aantal jaar ouder en gamer, dus ik had vroeger bijna alle consoles tot mijn beschikking
game boy, Gameboy color, Nintendo 64, wii, Xbox, Nintendo ds, GameCube. Vast nog wat vergeten haha. En herkent u deze nog?
Ik heb deze nog steeds, maar Duckhunt werkt helaas niet op nieuwe tv’s 
Ook iets van de sims castaway, die was ook leuk!!
Ik heb een gameboy advanced gehad en een Nintendo DS. Die DS heb ik nog steeds maar ben het kabeltje er van kwijt… de spellen die je op de advanced deed kon he ook op de DS spelen dus die spellen heb ik ook nog steeds! Zo jammer alleen dat het kabeltje weg is en ik hem dus niet meer kan gebruiken.
Als je een DS had, had je dan ook zon cartridge waar je spellen gratis op kon downloaden?
0 stemmers
Was jij ook altijd jaloers op kinderen die wél geld hadden voor een spelcomputer?
0 stemmers
Mijn Gameboy color had ik helemaal zelf voor gespaard, m’n eerste grote uitgave weet ik nog goed!
Wij mochten geen console. Mijn ouders vonden die dingen kut en wilden het niet in huis hebben. Gelukkig wel bij vriendinnen kunnen spelen XD.
Met een beetje online zoeken kun je die kabeltjes ook nog wel los bestellen, als je dat zou willen! Heb laatst ook een SCART kabeltje voor een stokoude Nintendo SNES besteld en alles werkt gewoon prima. Weet niet welke versie je hebt maar hier zit misschien wat tussen?
Oooh super goed wel! Wij hadden helaas ook geen zakgeld omdat er gewoon geen geld voor was, anders had ik dat echt zeker gedaan.
Soms leende ik wel eens een gameboy van een vriendinnetje, maar dat was er zo een zonder lichtje erin. Drama in de avond om daar op te spelen want je zag niks 
Misschien heb ik nog een kabeltje, maar die komt wel pas eind december uit de verhuisdoos 

Dit was echt een messteek naar de Intertoys, maar I plead guilty