Stel je persoonlijke vraag #20

Regenpak inclusief schoenhoezen! Ik kom overal droog aan.

2 likes

Ik draag mantels zonder capuchon. Als het in de herfst/winter regent, wikkel ik mijn sjaal rond mijn hoofd. Ziet er niet zo ~fashion~ uit maar dan blijft mijn haar tenminste droog.

5 likes

Ik ga in een regenpak op de fiets altijd zo zweten waardoor ik alsnog doorweekt aan kom, maar dan niet van de regen :hot_face:

3 likes

Als het een beetje miezert is dat echt ideaal, dan gaat mijn haar echt mooi krullen.

5 likes

Anders, ik ga met het openbaar vervoer dan :slight_smile:

2 likes

Ik vind het eigenlijk echt onzin omdat is gebleken dat het nul uithaalt. Als het verplicht wordt ga, ik natuurlijk niet moeilijk doen, ik houd me wel aan de regels. Maar nu vind ik het echt onzin. Elke keer een nieuwe opdoen, zonde van het geld ook, en toch niet juist want je handen zijn niet steriel. Dus het slaat nergens op.
Voelde me wel opgelaten dat ik het niet in de supermarkt droeg terwijl het wel als advies op het raam hing.

3 likes

Volgens mij heb je meer kans op besmetting als je de hele tijd met je ongedesinfecteerde handen dat mondkapje op en af doet, dan dat er voordeel mee te behalen valt

1 like

Ik heb m twee keer gehad waarvan een keer niet boeiend en een keer heel naar. Ligt er dus ook aan hoe grondig ze m afnemen

2 likes

Ik moet zometeen en ik ben heel benieuwd.
Iemand die ik ken zei liever in quarantaine te gaan 10 dagen dan nog een keer die test (maar dat lijkt me echt heel overdreven?)

1 like

Oja, ik heb dus wel in die supermarkt mondkapjes gekocht want dadelijk is het wel verplicht en heb ik niks in huis. Ik had in mei mooie wasbare gekocht maar daar ben ik al helemaal vanaf gestapt, zo benauwd.
Hoeveel extra afval zouden we hier trouwens mee creƫeren :thinking:

1 like

Ja dat is zeker overdreven, het is wel vervelend, maar ook weer zo klaar.

2 likes

Welke van deze populairste bezorgdiensten is je favoriet?

• Thuisbezorgd
  • Deliveroo
  • UberEats

0 stemmers

Fair enough, daar had ik even geen rekening mee gehouden :grimacing:

Haha dat is bij mij ook de enige reden

(Ik bestel overigens vrij vaak via het restaurant zelf nadat ik op thuisbezorgd heb gekeken wat ik wil. Wordt vooral bij kleinere zaken echt vaak gewaardeerd)

11 likes

Ik ben er inmiddels aan gewend (door het land waar ik woon) en vind het prettig. Gewoon het idee dat als er iemand niest of hoest, die bacillen niet overal heen vliegen en er wel een klein deel wordt tegengehouden. Misschien is het maar een gevoel, maar het voelt nu al naakt zonder.

5 likes

Het heeft alsnog wel nut hoor, als je met een mondkapje op hoest of niest wordt alsnog een groot deel van de virusdeeltjes tegengehouden. Dus zelfs als je ze verder verkeerd gebruikt (aan je gezicht zitten en overal aanzitten etc), heeft het alsnog meer effect dan helemaal geen mondkapje dragen.

1 like

Thuisbezorgd gekozen maar eigenlijk heb ik een paar weken terug voor het eerst besteld in 7 jaar :joy:

2 likes

Dit doe ik ook zoveel mogelijk

Even een specifiekere poll gemaakt :grimacing:
Welke van deze populairste bezorgdiensten is je favoriet?

• Thuisbezorgd, maar mijn stad heeft ook Deliveroo en UberEats
  • Thuisbezorgd, maar mijn stad heeft geen Deliveroo en UberEats
  • Thuisbezorgd, maar mijn stad heeft geen Deliveroo, wel UberEats
  • Thuisbezorgd, maar mijn stad heeft geen UberEats, wel Deliveroo
  • UberEats, maar mijn stad heeft ook Thuisbezorgd en Deliveroo
  • UberEats, maar mijn stad heeft geen Thuisbezorgd en Deliveroo
  • UberEats, maar mijn stad heeft geen Thuisbezorgd, wel Deliveroo
  • UberEats, maar mijn stad heeft geen Deliveroo, wel Thuisbezorgd
  • Deliveroo, maar mijn stad heeft ook Thuisbezorgd en UberEats
  • Deliveroo, maar mijn stad heeft geen Thuisbezorgd en UberEats
  • Deliveroo, maar mijn stad heeft geen Thuizbezorgd, wel UberEats
  • Deliveroo, maar mijn stad heeft geen UberEats, wel Thuisbezorgd

0 stemmers

Nog een extra eetpoll voor de liefhebbers:

• Fuck bovenstaande maaltijdbezorgers, ik bestel het liefste bij het restaurant zelf
  • Ik bestel nooit eten
  • Ik woon niet in Nederland dus bovenstaande poll is niet relevant voor mij
  • Ik bestel regelmatig eten
  • Ik haal mijn eten liever af
  • Ik bestel soms eten
  • Ik heb nog nooit eten besteld
  • Waar ik woon kun je geen eten bestellen

0 stemmers

Ik woon in Belgiƫ, maar de bezorgdiensten zijn hier exact dezelfde (dus wel relevant)

1 like