Stel je persoonlijke vraag #20

Oh ik denk dat ik hier voor ga.

Ik heb een plaatje van Google gepakt. Niet mijn bed haha. Mijn vriend heeft ons bed zelf gemaakt van een stalen onderstel en houten balken.

Maar hier de link van het voorbeeldplaatje:
https://www.allmodern.com/furniture/pdx/jacoby-storage-platform-bed-a001039342.html

1 like

Geen nachtkastjes maar ik wil er wel. Bij mijn ouders had ik dat wel en vond ik dat handig.

1 like

Ik kom door de nachtkastjes poll achter twee dingen:

• Ik vind die van mij echt heel lelijk en wil eigenlijk andere
  • Ik vind nachtkastje echt een heel leuk woord
8 likes

Het liefst wil ik in zo’n pod waar een boom uitgroeit of iig iets waarmee mijn lichaam snel afgebroken wordt. Als dat geen optie is dan gecremeerd en uitgestrooid. En ze mogen alles van me gebruiken wat ze kunnen qua donormateriaal, ik heb er toch niks meer aan dan.

5 likes

Het lijkt me echt vet onhandig om geen nachtkastje te hebben? Op die van mij (en m’n vriend, bed staat met één kant tegen de muur) heb ik standaard een lamp, condooms en de wekker van m’n vriend staan, en meestal liggen m’n bril, telefoon en boek er ook op. En de laatjes voor glijmiddel en speeltjes enzo, waar bewaar je dat als je geen nachtkastje hebt? Als je je dan halverwege de seks bedenkt dat je er iets bij wil pakken moet je opstaan om naar een kast te lopen of wat?

9 likes

Op mijn nachtkastje staat mijn wake-up light, een plantje en een kaars, en mijn horloge en dagelijkse sieraden en bril leg ik er ook op als ik ga slapen, en in de laatjes liggen het boek dat ik lees, zakdoekjes, condooms, vibrators, lippenbalsem, paracetamol, anti-histamine van mijn vriend, een telefoonkabel en nog wat rommeltjes. Kan dat echt allemaal niet zomaar op de grond kwijt oid, zou echt een rotzooi zijn.

Edit: oh ja, glijmiddel en massageolie liggen ook nog in een lade.

precies dit vroeg ik me ook af :joy: en wc papier/zakdoekjes/handdoek voor na de seks? bedoel als je daarvoor eerst moet opstaan schiet het ook niet erg op haha

ik heb een nachtkastje met daarop m’n wake-up light, glas water en m’n bril, en in de laatjes eczeemcrùmes, labello, seks gerelateerde zaken als glijmiddelen en condooms. en verder nog een laatje voor rommeltjes

1 like

Ja wij gebruiken nooit speeltjes, en ook geen condoms. We hebben een groot bed en daar slingert vaak wel een bidon/fles water en afstandsbediening in rond. Bril hebben we niet. Boeken liggen onder het bed. Op het bedbord zetten we wel vaak wat, maar ik moet toegeven dat dat dus met seks er dan vaak afvalt. En we hebben geen ruige seks. Ik zou het alleen handig vinden om die fles water niet altijd ergens random in bed te hebben liggen evenals de afstandsbediening. Maar we zijn nu ook wel ervan overtuigd dat wij een stel savages zijn. Nu proberen we het wat fatsoenlijker te gaan doen.

3 likes

ah ik vind flashback scenes juist heel leuk, vooral als ze slecht gecaste jongere versies van een acteur gebruiken, dan vraag ik me altijd af wat is er gebeurd met het uiterlijk van dit karakter.

3 likes

Waarom schiet dat niet op? Ik denk soms dat ik nog nooit een schimmelinfectie heb gehad omdat ik direct uit bed ga en dat sperma ga uitspoelen. Hoge drukspuit erop. Tissue werkt niet naar mijn mening.

Mijn favo Gossip Girl aflevering is er eentje waar ze het leven van de moeder (Lily) van een van de karakters in de jaren ‘80 laten zien, zo leuk. Er zijn toen ook plannen gemaakt voor een hele spin-off serie daarvan maar die is helaas nooit echt van de grond gekomen

5 likes

Ik heb 2 van deze boven elkaar, vond het ruimte zat en niet zo bonkig als een echt nachtkastje

2 likes

Jaaa same!! Zo jammer dat die spin-off er nooit is gekomen. Maar Lily was ook één van mijn favo personages uit de serie, alleen al haar kledingkast. En de verhouding met Rufus, heerlijk.

1 like

Nou ja uitgestrooid
 mijn as mag gewoon in de prullenbak hoor.

5 likes

Anoniem!

Heb jij wel eens een vaginale schimmelinfectie gehad?

• Ja
  • Nee
  • Alleen in mijn kindertijd

0 stemmers

Begraven worden in mn eigen mausoleum

15 likes

M’n eerste polletje!!!

Je moet een knolselderij halen voor de erwtensoep, welke haal je? Je mag niet googlen :unamused:

Ik ging net naar de supermarkt om alle ingrediënten te halen voor de erwtensoep, want ja erwtensoep cravings zijn real. Kom ik net thuis, blijk ik iets anders te hebben gehaald
 nr.2 (koolraap) ipv nr.4
Ik kan toch niet de enige zijn? :expressionless: :joy:

4 likes

Hahaha ik dacht dat ik het wel zou herkennen, maar niet dus. Binnen de appie had ik geen signaal anders had ik het zeker nog even opgezocht :joy:

Edit: ik had geen bordje gezien

1 like

Ik heb van de week nog een oud hoeslaken in de prullenbak gepropt haha.

1 like