Een koolrabi
Ik weet het sinds een jaartje ofzo omdat ik dit recept best vaak maak:
(Kan ook heel goed met vegagehakt)
Als je ‘m niet gaat wassen, gooi ‘m dan gewoon weg toch? Anders zitten die mensen die dat uitzoeken straks met zo’n vies laken waar ze niks mee kunnen haha dat vind ik zielig (al wassen ze het eerst misschien wel, geen idee)
Omg yes Psych Houd echt van die serie.
Toevallig trouwens deze poll want heb net de musical aflevering van Greys anatomy gekeken. Wat een verschrikking. 1 iemand met talent en de rest is echt kromme tenenwerk.
Dit kan wel!
Deze berichten vlak na elkaar… weird
Wat heb jij in je nachtkastje (naast je bed als je graag onhandig leeft)
- Lenzenspullen
- Bril
- Tissues
- Sieraden
- Condooms
- Glijmiddel
- Seksspeeltjes
- Massageolie
- Skincare
- Oordopjes
- Slaapmasker
- Batterijen
- Geld
- Reservesleutels
- Lippenbalsem
- Afstandsbediening
- Paspoort
- Boeken
- Wekker
- Nachtlampje
0 stemmers
- Telefoon wanneer niet in gebruik
- Oplader
- Waterfles/glas
- Haarborstel
- Elastiekjes
- Pijnstillers
- Anticonceptiepil
- Melatonine
- Andere medicatie
- Dagboek
- Aansteker
- Snacks
- Iets anders, namelijk!!
0 stemmers
Edit: inspiratie komt van mijn eigen volgestouwde nachtkastje
Haha ja, ik was op mn telefoon aan het scrollen dus daar ging iets mis
Ik heb dus dat kleine plankje naast bed, daarop staat standaard: wakeup light (wekker en nachtlampje in één), boek/e-reader, slaapmasker, telefoon + oplader. En vaak wat verdwaalde sieraden en elastiekjes die ik ‘s avonds af doe en waarvoor ik te lui ben om op hun vaste plek te leggen waardoor ze een tijdje daar liggen haha. Ik heb een bed van IKEA met lades dus alle andere spullen zitten daar in. Best handig.
Ik heb geen nachtkasje en ook niks naast of bij mn bed, heb toch niks nodig als ik slaap haha
Maar dan moet je helemaal opstaan als je midden in de nacht of als je net wakker bent iets nodig hebt
Ik vind het geen onzin maar er is gewoon geen ruimte voor. Ik heb een erg kleine slaapkamer en er is geen ruimte vrij tussen bed en muur.
Ik heb nog nooit iets nodig gehad waarvoor ik op moest staan
Ik denk dat je poll slaap oordopjes zijn maar heb toch geklikt want heb altijd muziek oordopjes op mijn nachtkastje liggen (voor ASMR haha )
ik heb ook geen spullen nodig terwijl ik slaap (of ja, slaapmasker soms wel), maar wel spullen voor en nadat ik slaap toch handig om die dingen in de buurt te houden
M’n ventilator staat erop! Die staat er het hele jaar door, staat 80% van de nachten ook aan
Hahahaha love it
Ik heb geen bed dus pleur alles op de grond naast m’n matras
Wow echt een goeie snoep selectie!