ik doe altijd zakdoekje gelijk erna en dan ren ik naar de wc! als ik dat niet doe loopt het echt langs m’n benen naar beneden onderweg naar de wc
Past niet want mijn bed staat in een nisje met daarnaast inbouwkasten
3 edelstenen, gouden driehoek
Zet jij bij het koken de afzuigkap aan?
- Ja, op een harde stand
- Ja, op een zachte stand
- Meestal niet, ik houd niet van dat geluid
- Meestal niet, ik vergeet dat/geen zin
- Meestal niet, zodat het binnen warmer blijft (?)
- Anders
0 stemmers
Heb ik niet
Omg ik heb nu niks in mn nachtkastje, maar dit is echt een goede vulling
Aromadiffuser! En een zaklamp voor als de stroom is uitgevallen.
Ik heb een oud nachtkastje van mijn oma, zo’n model:
Vind hem zo mooi!
Ik vrat tijdens m’n eerst zwangerschap een zakje per dag
Waar laat je dan je telefoon als je gaat slapen? Op de grond?
In bed (denk ik)
Haha ja dat kan natuurlijk ook. Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dat schadelijk kan zijn vanwege de straling. Maar ik google nu en dat is onzin
Altijd uit, behalve als ik dingen frituur (in een gewone pan want heb geen frituurpan) want anders ruikt het hele huis ernaar. Ik moet horen wat er in m’n pannen gebeurt, ik heb een vriendin de met een koptelefoon podcasts luistert terwijl ze kookt, zou ik ook nooit kunnen
@Briseis ah wat een leuk ding! Mijn ouders hebben een heel vergelijkbaar kastje in huis en die heb ik ook altijd mooi gevonden
Ik heb ook zo’n soort nachtkastje!
Die van Buffy is zo magisch
Heb wel een nachtkastje, maar ook een muurtje achter het bed en die gebruik ik 10x meer, omdat m’n telefoon dan bv direct boven m’n hoofd kan liggen ipv dat ik eerst over m’n vriend heen moet kruipen om hem van het nachtkastje te pakken.
Sinds ik een luchtreiniger in huis heb, doe ik de afzuigkap altijd aan tijdens het koken. Anders gaat de luchtreiniger op volle toeren werken en maakt hij veel lawaai.
Las trouwens dit artikel van de week, over fijnstof dat vrijkomt tijdens het koken: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/even-wokken-en-de-meter-slaat-uit-te-veel-fijnstof-in-deel-van-de-nederlandse-woningen~b473ec69/
Ik kan eindelijk mijn vraag aan iemand stellen die zo’n bed heeft!
Is dat niet onhandig als je naar de wc moet? Het lijkt me zo naar dat je dan met je bovenbenen op koud hout zit en met je billen op je matras.
Onzinnige vraag, maar ik vraag het me al lang af en wilde deze kans niet voorbij laten gaan
Haha huh? Ik volg je niet helemaal. Ik stap gewoon aan het voeteneind uit. Daar is het niet zo breed en kan gelijk bij de grond ook.
Ja in bed maar mn bed is ook naast de vensterbank (daar staat alleen een lamp maar ik zou hem daar ook kunnen leggen)