Stel je persoonlijke vraag #20

Ooo aha, das de truc, ik stap altijd aan de zijkant m’n bed uit :joy:

Edit; het lijkt me gewoon koud, als je matras opgewarmd is en je dan met je blote benen op dat hout zit. Maar goed. Vergeet maar wat ik zeg :innocent:

3 likes

Voor mensen die op datingapps zitten of zaten: begin jij vaak een gesprek?

• Nee, ik wacht altijd tot een tegenpartij begint met een gesprek
  • Ik begin zelden een gesprek
  • Ik begin geregeld een gesprek
  • Ik stuur heel vaak het eerste berichtje

0 stemmers

Die urnen bestaan allemaal, https://www.uitvaartkist-online.nl/bios-urn-pakket-keuze-herinnerings-boom-plant.html

Je hebt daarin echt veel keus.

1 like

In welke sector werk jij?

• Gezondheidszorg en welzijn
  • Handel en dienstverlening
  • ICT
  • Justitie, veiligheid en openbaar bestuur
  • Landbouw, natuur en visserij
  • Media en communicatie
  • Onderwijs, cultuur en wetenschap
  • Techniek, productie en bouw
  • Toerisme, recreatie en horeca
  • Transport en logistiek
  • Ik werk niet

0 stemmers

Half cultuur, half horeca! (Echt precies de sectoren waar je in wil zitten nu lol)

15 likes

Sinterklaas

2 likes

Versieren met Halloween is mss wel een groot woord voor mijn Hema waxinelichthouder in de vorm van een pompoen maar goed. Verder idd met kerst het meeste, 2 bomen en wat klein spul. Met Pasen paastakken. Met verjaardagen soms een ballon of slinger oid.

Verder houd ik niet zo van crap en versiersels dus de rest van het jaar is mijn huis zo kil als mijn persoonlijkheid.

2 likes

Met Pasen niet echt versieren maar wel een paastak. En alleen de verjaardagen van de kinderen versieren we het huis :slight_smile:

Tbh - ik heb echt geen idee hoe een gevangeniscel en leven er uitziet en hoe claustrofobisch dat is :sweat_smile::sweat_smile:

Ik vraag me echt af hoe dat er dan uit moet zien. Ik ben claustrofobisch maar die angst kan ook toeslaan bij het niet wegkunnen ergens (bijv een vliegtuig ofzo, of een te drukke ruimte), niet per se altijd een kleine ruimte dus ja hoe ga je dat doen in een fucking gevangenis haha.

9 likes

De deur wordt vaak vanaf een uur of 5 tot de volgende ochtend en tijdens de lunch dichtgedaan en dan kan je er ook niet meer uit, dan zit je dus op je cel van 10m2 ongeveer.

2 likes

Volgens mij zijn de cellen in een ppc niet groter dus volgens mij kan er niets mee gedaan worden.

Edit: penitentiaire psychiatrische centrum.

1 like

Soort van studentenkamer in Amsterdam dus :crazy_face:

Nee oké dat lijkt me niet chill met claustrofobie… maar waar gaan ze dan heen🧐

2 likes

Een paastijd? Of bedoel je een paastak?

1 like

Haha ja effe ge edit :sweat_smile:
Paastak is geen woord volgens m’n telefoon :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

ja dit wil ik ook! resomeren is dat toch? hoop dat ze de wet hierop gaan aanpassen.

Ik heb op eens gestemd vanuit de gedachte: dan ervoor zorgen dat je er niet terecht komt, niks doet wat je een gevangenisstraf op gaat leveren. Ik weet niet hoe het is om claustrofobie te hebben, of om een gevangenisstraf uit te zitten (en waarom er niet altijd een klein luikje open gelaten kan worden). Lijkt me voor niemand prettig om met dichte muren te zitten…

Wordt het gevangenisleven voor andere angsten en fobieën ook aangepast? Want dat lijkt me best complex, want angsten zijn (vaak) niet heel rationeel.

Vriendschap tussen mannen en vrouwen?

• Ja, ik heb vriendschappen met het andere geslacht
  • Ik heb een of meerdere vriendschappen met het andere geslacht gehad, maar daar kwamen uiteindelijk toch romantische/seksuele gevoelens bij kijken
  • Ik kan dat niet, maar ik geloof wel dat anderen dat kunnen
  • Tot nu toe nog geen vriendschappen met mannen gehad, maar ik sluit niet uit dat dat ooit nog gebeurt
  • Nee bestaat niet, een van de twee zal altijd romantische/seksuele gevoelens ontwikkelen
  • Ik val niet op het andere geslacht, dus sowieso geen gedoe met gevoelens
  • Anders

0 stemmers

De enige “vriendschappen” die ik heb met mannen zijn partners van vriendinnen, maar ik spreek hen nooit buiten mijn vriendinnen om dus zou het geen vrienden noemen.

5 likes

Ik heb maar één vriendin maar wel een vriendengroep van 8 mannen.