Haha nou de reacties nodigen niet per se uit om toe te lichten waarom ik erop heb gestemd dat ik dat niet kan. Heb ook wel over dit antwoord getwijfeld, misschien is het ook niet helemaal juist. Uiteraard word ik niet verliefd op iedere ‘pik’ die ik zie en heb ook leuk contact (gehad) met mannelijke collega’s, huisgenoten, vriendjes van vriendinnen en vrienden van ex-vriendjes. Misschien zou ik sommigen van hen ook (op enig moment) vrienden (hebben) kunnen noemen. Maar degenen met wie ik een tijdje echt intensief ben omgegaan, zoveel als met mijn vriendinnen (dus een relatief klein groepje is dat) daar kwam op enig moment dan toch spanning bij kijken.
Ik weet niet zo goed waar dat aan ligt ook. Ja bij sommigen wel, bijv ex-dates met wie ik dan nog vrienden probeerde te blijven. En misschien denk ik soms eerst dat een nieuw persoon een vriendschappelijk contact is terwijl er dan eigenlijk al, misschien deels onbewust, iets gaande is. Dat is wel wat met het meest recente voorbeeld dat me te binnen schiet is gebeurd. Maar ik vind zo’n eerste periode vriendschap ook met vrouwen wel wat van verliefdheid hebben, elkaar ineens veel spreken en enthousiast zijn over een nieuw persoon. Dus ja misschien raar maar ik heb dat in ieder geval niet altijd goed uit elkaar kunnen trekken. Maar goed het gaat hierbij misschien om 4 gevallen, ik heb gewoon meer vriendinnen en andere mannelijke contacten zou ik in mijn geval denk ik eerder kennissen noemen. 
Oh en ik geloof echt wel dat anderen het wel kunnen hoor, vriendjes/dates hadden ook altijd goede vriendinnen en daar heb ik geen enkel probleem mee. Dus ja het zegt vast iets over mij, maar kan er ook niets anders van maken.