Stel je persoonlijke vraag #20

Als je net als ik geen koffie drinkt, maar wel soms een boost kan gebruiken. Wat drink je dan?

Ik gooi af en toe een sugarfree enegrydrank naar binnen, maar ben benieuwd wat nog een optie kan zijn. Thee met cafeïne helpt niet bij mij.

1 like

Toen mijn man in zijn proteïne-fitboy-fase zat ben ik meerdere malen wakker geworden van zijn gore scheten :nauseated_face:

9 likes

Stel je zou nu een winterslaap kunnen doen en in maart pas wakker worden, zou je dat dan doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En stel je kunt tijdreizen naar maart voor een uurtje en je kunt dan weer terug komen in de huidige tijd (zonder verdere consequenties, alleen dat je kunt zien wat er dan gebeurt)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Bonusvraag: en stel je zou tien jaar in de toekomst kunnen kijken voor een uurtje?

• Ja
  • Neen

0 stemmers

Haha en er dan achterkomen dat we in maart in de 15e golf zitten. Nee dankje :thumbsup:

40 likes

Nee ik wil het ook niet man, ook niet 10 jaar. Stel het is heel erg veranderd ben ik wel in z’n algemeenheid nieuwsgierig maar m’n persoonlijke situatie hoef ik niet te weten. Stel er is iets mis (ook los van corona) dan leef je tot die tijd kut (of het nou maart of 10 jaar is).

@Calypso oh ja die snap ik wel!

7 likes

Ik denk eigenlijk dat maart er min of meer hetzelfde uitziet als nu en als vorige maart.

Ik weet nog dat ik ooit dacht ‘holy shit gaat dit nog tot 1 juno duren?’ Nu reken ik al niet eens meer op juno 2021.

22 likes

Ja precies, ik ben dus ook blij dat ik dat in maart 2020 nog niet wist.

2 likes

Nee dan waren mensen echt massaal gek geworden denk ik. Nu zijn we soort van gewend en zijn er al 8 maanden voorbij gevlogen en nu denk ik ach nog een keer 8 maanden, komt wel goed (niet dat ik er zin in heb ofzo). Als ze in maart hadden gezegd dat dit wel 1,5 jaar (als het meezit) ging duren had ik me denk ik de oogbollen uit het hoofd gekrabd uit pure wanhoop.

9 likes

Wat heb je liever, per week bekijken of zekerheid

• Zoals nu, dat Rutte elke twee weken een persconferentie geeft en dat je dan pas weet wat de eventuele stappen zijn e.d.
  • Dat Rutte zegt, nou jongens tot volgend jaar juni alles op slot en dan kijken we wel weer

0 stemmers

Stemde op 3, maar dat zou m’n kantoor-antwoord zijn. Minimaal 3. Thuis drink ik dus echt veel minder thee. Luie thuiswerker? Of op werk juist behoefte aan een wandelingetje? Hmm…

3 likes

Nog nooit van gehoord! Ik ga het eens uitzoeken.

Ik heb een vriendin erbij gekregen door gedeeld treinleed. We hadden vaak dezelfde trein en toen we weer eens ergens gestrand waren raakten we aan de praat en zijn we bevriend geraakt.

37 likes

Oh god guarana. In wanhopige tijden hebben een vriendin en ik doorgehaald met een aantal guarana pillen, dat was KUT

2 likes

Waar zijn de andere Afrikaanse landen :p, of kon je geen extra opties toevoegen?

2 likes

Wij hebben gezeur met een klusbedrijf over de factuur. Mijn man had dit eerst op zich genomen, maar die liep vast en werd boos. Ik heb een bachelor in rechten, en heb ik me er nu tegenaan bemoeid door een ietwat juridische mail die kant op te sturen inclusief door laten schemeren dat ieder zijn kunde heeft en dat die van mij toevallig op het juridische vlak liggen.
Ik heb er eigenlijk een hekel aan om zoiets te doen om mijn punt kracht bij te zetten, maar het helpt soms wel om iets voor elkaar te krijgen.
Wie doet zoiets ook (niet specifiek op juridisch vlak)?

• Ja, heb ik wel eens gedaan om mijn punt kracht bij te zetten
  • Nee man, dat is echt triest

0 stemmers

Eet je wel eens kiwibessen?

• Gewoon nee
  • Nee, nooit gegeten ook
  • Ja wel eens
  • Ja regelmatig

0 stemmers

Voor de ja stemmers, waar kopen jullie dit?

Ik heb wel eens in zo’n soort situatie gezeten en ik laat dan inderdaad wel doorschemeren dat ik veel van de juridische kant af weet. Maar dat komt meer door de bewoording, artikelen die ik erbij haal en de formulering van mijn e-mail. Ik heb volgens mij nog nooit echt gezegd dat ik juridisch kundig ben of iets in die richting.

2 likes

Nooit gegeten, maar wel zien liggen bij Lidl

1 like

Ik ken iemand die ze kweekte haha maar ik heb ze dus alleen via hem weleens gegeten omdat ik super nieuwsgierig was

1 like

Laatst bij Lidl gekocht, erg lekker zijn ze. Maar ook wel prijzig.

1 like