Ahh het lijkt me zo lekker. Ik hou van kiwi’s maar vind dat schillen altijd zo irri, dus dit lijkt me ideaal. Alleen in mijn supermarkt kan ik ze niet vinden, misschien moet ik gewoon oldskool naar de groenteboer gaan
Tot nu toe overal waar ik heb gewerkt vrienden gemaakt die ik nog steeds zie!
Als je kiwi’s schillen irritant vind; ik snij ze altijd doormidden en lepel de beide helften dan met een lepeltje uit. Weet niet of dat ook bij groene kiwi’s zo makkelijk gaat, die zijn harder toch? Ik eet alleen maar gele kiwi’s
Oh dat doe ik ook hoor! Alleen dat vind ik ook irritant want ik ben ongeduldig en wil iets ernaast kunnen doen, kiwibessen kan ik gewoon uit een schaaltje opeten als een snack haha
Matcha!
O wacht dat telt zeker als thee met cafeïne? Maar het werkt wel anders dan koffie en andere theesoorten, geloof ik.
zich heel passief agressief opstellen wanneer we elkaar in groepen zien, druk uitoefenen om contact te verminderen, etc.
er is nooit contact direct met mij opgenomen gelukkig, maar moet het altijd via die vriend dan horen haha
Dit herken ik wel. Vooral bij mijn moeder. Toen mijn ouders jong waren gingen ze vaak weg met familie/vrienden, maar toen iedereen hun eigen kinderen kreeg is dat helemaal weggevallen. Mijn moeder zorgde voor 2 kinderen en ging fulltime werken dus ze heeft ook nooit de tijd gehad en behoefte om echte vriendschappen te onderhouden denk ik. Nu is ze op pensioen en ze amuseert zich prima en onderneemt veel, maar toch zou ik haar goede vrienden toewensen (buiten mijn vader zeg maar). Zo gewoon om eens een koffietje te gaan drinken of te gaan shoppen.
Is wel echt iets typisch van die generatie denk ik. Meerdere vrienden van mij herkennen het bij hun ouders, vooral de moeders.
Ik vind sinaasappels wel lekker maar bestaat er nou eigenlijk een manier om die dingen te eten zonder al die dikke vellen en zonder al dat druipende sap over je klauwen? Ik heb nog een heel net liggen omdat ze geen losse verkochten maar word er elke keer zo chagrijnig van.
@kali Hier ook bekend. Wat mijn moeder had is weggevallen toen ze kinderen kreeg en ze niet snel met 4 kinderen wilde aankomen + oppas was geen optie. Mijn vader had wel vrienden en hij ziet sommigen nog af en toe, maar hij is nu vooral/alleen gericht op zijn partner dus dat wordt een ramp als zij wegvalt. Ouders zaten wel in een soort vriendengroep maar daar was ook een gemeenschappelijke interesse en woonplaats bindend.
Ik ben niet zo goed in om op volwassen leeftijd vrienden te maken, dus soms ben ik bang dat ik zoals mijn moeder eindig zonder echte vrienden en dan alleen van die kennissen waarvan je denkt ik heb echt niks met jou (gemeen).
Ohhhh sweet valley high was echt me favo
One Tree Hill was echt mijn favo serie. Haha
Heartbreak high <3 Keek dat op mijn 9e, veel te jong
Werden wel goede onderwerpen behandeld! Geen leeg programma.
Ja, dat is waar! Dan had ik de tijdperk van je vraag niet goed opgemerkt
Ik had ook echt METEEN het openingsliedje in m’n hoofd haha heb dit echt versleten
Iemand poste laatst toch dat ze altijd sinaasappels onder de douche eet om die teringzooi te voorkomen?
Lidl! Gisteren nog een hele bak op.
Jaaa
Vooral die aflevering dat Elizabeth was aangereden door een motor en ze toen van een sulletje in een enorme slet veranderde en Jessica jaloers werd want ZIJ was de sletterige.
Voor de single mensen:
Lijkt het jullie leuk om in een stelletjes vriendengroep te zitten?
- Ja, lijkt me geweldig,
- Hmm, heeft vast leuke kanten
- Nee, kan me niet voorstellen dat het iets voor mij is.
0 stemmers
Ik had het hier laatst over met een vriendin en ik kan me dus niet voorstellen dat ik ooit in zo een groep zou zitten? Ik vind dat echt heel ver van mijn bed staan.
De enige vriendingroep waar ik in zit bestaat uit 3/4 personen waarvan er altijd 2 singles zijn geweest en toen die andere twee wel een relatie hadden gingen de mannen echt nooit mee. Dat paste ook totaal niet hoor. Ik kan me dus niet voorstellen dat als we nu allemaal wel een relatie hadden dat we dan samen dingen zouden doen.
Niet met al mijn vriendinnen, maar met mijn 2 beste vriendinnen lijkt me dat super leuk. Hun partners zijn ook vrienden geworden via hun vriendin, zou dat echt super leuk vinden als mijn toekomstige vriend daar bij zou passen.
Sorry singles only.