Stel je persoonlijke vraag #20

Ik ben eens als enige single (onbedoeld) mee op stelletjesvakantie geweest :upside_down_face:

5 likes

Ik zit in zo’n groep en vind het alleen met dingen zoals oud en nieuw een beetje vervelend. Maar dat weten ze, dus 1 stel komt altijd als eerste naar mij om gelukkig nieuwjaar te wensen om 12 uur hahaha

3 likes

Mijn vriendengroep bestaat uit 3 stelletjes plus een vriendin en mezelf. Tot voor kort was ik de enige single, die andere vriendin heeft wel een relatie, maar die zien we eigenlijk nooit :woman_shrugging:t3:. Ik vond het nooit een probleem eigenlijk, ik ben net zo deel van de groep als alle anderen. Nu ik zelf ook een vriend heb wordt hij ook overal mee uitgenodigd en wordt er echt moeite gedaan om hem ook te leren kennen en deel van de groep te laten worden en dat vind ik ook echt heel fijn (en hij staat er ook voor open, gelukkig)

1 like

Hoe spreek jij accessoire ongeveer uit (en dan vooral het laatste gedeelte)? In het Nederlands.

• assuhswaaruh
  • assuhswaar
  • Ik ken dit woord niet

0 stemmers

Ja
Maar dat is in Nederland, Vlamingen heb ik het wel als aksuhswaaruh horen zeggen.

1 like

Heb echt al jaren dezelfde vriendinnen, maar er wordt zelden iets incl. partners ondernomen. Ik zie ze wel eens, maar ook de mensen die dus wel een vriend hebben spreken niet met de andere stelletjes af ofzo. Vind het wel prima denk ik op deze manier

1 like

Ik zit in een groep met 10 stellen, via mijn vriend. Ik vind het heel erg leuk! Natuurlijk spreek je de een vaker dan de ander en dat is helemaal prima. We vieren vaak kerst, oud&nieuw, carnaval etc samen en gaan soms weekendjes weg.

Ik zou het niet meer voor kunnen stellen hoe het is zonder hen :joy::yellow_heart:

Dat tweede ja! Ik kwam erop door @blush, dus dat de vriendengroep bestaat uit stelletjes en je dus dingen samen onderneemt!

1 like

In mijn oude vriendengroep werd meestal alleen met oud&nieuw afgesproken in stelletjes. De rest van het jaar altijd zonder vriend en dan met nieuwjaar was dat plots belangrijk en “supergezellig”. Nou ik vond dat helemaal niet gezellig en gewoon raar, ik voelde mij niet op mijn gemak. Ik ken die vriendjes wel een beetje van soms te zien, maar had daar echt geen behoefte aan om dan een hele avond samen fake gezellig te doen in een grote groep waarvan je de helft niet kent.
Mijn vriend en ik deden de jaren daarna niet meer mee en die commentaar dat daar altijd op kwam, niet te doen. Organiseer dan meermaals per jaar iets als je per se wil dat iedereen onderling vrienden wordt. Ondertussen is heel die groep wel uit elkaar gevallen, zie alleen nog een paar mensen apart. Was zo’n middelbare school groepje

2 likes

Er waren toch mensen op EGF die sinaasappels onder de douche aten?

Edit: weer spuit 11. Moet echt eerst gaan bijlezen voor ik ga reageren. :sweat_smile:

2 likes

Ik!

2 likes

Het was al 1 grote groep, want zo hebben we elkaar leren kennen.

2 likes

Vaginavrienden
Clitcompagnon
Kutkornuit

nee ik lul ook maar wat

15 likes

Ik heb perongeluk gestemd tijdens het scrollen :sweat_smile: Ben helemaal geen single

Haha oh nu verlang ik weer naar de ‘ik kom net van een festival dus we gaan nog even naar de avondwinkel’ momenten. Kraam dan in ieder geval een hoop onzin uit.

10 likes

Hahahah
Fingerfriends

3 likes

Jaaaa
Of de bi/gay varianten
Buttbuddies
Scissor sisters (:fearful: is dat waar die naam vandaan komt)

7 likes

lol mijne ook maar ik keek het net even op youtube en het is zoooo cringe nu

Ja

<3

7 likes

I looooove

2 likes