Stel je persoonlijke vraag #20

Wat zouden jullie voor jezelf kopen met €25 euro? Ik mag iets voor dat bedrag uitzoeken maar kan echt niets bedenken. Wil dat het wel enigszins nuttigs is dus niet een plant ofzo. En vaak kan ik altijd wel iets bedenken wat ik zou willen of nodig heb, maar uiteraard op het moment dat het me gevraagd wordt… niet

Vast cliché maar ik vind iets van de rituals ofzo altijd wel fijn voor zo’n bedrag

Edit oh lees nu pas dat je iets nuttigs wil, nevermind

2 likes

Ik zou een goed mes kopen. Of een set mooie koppen voor koffie, een snijplank misschien? Iets van Lush (normaal te duur). Nieuwe handdoeken van de Hema.

2 likes

Pepermolen van le creuset (ik heb hem in het lichtblauw en ben er nog dagelijks blij mee)
Wijn/port + kaasjes
Spelletje (patchwork is super leuk voor 2 personen)
Wijnglazen / kommetjes / snijplank / mes inderdaad
Kookboek
Massage (kan dat voor 25e?) / gezichtsbehandeling

2 likes

Een goede opvouwbare (storm)paraplu?
Een keukenmes
Een waterfles/thermos
Herbruikbare siliconen ziplockzakjes
Wasbare wattenschijfjes
Een paar bijzondere kerstballen

4 likes

Een kookboek

2 likes

Ik herinner me helaas alleen dromen die niet zo fijn zijn, of die zo fijn zijn dat ik teleurgesteld ben als ik eenmaal wakker ben.

Ik herinnerde nooooit dromen, maar sinds september opeens bijna iedere nacht en ik heb het gevoel dat ik daardoor veel minder uitgerust wakker word

Aan de ene kant vind ik verplicht een winkelwagen wel fijn, want je houdt automatisch meer afstand tot elkaar. Maar aan de andere kant zorgt het soms voor een enorme opstopping waardoor andere mensen zich er door heen proberen te duwen en dat juist weer ongewenste situaties oplevert.

Vind een verplicht karretje opzich niet zo vervelend maar mijn supermarkt heeft bijna alleen maar zelfscan en dat gedeelte wordt dus echt chaos als iedereen daar met z’n kar staat. Ik kan al niet zo tegen drukte dus dit heeft al een paar keer bijna een paniekaanval veroorzaakt. Inmiddels gebruik ik zo’n handscanner, deed ik eerder nooit maar dan kan ik tenminste snel weg bij de kassa’s

2 likes

In de supermarkt een karretje vind ik niet zo erg, zorgt er vooral voor dat het aantal mensen in de winkel wat beperkter is en dat vind ik wel fijn. En probeer toch wat meer boodschappen per keer te doen, zodat ik minder vaak hoef.

Maar dat je bij andere winkels als Dille&Kamille of Kruidvat ook allemaal een mandje moet vind ik persoonlijk minder prettig haha. Kom daar (als ik er al kom) voor weinig spulletjes tegelijk en dan voelt een mandje altijd wat omslachtig. Al snap ik het wel dat het vooral is om het aantal mensen te “tellen”.

1 like

Heb jij een passie?

• Ja mijn werk
  • Ja mijn hobby('s)
  • Ja iets anders
  • Ik doe alles met passie
  • Nee en dat vind ik prima
  • Nee en dat vind ik jammer

0 stemmers

Ik heb net een rol van mijn vriend mee gejat want ik zat hier al dagen af te vegen met restjes tissues. Begrijp nu ook pas dat dat slecht is voor de riolering.
1,5 rol trouwens want verwacht morgenavond naar de winkel te kunnen maar krijg misschien bezoek en wie weet hoe vaak ik en diegene moeten kakken. :poop:

1 like

Een boek :slight_smile:

2 likes

Random vraag: Hoe bewaren jullie rollen wcpapier in je toilet?

• Ik laat het in de verpakking zitten
  • Ik heb het op een plankje staan
  • Ik heb daar een houder voor
  • Ik pak steeds 1 rol om aan de muur te hangen
  • Anders namelijk:

0 stemmers

Bedoel dus niet je voorraad in de voorraadkast enz.

Hahaha ik heb dat anderhalf jaar gedaan. :rofl: Tot ik eindelijk een rekje kocht en nu staat het netjes op een plankje en ligt de rest in een kast. Had dat echt eerder moeten idd.

1 like

Haha oeps

3 likes

Ohja even vergeten idd dat mensen ook wc’s in badkamers hebben hahaha.

Ik ben vooral benieuwd hoe mensen dat zo goed kunnen plannen als je steeds maar 1 wcrol in de buurt hebt als je op de wc zit.

Ik eet kiwi’s gewoon met schil, had ooit een huisgenoot die zo kiwi’s at.

Eerst had ik zoiets van :confused:, maar je proeft er eigenlijk niets van!

2 likes