Stel je persoonlijke vraag #20

Ik heb een kastje in de wc, daar passen wat rollen in.

1 like

Ja lijkt mij dus ook dus daarom ben ik benieuwd hoe die meiden dat doen haha.

Over het algemeen onthou ik het als ik het laatste heb gepakt. Daarbij woon ik niet alleen, dus als de rol op is vraag ik mijn vriend haha.

Als er bezoek komt en de rol is bijna op, dan leg ik wel een reserve rol op het plankje.

Maar ik vind zo’n houder dus echt ranzig. In mijn hoofd bedoel ik dan haha. In mijn hoofd zit gewoon dat alle mannen daarover heen plassen etc.
Veel rollen op een plankje vind ik ook mwah, omdat daar dan weer stof op komt etc.
Vandaar mijn keuze haha :joy:

4 likes

Ten eerste leg ik er dus vaak 2 neer vanuit de voorraad. Maar als die op zijn denk ik altijd oja ff nieuwe rol(len) pakken. Maar soms vergeet ik dat ook en wordt het met een verdwaalde zakdoek of eergisteren zelfs watje afvegen :sweat_smile: Als mijn vriend of zus er is roep ik wel eens van wil je een nieuwe rol aangeven :sweat_smile:

1 like

In een goud mandje :sparkles: #mand

13 likes

Mijn passie is zat worden :joy: haha nee erg maar naast m’n werk zou ik het niet weten.

5 likes

hahaha zo had ik tegoed gewonnen bij de postcodeloterij van rituals
heb ik handzeep en refill gekocht. heeeeel nuttig nu!

Haha oja :joy: kut corona kan m’n titel niet meer helemaal eer doen

1 like

Als ik merk dat de rol bijna op is pak ik alvast een nieuwe uit de kast waar ze liggen. Heb nog nooit gehad dat de rol op was en er niet al een nieuwe klaar lag.
Ik bewaar ze niet in de badkamer want die is mini en er is niet echt een opbergplek

1 like

Van Dale noemt definieert passie wel ‘gewoon’ als hartstocht. En dat vind ik al een hysterische term met mijn nuchtere hollandse brein haha

1 like

Heb je ook niks waar je graag mee bezig bent of dingen over leest? Ik heb dat bijvoorbeeld met koken/bakken, true crime, kookboeken, katten, wandelen enz. Ik kan me juist niet voorstellen dat mensen nergens een passie voor hebben :stuck_out_tongue:

1 like

Ja daarom ben ik ook verbaasd dat zoveel mensen hun werk hun passie vinden. Ik vind mijn werk leuk, maar passie? Nah

7 likes

In de verpakking, maar dat is alleen omdat het een hele kleine badkamer is en ik anders bang ben dat de rollen nat kunnen worden. Ik zou zo graag een apart toilet willen hebben om dat leuk in te richten, maar helaas. De rol hangt niet eens aan de muur omdat daar de leidingen lopen (kwam ik achter toen ik al aan het boren was, oeps)

Mijn passie was mijn werk maar door tante Coroon ligt dat op zn gat :sob:

Ja ik vond passie ook wat overdreven voelen maar heb toch ja gestemd omdat ik mn werk wel echt super leuk vind. Ben er heel enthousiast over, kan er veel over praten, etc. Dus toch maar ja gestemd. Idem voor m’n hobby, dat neemt zoveel tijd in beslag dat je dat alleen vol houdt als het een passie is denk ik dan.

Ik was van de week even aan het hardlopen, totaal onverstandig want blessure en toen dacht ik wel ah ik heb dit gemisttt :sob: Sporten is dus denk ik wel een passie. Of een hobby. Passie is wel groot woord. Ik ben er wel veel mee bezig en haal er veel energie uit.

Bij passie denk ik altijd aan van die paardenfanaten. Vroeger eigen verzorgpony en altijd op de manager enzo. Dat zou ik een echte passie noemen.

2 likes

Dan vind ik het gewoon een passie hoor! Ik heb ook hetzelfde met eten/drinken, ik werk ook bij een kookstudio en ik ben inmiddels een blog begonnen, maar die hartstocht vind ik ook nog overdreven haha.

De grootste discussie is wel gevoerd, maar hier wilde ik nog even op ingrijpen. Jij legt het uit als een falen van zorgsysteem, maar van wat ik tegenkom in de praktijk zijn er regelmatig situaties waarbij de kinderen echt in heel schrijnende situaties terechtkomen door hun ouders. Als zorgsysteem zijn we nog niet zo ver, en mijn twijfel is of dit ooit gaat komen, om sommige van deze traumatische gebeurtenissen echt helemaal te doen helen. Denk dat een deel van de mensen altijd heel kwetsbaar zal blijven, wat ook logisch is als je nooit een vorm van basisvertrouwen in andere mensen of de wereld hebt meegekregen en vooral hebt geleerd dat anderen je misbruiken/kwaad willen doen. Verplichte of irreversibele anticonceptie zou ik niet direct voorstander van zijn, maar wel het ontmoedigen van het krijgen van kinderen in het belang van het ongeboren kind. Zo van een afstand kun je natuurlijk niet bekijken in welke situatie wel of niet, maar ik heb het in dit voorbeeld over mensen die vanwege hun problematiek niet in staat zijn verantwoordelijk te kunnen nemen voor hun kind en ook geen sociaal systeem hebben wat dit tijdelijk op zou kunnen vangen.

3 likes

Too good to go hahah, dat is echt een bevlieging nu, afgelopen dagen al 27 euro daaraan uitgegeven
Wielrennen, maar dat is sinds mei, dus niet echt een bevlieging meer denk ik?
En ik hoop dat crossfit van bevlieging naar passie gaat, want dit logge lijf kan wel weer sterker worden :crossed_fingers:

2 likes

Schaken. Na het kijken van de Netflix-serie The Queen’s Gambit.

6 likes