Ben helemaal into sporten, miste het ook echt toen de sportscholen dicht waren. Maar nu geen werk meer dus tijd zat
Volgens mij ben ik niet perse verslaafd aan m’n telefoon maar die high die jij omschrijft bij het krijgen van berichtjes herken ik wel. Vooral als ik met iemand aan het daten ben bijvoorbeeld, dan zit ik de hele dag op m’n telefoon te kijken of “hij” me geappt heeft. Maar op dit moment heb ik een relatie van vijf jaar waarmee ik ook samenwoon, dus heel spannend zijn de appjes meestal niet meer. Momenteel kan ik dus best prima zonder telefoon eigenlijk. Doe het alleen liever niet, voor het geval iemand me echt nodig heeft.
Een man die kan koken
Koken is ook wel een hobby, kan daar ook echt van genieten om er de tijd voor te nemen (dat gaat vanaf volgende week dus ook meer worden…) vind 't alleen doodeng voor andere mensen te koken, dus daarom nu etentjes gepland met meerdere gangen… Weet nu al dat 't janken wordt😂
ik vind het best wel leuk als iemand echt iets heeft wat ze leuk vinden om te doen, maar ik merk wel meteen als ik dit filmpje kijk dat ik me erger aan de manier waarop ze erover praat.
Weet eigenlijk niet eens waar het voor is?
Haha ja ik geloof het ook. De laatste keer dat ik dit zag was bij een laptop op de middelbare school haha.
Jazeker, maar het ligt wel aan het soort passie. Wel aantrekkelijk: iets met wetenschap, creativiteit of liefdadigheid. Niet aantrekkelijk: grote vissen vangen om daar vervolgens trots mee op de foto te gaan.
Nee maar wel dit:
Een collega van mij doet dit in plaats van die trackpad. Waarom begrijp ik echt niet.
Er zat al een houder aan de muur geboord anders had ik voor iets anders gekozen.
Vind zoiets wel mooi:
Soms als ik avontuurlijk ben ga ik aan de kant van mijn vriend slapen met zijn kussen enz.
Waarom zou ik dat doen
Mijn voeteneinde is gewoon laag, geen hoofdbord zeg maar, dus als er dan spoken onder mn bed zitten dan kunnen ze je hoofd makkelijk pakken.
Je kan ook je matras van het bed halen en dan op de grond verder slapen. werkt nog beter, wel meer werk ;p
Als kind gebeurde het ook geregeld dat ik zo wakker werd. Dat deed ik gewoon in mijn slaap
Heb je ooit een soort verboden liefde gehad? Je bepaalt zelf wat je daaronder vindt vallen
- Ja
- Nee
- Twijfel/weet ik niet
0 stemmers
Voor de ja-stemmers, ben je die liefde (op wat voor manier dan ook) aangegaan?
- Ja en daar ben ik blij om
- Ja en daar heb ik spijt van
- Ja en ik weet niet hoe ik me daarover voel
- Nee en daar ben ik blij om
- Nee en daar heb ik spijt van
- Nee en ik weet niet hoe ik me daarover voel
0 stemmers
Zou jij (in een normale wereld zonder Corona) Floortje Dessing willen zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens zelf druiven gedroogd tot rozijnen/krenten?
- Wtf natuurlijk niet
- Jaaa zeker weten
0 stemmers
Tiara of bloemenkrans, ligt aan de bruiloft. Als het een bruiloft in de buitenlucht wordt, dan een bloemenkrans. Verder heb ik op korte termijn nog helemaal geen plannen om te trouwen