Stel je persoonlijke vraag #20

Ik wil zoiets:

Gouden lauwerkrans

image

38 likes

Aaah dit vind ik echt heel stoer!
Maar waarom rolschaatst zij met alleen een helm en soms kniebeschermers? Hoezo geen elleboog en polsbeschermers? Of is dat gebruikelijk in LA?
Ik wil dit ook zo goed kunnen, maar ben het nog maar net aan het leren. In een gymzaal. Met een zachte vloer. :confounded: Zó moeilijk.
Achteruit rijden lukt me gewoon niet, vaart maken is lastig. Komt vast wel goed zodra ik weer mag gaan trainen!

Ik had strapless a-lijn en zou dat meteen weer kiezen. Had ook een sluier, dat maakte het wel af, maar die was ook wel onhandig. Uiteindelijk was mn sluier ook gescheurd omdat ik achter een drempel bleef haken

3 likes

Ik heb echt nog nooit een jurk gezien waarvan ik dacht: ‘jammer dat ik daar niet in getrouwd ben’.

Vind ze echt altijd lelijk :sweat_smile: Of ik kom toevallig op bruiloften van mensen zonder smaak, dat kan ook

13 likes

Bezoek je weleens begraafplaatsen waar geen kennissen, vrienden of familieleden begraven liggen?

• Ja, regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden
  • Nooit

0 stemmers

Waarom zou je vrijwillig geesten op gaan zoeken

1 like

Ik wil nooit trouwen (alleen als ik een miljoen win) want de enigste jurk op de hele wereld die ik mooi vind kan ik niet betalen :joy:

Dus, I feel you. Vind ook heel snel iets niet mooi…

1 like

Nee want ik lig al in bed
afbeelding

21 likes

Niet in mijn eigen omgeving maar toen we bijvoorbeeld nog naar Parijs, Wenen en Praag mochten, daar wel.

Ik loop wel eens door een parkje hier met een sloot, en aan de andere kant van de sloot zit een heel mooi stukje bos, met een idyllisch bruggetje etc. Maar dat is dus ook een begraafplaats. Ik wil daar eigenlijk wel eens wandelen maar volgens mij is hij niet openbaar toegankelijk, het grote hek is in ieder geval altijd dicht.

1 like

En @mores het gaat via de opening en vanbinnen zit dan een springveer! Ik zal het morgen eens proberen en dan verslag uitbrengen :nerd_face:

1 like

Hoe snel eet jij gemiddeld?

• Snel
  • Normaal
  • Langzaam

0 stemmers

Vind jij het irritant wanneer iemand snel of langzaam eet? (zonder goede reden)

• Ja, snel is irritant
  • Ja, langzaam is irritant
  • Nee, ik merk het op maar het boeit me niet
  • Nee, ik merk het niet eens op

0 stemmers

Ik ben wel heel benieuwd naar de jurk nu! Heb je er een plaatje van?

https://www.instagram.com/p/CDhIA7WHGx5/?igshid=8e3513mpsn1b

Er is een winkel hier in de buurt die dit merk uit NY verkoopt, maar dat is een kneeeeiter dure winkel. Ik heb niet eens trouwplannen, maar omg deze jurk is echt mijn droom.

4 likes

Lijkt net of daar een lijk in een bodybsg ligt

39 likes

Ik ben getrouwd in een losse rok (wel zoals de onderkant van een trouwjurk, met tule) en top en dan had ik er overdag een soort gilet overheen aan, volledig met steentjes en kralen bedekt. Allemaal vintage. En in m’n haar zo’n soort kam waarmee ik het half opgestoken had met soort gouden bladeren.

Oké de ‘jurk’ combi klinkt zo heel weird maar zou het zo weer uitzoeken. Vintage, uniek, beetje funky maar wel echt trouwvibes door de kleuren en texturen.

13 likes

Mijn zus werd vroeger altijd zoooo boos als ze moest wachten tot ik uitgegeten was voor ze van tafel mocht. Ik at altijd heel langzaam, kon er niet echt iets aan doen

2 likes

Vind het vooral irritant als mensen heel gulzig eten of heel erg aan eten gaan zitten dat nog in de pan zit, dus dingen eruit pakken etc. Zelf ben ik een trage eter, terwijl ik zelf trage mensen echt irritant vind, maar het zit echt in me gebakken.

2 likes

Same, m’n ouders gingen vroeger maar gewoon vast opruimen enz want het duurde echt veeeel te lang. Die hadden gewoon schijt.

3 likes

Vind het vooral irritant als mensen (langzame eters) er iets over gaan zeggen, zo van ‘huh heb je het nu al op???’ Ehh ja dat zie je toch, eet gewoon door of hou je klep

13 likes