Ik vind t irritant als mensen langzaam eten omdat ik m’n eten dan al op heb en moet toekijken hoe zij dus wel nog wat hebben (team altijd honger)
Ik droom echt periodes zooooveel en zo realistisch. Vaak ook helemaal geen leuke dingen en dan word ik regelmatig huilend wakker. Sla ik graag over.
Ik eet ook super langzaam en ik doe het echt niet expres. Ik irriteer me wel dat ik altijd als laatste klaar ben.
Ik ben ook zo! Vooral het schrokken en het gulzig eten vind ik erg irritant. Het komt onbeleefd op mij over. Maar misschien vinden andere mensen ons ook wel onbeleefd omdat wij er lang over doen en daarmee zouden kunnen laten merken dat het eten niet bevalt?
Ik eet ook echt trager dan een slak. Altijd al gedaan en doe dat niet expres of bewust.
Deed als kind rustig aan 2 uur over avondeten, dat dreef mijn ouders best tot wanhoop en zat toen regelmatig nog 1,5 uur alleen aan tafel te eten. Kon mij niks schelen, lekker rustig door eten
Hier heb ik ooit gewoon ruzie om gekregen met mijn moeder, die complimenteerde me dus ook zo over een nieuwe jurk en ik “ja en kijk hij heeft zakken” en liep ik allemaal rond met m’n handen in die zakken. Toen begon mijn moeder dat dat niet vrouwelijk en charmant was en werd ik woest want boeiend hij had zakken en dat vond ik fijn en alsof je er altijd charmant en vrouwelijk uit moet zien. Uiteindelijk ben ik toen ook boos naar huis vertrokken en hadden we ruzie .
In Kopenhagen was dit een ding en werden begraafplaatsen veelvuldig gebruikt als chillplek.
Sinds maart duren alle maanden even lang
Hahaha precies wat ik ook denk van de meeste jurken. Ik zie veel witte strapless jurken met glitters of steentjes. Glitters en/of steentjes zijn sowieso niet mijn ding, ik vind wit een beetje saai en strapless heb ik de tieten niet voor (ze kunnen zo’n jurk wss helemaal niet dragen haha). Maar gelukkig wil ik ook helemaal niet trouwen dus dat scheelt weer.
Ik weet alleen dat ik een 3/4 mouw aan mn trouwjurk zou willen want dat vind ik super classy.
Bij spaghettibandjes zou ik me 100% op alle foto’s ergeren op de overloop tussen arm en oksel (dat stukje vet wat daar zit) en bij korte mouwen zou ik het heel storend vinden als ik dan dikke armen lijk te hebben op foto’s.
Vind jij dat niet koffie drinkers een koffiezetapparaat in huis moeten hebben? Zodat je iig vrienden/familie/gasten koffie kunt aanbieden.
- Nee dan drinken ze maar wat anders
- Geen must maar wel zo netjes
- Ja dat vind ik een must
- Geen mening/ weet het niet
0 stemmers
Ik vind strapless ook lelijk en ik was ooit op een bruiloft waar de bruid een halter jurk had, echt afschuwelijk lelijk
Nee, misschien als je een grote keuken hebt, maar ik kan de ruimte wel beter gebruiken dan voor een apparaat wat ik zelf niet gebruik. Mensen bij mij oploskoffie krijgen als ze echt koffie willen.
Oploskoffie kan vast eeeeecht niet volgens de koffieliefhebber! Heb ooit een senseo gehad en die heb ik maar aan een vriendin gegeven. Nu heb ik wel een grote keuken, zou niet weten wat ik met alle schuiflades moet. Dus ik dacht misschien kan ik nu er 1tje aanschaffen. Iig geen fancypancy groot apparaat die OP het aanrecht moet staan.
Haha ja, maar ik heb gelukkig geen koffiesnobs in mijn kennissenkring!
Ik ben een niet-koffiedrinker en zit nu met hetzelfde dilemma. Filterkoffie wil ik niet in huis hebben, want dat blijft niet lang genoeg goed voor die ene keer in de maand dat iemand koffie wil drinken. Maar Nespresso of Dolce Gusto is gelijk weer zoveel duurder.
Nee vind ik niet, maar ik voel me ineens wel heel volwassen nu ik na 5 jaar alleen wonen een Nespresso apparaat heb gekocht en tegen mensen kan zeggen “ik heb ook koffie hoor”. Maar ik had hem eigenlijk gekocht zodat een exdate koffie had en niet meer zou zeuren.
Haha wow speciaal voor een date gekocht wel lief hoor. Ik vind die apparaten allemaal zo groot en log.
Ik drink graag koffie en gebruik een french press! We hadden een tijd een mooi espresso-apparaat maar voor elk kopje koffie had ik een cupje plastic afval. Nu alleen maar koffiedrap als afval en in de zomer gebruik ik dat voor een deel in mijn moestuin.
Ik wou inderdaad precies dit gaan zeggen. Ik hou zelf wel echt van koffie, drink het ook veel. Als ik bij iemand anders ben zou ik een kopje oploskoffie ook zeker wel aannemen! Maar Senseo echt niet, brrr.