Dat is toch ook niet nodig? Als je de laatste rol pakt heb je nog die hele rol de tijd om hem weer bij te vullen, is tijd genoeg. Ik vind het juist heel handig klinken, veel beter dan zo’n houder met rollen in het zicht, die zijn altijd lelijk (heb er zelf ook een, want wel zo praktisch, maar mooi is anders)
@Jumpsuit Ik drink geen koffie, heb geen koffiezetapparaat in huis, maar wel een french press, dus ik kan bezoek wel koffie aanbieden. Vind dat ook niet meer dan logisch, wil altijd iig koffie of thee aan kunnen bieden.
Ik wil niet trouwen, maar mocht het toch ooit gebeuren dan in iets niet-conventioneels. Een (niet witte) vintage jurk, of iets als dit:
Zo’n pasdag lijkt me dan wel weer heel leuk, beetje champagne slempen met vriend(inn)en en mooie jurken aan. Meer een verkleedpartijtje wordt het dan 

Voor een espressomachine heb je bijvoorbeeld wat fijner gemalen koffie nodig, en voor een french press iets grovere.
maar ik zie het niet voor me zoals in say yes to the dress dat er vet veel mensen mee gaan en iedereen moet jenken maar wie weet