Stel je persoonlijke vraag #20

Ik drink wel koffie maar oploskoffie vind ik echt heel vies :no_mouth: Het is gewoon een heel ander soort drankje.
Ik vind het trouwens helemaal niet raar als mensen geen koffiezetapparaat hebben hoor, dan drink ik wel gewoon iets anders. Maar best vaak vragen mensen “wil je koffie, ik heb hoor” en dan is het dus oploskoffie.
In andere landen is het trouwens standaard maar ik heb er nooit aan kunnen wennen.
edit: senseo vind ik dan weer geen probleem

1 like

Ik heb vrienden die hun filterkoffie (vers gemalen van simon levelt) altijd invriezen! En dan scheppen ze er wat uit en laten ze dat even ontdooien voordat het in het filter gaat. Blijkbaar kan dat best wel goed?

3 likes

Of bij je rug bij strakjes/dunne bandjes, dat het zo strak zit dat dan van die kwabjes krijgt ook al ben je heel slank.

Ook team mouwen hier!

2 likes

Totaal niet nodig maar heb het zelf toevallig wel haha. Heb voor m’n vriend altijd een french press en zijn favoriete koffie in huis, want hij drinkt het als water. Ik drink zelf heel weinig koffie, ik vind het wel lekker maar ga niet zo goed op cafeïne dus anders had ik hem allang weggedaan. Ik heb tegenwoordig wel decaf in huis maar het zit gewoon niet in m’n systeem.

French press heb ik trouwens voor €1 bij de kringloop gekocht dus voor het geld hoefde ik het niet te laten :relieved:

1 like

Ik wou (en had ook) per se mouwen! Was nog best lastig want echt zoveel jurken zijn idd strapless. Wat het nog moeilijker maakte is dat veel jurken dan ook nog zo een ‘doorzichtige’ mouw hadden met kant, maar dan was de kleur alleen geschikt voor witte vrouwen en ik kreeg echt zo een beige oma panty effect :sob:

Sidenote. Ik was nooit van het trouwen, maar al die jurken staan zo goed dat ik het iedereen aan raad om desnoods 1x in je leven voor de lol te passen. Ik had zo nog 15 jurken kunnen kiezen, echt goed voor je ego. Heb de foto’s ook bewaard van de over de top baljurken en andere modellen die ik heb gepast haha.

27 likes

Ja dat voor de lol aanpassen lijkt mij ook echt leuk! Alleen wij wilden dat als 16 jarigen al, toen werden we weggestuurd haha. Alsof het ook geloofwaardig was dat 1 van ons ging trouwen. De vriendin die er dan het meest volwassen uitzag volgens ons. Wat een giller. Lange mouwen vind ik trouwens ook heel mooi, en veel kant en geeeen steentjes.

1 like

Zoiets :smiling_face_with_three_hearts:
En dan wel compleet in jaren 40/50 stijl

29 likes

Ik denk dat als ik ga trouwen ik niet een echte trouwjurk koop. Ik denk ‘gewoon’ zo’n één van Asos ofzo. Vind het zo zonde om duizenden euro’s neer te leggen voor iets wat ik maar 1 dag draag. Gebruik dat geld liever voor de open bar of de huwelijksreis haha. Plus er zijn genoeg hele mooie witte jurken die niet het label ‘trouwjurk’ hebben.

9 likes

Ja dit spreekt mij ook aan! Na jaren geleden een minder serieuze poging te hebben gedaan.
Heb je missch tips hoe dit het beste aan te pakken?

Ik heb altijd gedacht dat ik voor een jurk ging met appliqués deze heb ik op insta opgeslagen. Maar dan zag ik laatst op Say yes to the dress die laatste en was ik op slag verliefd.

15 likes

Wat vond je van de jurk van megan Markle?

• Prachtig!
  • Mooi
  • Saai
  • Lelijk
  • Het staat haar wel maar ik zou er zelf niet voor kiezen
  • Geen mening
  • Wat is dit voor ding?
  • Dit is mijn droomjurk

0 stemmers

Ik weet nog dat ik het op tv echt niks vond, mn vriendinnen ook niet. Maar op foto’s weer wel.

Liever een trouwjurk met een gigantisch lange sluier of een jurk trouwjurk die tot op de knieën valt?

• Een jurk met een gigantisch lange sluier
  • Een jurk die tot op de knieën valt

0 stemmers

Ah ja dat is wel cute. Misschien is een topic ‘show trouwjurken die je mooi vindt’ een idee? Ik vind het namelijk altijd leuk om naar te kijken. Wel vreemd want ik wil niet trouwen. Moet er niet aan denken.

7 likes

Vind niet dat je een hele machine hoeft aan te schaffen als je die zelf nooit gebruikt, maar er zijn genoeg kleine opties waar je 1 kopje koffie mee zou kunnen maken voor gasten, dat vind ik wel sociaal en kleine moeite om in huis te hebben. Een cafetiere/french press of zo’n filterhouder die je gewoon op een kop kan zetten en er kokend water overheen gieten zoals dit. Of gewoon oploskoffie.

image

5 likes

Ik vind het concept van de jurk (clean, mooie halslijn, mouwen en silhouet) mooi. Maar het resultaat vind ik toch niets. Ik vind hem te groot/zwaar lijken voor haar. Alsof hij niet helemaal af is.

4 likes

:joy::joy: ik moest heel ff nadenken voordat ik dit snapte, maar ik vind het leuk

3 likes

Vet! Doet me denken aan deze outfit uit Frozen 2

8 likes

Dit is echt heel vet! Zelf had ik al bedacht mocht ik ooit trouwen dan wordt het een korte jurk zoiets als @Vaiana poste. Maare dit is nog veel gaver eigenlijk.

1 like

Nou zeg, moest deze opmerking nou? :cry: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Voor degenen hierboven die een french press of cafetiere hebben. Wat voor bonen gebruiken jullie? Heb even gegoogeld. Maar zie dat ze vaak hele bonen gebruiken en die dan nog fijnmalen. Maar doen jullie dat ook, of neem je dan gemalen bonen?

Dit klinkt namelijk als een goede oplossing voor mij