Ik twijfel over: ik heb langdurige klachten door corona. Ik ben bijna 6 weken geleden ziek geworden, en hoewel het heel veel beter gaat, ben ik nog niet de oude. Met name die benauwdheidsklachten zijn nog wel echt regelmatig aanwezig. Dus toch maar ja ingevuld.
Word jij enthousiast van trouwjurken? Even heel zwart wit gedacht…
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat is toch ook niet nodig? Als je de laatste rol pakt heb je nog die hele rol de tijd om hem weer bij te vullen, is tijd genoeg. Ik vind het juist heel handig klinken, veel beter dan zo’n houder met rollen in het zicht, die zijn altijd lelijk (heb er zelf ook een, want wel zo praktisch, maar mooi is anders)
@Jumpsuit Ik drink geen koffie, heb geen koffiezetapparaat in huis, maar wel een french press, dus ik kan bezoek wel koffie aanbieden. Vind dat ook niet meer dan logisch, wil altijd iig koffie of thee aan kunnen bieden.
Ik wil niet trouwen, maar mocht het toch ooit gebeuren dan in iets niet-conventioneels. Een (niet witte) vintage jurk, of iets als dit:
Zo’n pasdag lijkt me dan wel weer heel leuk, beetje champagne slempen met vriend(inn)en en mooie jurken aan. Meer een verkleedpartijtje wordt het dan
Zelfgemalen bonen zijn bijna altijd lekkerder voor elke manier van koffie zetten (vind ik) maar je kunt in een french press gewoon je basic roodmerk gooien hoor of welke koffie dan ook, wel grof gemalen. Je hoeft er niet meteen een bonenmachine bij aan te schaffen.
Dat model heeft wel een onflatterende long ass in dat pak
Ja, wel een beetje, maar ik vind een open rug altijd wel heel mooi. Zou lager moeten zijn uitgesneden bij deze.
Vind dit ook heel mooi:
Ik wou ook geen strapless jurk maar vond een die heel mooi viel aan de onderkant. Omdat ik in het herfst getrouwd ben (dit weekend 1 jaar!) gaven ze me een soort kanten ‘vestje’ met 3/4 mouw en knoopjes aan de achterkant. Die oplossing vond ik zo mooi:
Meghan had ook een vuilniszak aan kunnen trekken en dan was ze prachtig geweest
Zeker eens doen, voor de lol trouwjurken passen. Is echt super grappig om te doen en heel gezellig. Het is bijna echt
Ik haal gemalen koffie bij Simon Levelt (maar je kan naar elke koffiespeciaalzaak gaan), daar vragen ze altijd waar het voor is en als je dan aangeeft dat het voor de french press is zorgen ze dat je precies de juiste maling krijgt. Voor een espressomachine heb je bijvoorbeeld wat fijner gemalen koffie nodig, en voor een french press iets grovere.
Ik kan echt niet wachten om later te passen maar ik zie het niet voor me zoals in say yes to the dress dat er vet veel mensen mee gaan en iedereen moet jenken maar wie weet
Mag wel een goedkope jurk zijn want mijn vriendin wilt sowieso een jurk dus dan moeten we er 2, maar ik denk dat als ik een heel mooie jumpsuit tegen zou komen dat ik dat ook nog wel zou willen
Dit lijkt me wel vervelend naar de wc gaan
Nu het toch over koffie gaat, heeft iemand een aanrader voor een koffiemolen van max 100 euro?
Ja, dat is waar… maar aan de andere kant zijn veel bruidsjurken dat ook
Aangezien het in het forum ergernissen topic over materialisme gaat vroeg ik me wat af.
Vinden jullie tattoos nemen materialistisch?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, want basic koffiemolentjes gaan hun doel voorbij in mijn ogen. Het kunnen instellen van de maalgraad is juist het gene wat het de moeite waard maakt om een koffiemolen te hebben!
Ik switchte in het verleden vaak tussen french press en bialetti, kon allemaal met dezelfde molen vanwege de verschillende standjes.
Hmm, ja ik heb een espresso apparaat en haal nu versgemalen koffie bij speciaal zaakjes. Maar ik drink niet vaak genoeg koffie dus ik doe vrij lang met een zakje en na een tijdje proef je wel smaak verschil. Vanaf welke prijsklasse is het mogelijk om de maalgraad in te stellen of wat raad jij aan?
Vroeger op de middelbare school werden er wel eens mensen geschorst, ze mochten dan bijvoorbeeld een week niet op school komen. Dit was de zwaarste straf die je kon krijgen, op echt van school gestuurd worden na.
Ik heb dat altijd vreemd gevonden, want de mensen die geschorst werden wilden helemaal niet naar school dus vonden het wel best.
Vind jij dit ook een vreemde straf?
- Ja, dat is inderdaad een rare straf
- Nee, dat is echt een zware en logische straf, want…
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Hier was volgens mij dat als je geschorst werd, je niet bij je klas mocht zitten maar hele week (blokrooster van vroeg tot laat) huiswerk moest maken ergens in het gebouw (bij rector vaak of iemand die altijd op kantoor zat) en als je niet kwam had je pas echt problemen. En je miste dan al je toetsen dus die moest je inhalen etc.
Maar dan zou ‘het straflokaal’ een betere straf zijn ofzo een hele week gedwongen alleen in een klaslokaal met de allersaaiste docent.