ja verdorie ik ook haha
Nee niet echt, ik weet toen ik zelf jurken ging passen mijn gezelschap helemaal hyper waren en ik dacht alleen maar zijn we zo klaar?
Uiteindelijk wel een jurk gevonden, maar heb mezelf bij de eerste 2 jurken echt uitgelachen want vond het zó niet staan.
Ohh een fiep
Ik heb dat wel eens ontvangen, maar daarna de verzender er op aangesproken. Daar werd vaak wel kribbig op gereageerd, maar nu ontvang ik niks meer
Heb ik idd ook meegemaakt. En vriendin van me stuurde ineens alles van Laura Ponticorvo door. Ik heb gezegd dat ik dat echt niet hoefde te zien en dat ze zo zelf bijdroeg aan hetgeen ze zo erg vond.
Bijna de helft zegt niet wat ze zouden doen áls ze het krijgen. Daar kan toch 100% antwoord op geven?
Ben ook wel benieuwd wat mensen toen met dat filmpje van Patricia Paay hebben gedaan. Gekeken of verwijderd en/of mensen aangesproken.
Toen heb ik het gekeken en besproken met vriendinnen, want het werd in onze familie app gedeeld en ik durfde nog niet zo stoer te doen tegen mijn oom! Ik denk juist dat ik door dat filmpje wel veel bewuster ben geworden
Ik heb die filmpjes allebei gekeken wel
Maar dat was vooral omdat het ook heftige dingen waren (voor mijn vanillezelf) met plasseks en fisten. Morbide nieuwsgierigheid.
Zou dat seksfilmpje van Laura niet kijken, zou niemand me ook sturen denk ik.
Verwijderd. Ik vind het echt heel sneu en probeer me dan voor te stellen hoe het is als zoiets mij of vriendinnen zou overkomen. De verspreider is hartstikke fout, maar als er geen vraag zou zijn zou het aanbod sneller opdrogen.
Ik krijg serieus zulke filmpjes nooit? Hoor op het nieuws dat er iets gelekt/gestolen is van een bn’er, maar zulke dingen worden in mijn omgeving helemaal niet besproken of gedeeld. Gelukkig maar
Oh de eerste keer speelde ik vals met opstaan zo te zien haha. Ik dacht zonder handen maar dus ook zonder knieën en zijkant been ofzo.
Ik ben echt een stijve hark en kom net uit bed dus het verbaast me wel.
Gelukkig doet m’n vriend de boodschappen want hij kan het wat beter van zich af laten glijden terwijl ik steeds weer de discussie aanga wat niet bevorderlijk is voor m’n humeur en tempo.
Alleen bij een wc met een plateautje.
Een van de belangrijkste lessen die ik van mijn oma heb geleerd als kind: ‘‘Altijd een vlotje bouwen!’’
Ja ik vond dat ook opmerkelijk. Er is ook letterlijk materiaal voor nodig om een tattoo te zetten. Het is in mijn ogen, net als piercings, gewoon materialistisch. Kan je wel een hele belangrijke reden hebben om die en die tattoo op je lichaam te heben. Niemand heeft jou gevraagd om dat te doen, jij wilde het en dus die inkt enzo is gebruikt. Piercings zijn ook materialistisch.
Voor degenen die een tattoo hebben, heb je daar spijt van?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Wil je meer tattoo’s?
- Nee
- Jaa
- Weet ik niet
0 stemmers
Voor degenen die geen tatoo’s hebben, wil je er 1?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik vind tattoos echt mooi, maar ik ken mezelf en raak te snel uitgekeken op dingen. Zo ook mijn tattoo die ik heb laten verwijderen, dure grap💸
Ik vind het bij anderen wel leuk/mooi (afhankelijk van wat het is, vind niet alles leuk natuurlijk haha) en dan denk ik soms oh zoiets wil ik ook wel. Maar dan zou ik niet weten wat en ook geen plek weten en je gaat ook niet iemand precies nadoen. En dan vaak alsnog zul je zien dat het bij die ander goed staat en bij mij niet. En wil ik dan iets met betekenis of niet… ja geen idee