Stel je persoonlijke vraag #20

Helemaal niks meer! Is met een picoway-laser gedaan en die schijnen erg goed te zijn. Ik had een tekst met zwarte inkt.

2 likes

Vind jij -over het algemeen- dat de straatmuzikanten die jij tegenkomt getalenteerd zijn?

• Meestal wel
  • Meestal niet

0 stemmers

Er is nu een nieuwe vent sinds een paar maanden die ziek getalenteerd is. Hij trommelt op allemaal random crap zoals pannen ed en het klinkt echt top qua ritme. Vooral sinds ik vanaf maart geen feestje meer heb gehad moet ik me soms echt inhouden niet lekker mee te dansen.

Wat wel een verademing is, is dat ik afgelopen tijd die trut met haar blokfluit voor de Burger King niet meer heb gezien (en vooral niet meer heb gehoord Hallelujah).

Mijn andere favoriet staat vaak bij de H&M, met steeldrums volgens mij. Beetje dat vrolijke ik zit op een wit strand met cocktails vibe. Hij is best wel ruk qua ritmegevoel, maar hij is over de jaren wel beter geworden. Toch vind ik m wel leuk want hij skreeuwt altijd vol enthousiasme (naast het ritme) HEY eruit en stampt met zn voet erbij en hij maakt me vrolijk.

14 likes

Ik heb geen idee wanneer iemand getalenteerd is :sweat_smile: moest aan dit verhaal denken

5 likes

haha ja ai zo pijnlijk…

Op muzikaal vlak vind ik alles al snel getalenteerd klinken.

Maar laten ze ook niet vaak melodieƫn uit een cd-speler horen, terwijl ze zelf sommige klanken opvullen? (Zoiets)

T lijkt me vooral zo onzeker qua inkomsten.

Hier worden ze na een half uur ook verjaagd, want anders gaan mensen klagen. Vraag me af of er veel van kunnen leven.

Ik denk ongeveer 1400:( Ik ben gestopt met tellen hahaha. En ze zeiden dat zwarte inkt op lichte huid het snelst weggaat en ik ongeveer 7 sessies nodig zou hebben, maar het werden er 12/13 ofzo

3 likes

Slik jij vitamine D bij in de winter?

• Ja, uit onderzoek bleek dat ik een tekort heb
  • Ja, voor de zekerheid
  • Nee, ik heb geen tekort
  • Gewoon nee

0 stemmers

Op welke website verkoop je het liefste kleding?

• United Wardrobe
  • Vinted
  • Marktplaats
  • Facebook oid
  • Iets anders
  • Ik verkoop NOOIT kleding

0 stemmers

Voor de zekerheid dekt de lading niet helemaal haha. Ben nooit op een tekort getest, maar mensen met een getinte huid wordt het sowieso aangeraden omdat die minder vitamine D opnemen en ik heb ook al sinds de puberteit flink last van winterdepressies, dus 1+1=2. Merk wel verschil sinds ik dat doe, en dat plus m’n daglichtlamp maken het allemaal wat draagbaarder!

3 likes

Hoe groot was die ongeveer?

Ik denk dat de letters twee cm hoog waren en de tekst ongeveer twaalf cm lang.
Het laseren duurde ook maar 10 minuten per sessie

1 like

Hahah dat wordt leren leven met mijn fout denk ik, want die van mij is een stuk groteršŸ˜‚

Wil je de jouwe ook laten laseren? Volgens mij hebben laserklinieken wel een vast tarief voor kleine, medium en grote tatoeages.
Ik had gehoopt dat de mijne 800 euro zou kosten, maar dat werd iets minder dan het dubbele. Ik vond het echt het geld dubbel en dwars waard, omdat ik me heel erg stoorde aan m’n tatoeage en er telkens mee bezig was met welke kleren ik 'm kon bedekken. De lasersessies zijn elke 6 weken ongeveer, dus je betaalt niet in ƩƩn keer.

Ik heb 2 jaar geleden een flink vitamine D tekort gehad (met heel veel nare gevolgen), sindsdien slik ik braaf bij! Alleen toen ik 3 maanden in een tropisch land zat heb ik het laten zitten, geloofde het toen wel met alle zon daar haha.

Geeft toch wel een gevoel van schijnveiligheid nu met al die berichten over Corona en vitamine D haha :thumbsup:

2 likes

Ik zat er wel naar te kijken inderdaad, maar tot nu toe nog niet echt goed in verdiept om het ook echt te doen. Heb je toevallig nog aanraders voor een kliniek?

Ik ging altijd naar deze in Amsterdam (zit nu ook op andere plekken): https://undo.nl/ Op de website zie je ook voor- en nafotos’s!

2 likes

Ik slik heel het jaar door vit D bij, preventief tegen winterdepressie en het is niet vaak dat je in NL steeds met korte mouwen naar buiten gaat, dus tekort is er snel (veel sneller dan gedacht) + het is ook wel aanbevolen voor hardlopers. Ik merk wel verschil (qua stemming bij winterdepressie).

3 likes

Ik heb ā€˜t gemerkt haha, overal uitverkocht :sweat_smile:

2 likes

Ik had begin dit jaar een vitamine d tekort. Constant ziekig ( meerdere keren per maand), oververmoeid (kwam regelmatig een dag mn bed niet uit) en meer last van allergische reacties. Sindsdien kauw ik (na een kuurtje) braaf iedere dag een tabletje en ben helemaal opgeknapt.

12 likes