Hier ook met paracetamol en ibu. Heb ook geen pillen meer in huis voor migraine want die zijn óók op. Ben echt wanhopig alle drogisterijen langsgegaan maar gewoon niks.
Thanks voor je uitgebreide antwoord! Ik vind de hele koffie wereld wel interessant maar ook intens joh
Ik had dit ook en heb uiteindelijk bij Lucovitaal online besteld! Misschien heb je daar iets aan
Loop jij binnenshuis vaak met oordopjes in/koptelefoon op als je alleen thuis bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat dus doodeng want wie weet staat er ineens iemand in je huis en hoor je dat niet.
Ik doe dit heel vaak, maar als mijn vriend dan opeens thuiskomt, schrik ik me dood.
Er is niks fijner dan een koptelefoon op je hoofd. Je hoort de muziek beter dan op je tv
Ik had hetzelfde! Nooit gedacht dat een tekort zo’n heftige vermoeidheid kon veroorzaken.
Ik vind dit ook eng - eigenlijk ook op werk, de idee dat er ineens iemand naast/achter je staat die je niet hoorde aankomen, brrr.
Ik doe al jaren met dezelfde neppe uggs van de Primark
De goeie ouwe Wii!
Ik heb vaak van die slofsokken aan. Die verslijten redelijk snel. Dus heb vaak twee paar per jaar.
Dragen jullie sokken in pantoffels?
- Ja
- Nee blote voeten
- Soms
- Ik draag geen pantoffels
0 stemmers
Ik heb drie tattoos en heb spijt van één.
Ik heb toevallig vandaag nieuwe gekregen en ik ben er helemaal content mee. Nieuwe frisse sloffen zijn echt wel het fijnst
Hier heb ik laatst ook naar zitten kijken. Maar las dat de zool erg dun is en ik vraag me af hoe het met antislip zit want op de foto’s lijkt de zool best glad? Weet jij dat toevallig?
Nou daar dacht ik laatst aan ja! Luidspreker van mijn tel is stukkig, komt een heel lelijk geluid uit. Dus loop de laatste tijd vaak met mijn air pods in. En ik was koffie aan het maken thuis toen ik de deur dacht te horen. Nou ik snel die dingen uit, alsof ik in een ware horrorfilm zat naar de gang gelopen om te kijken maar er was gelukkig niks. Maar toen besefte ik me wel ineens dat er dus van alles kan gebeuren terwijl ik naar de krokante leesmap aan het luisteren ben
Ik wil ook zo graag weer op de wii spelen ik heb die van thuis want hij werd niet gebruikt maar er is iets mis mee dus kan hem alsnog niet gebruiken
Wii party is echt de shit, en mario kart/wii sports
Oh top, dankjewel. Dan ga ik ze ook bestellen! Hele dikke zool hoeft ook niet eigenlijk. Maar sommige sloffen zijn zo dun dat je alsnog koude voeten krijgt. Niet echt wat je moet willen als slof zijnde
Denk één keer per drie jaar. Vaak koop ik nieuwe omdat die achterkant dan helemaal afgetrapt/plat is. Of ze zijn 1,5 maat te groot geworden. Vroeger werden dat echt gevaarlijke situaties op de trap.
Noise cancelling