Stel je persoonlijke vraag #20

Ik zat ook niet bizar laag. Eigenlijk net onder de ondergrens die ze in Nederland hanteren ( hoewel die wel lager is dan in andere landen volgens mij?)

Als ik dan lees dat zoveel mensen een tekort hebben zou ik iedereen hier wel willen aanraden om te slikken!

Dus, lieve FF-ers. Slik vitamine D :stuck_out_tongue: ( ik koop de mijne voor 2.99 vegan bij Kruidvat)

3 likes

Enkel voor de mensen die ene vastgestelde vitamine d tekort hebben, heb jij een getinte huid?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kom jij elke dag even buiten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je vegetariër of vegan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was voor een ontsteking in mijn ooglid naar de oogarts (doorgestuurd door de huisarts) en hij vroeg na het kijken naar mijn ogen gelijk of ik wel veel in de zon zat. Deze zomer heb ik vanwege corona juist echt super veel in de zon gezeten, maar kennelijk heb ik alsnog een vitamine d tekort en daardoor ben ik vatbaarder voor die ontsteking in mijn ooglid. Ze gaan het met twee weken wegsnijden en sinds dat consult slik ik vitamine D, maar ik heb bijvoorbeeld nooit last gehad van vermoeidheid. Dus misschien heb je het niet eens door.

1 like

Laatste optie niet helemaal eerlijk want ben eigenlijk flexitariër (80% vega en eet ook veel vegan en producten op basis van soja).

Heb jij meer last van haaruitval tijdens de herfst?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik hoop het iig, ga echt huilen als dit permanent blijkt. Ik haal nu iedere week een volledige cavia uit mijn borstel

1 like

Hoe snel is jouw internet?

• 0
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • 101-110
  • 111-120
  • 121-130
  • 131-140
  • 141-150
  • 150+

0 stemmers

1 like

Ehhh 468.84, of doe ik iets verkeerd aangezien je bij 10 begint :joy:

omg hahaha nou ik ging deze laatst met een vriend doen en hij ging helemaal stuk omdat mijn internet 0,40 mbps was en dat is blijkbaar HEEL ERG WEINIG hahaha dus ik dacht met deze schaal vang ik wel alles maar verre van dus :joy:

1 like

wow mijne is echt mega laag nu

voor werk heb ik het ook wel eens getest en toen was het veeeel hoger (en voor echt belangrijke dingen heb ik een vaste kabel om over de trap te leggen haha)

Ik dacht ook al huh hoezo hebben mensen zulke lage getallen? 1-10??

4 likes

Wij betalen ook wel een flink bedrag en hebben echt rete goed internet. Maar toch, hoe komen mensen op 10? Ben echt beetje in de war haha!

Ik betaal 21 euro per maand en zou 12 moeten krijgen, maar heb nu bijvoorbeeld 0.87 lol

Gebruik jij de ‘beste vrienden’ functie voor je Instagram stories?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen Instagram/post nooit stories

0 stemmers

Zo ja, wie staan er dan in je beste vrienden?

• Je daadwerkelijke beste vrienden
  • Mensen die je wel als vrienden beschouwt maar die niet je beste vrienden zijn
  • Familie
  • Iedereen die je kent/wel eens spreekt
  • Iedereen die je volgt behalve één of meerdere specifieke personen
  • Anders, namelijk
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Hoe kunnen mensen meer dan 100 halen als die meter maar tot 100 loopt? :thinking:

Je krijgt toch gewoon een getal te zien uiteindelijk

Bij mij is het ook gemeten en ik zat toen net iets boven de 50 en hoewel dat wel de veilige marge is zeiden ze toen tegen mij dat het toch wel aan de lage kant was en vitamine D bij slikken oid wel aan te raden was - in ieder geval in de winterperiode.

1 like

Met 1 vriendin om allerlei lelijke filters te testen en naar elkaar te sturen

1 like

Wat vind jij privĂ© dingen dan? Je gezicht? Neem aan geen sexy lingerie foto’s ofzo haha maar ben benieuwd. Ik post zelf alleen memes, dierenplaatjes en af en toe uitzicht foto ofzo dus dat mag iedereen in m’n lijst wel zien

Maar daar heb je dan toch geen ‘beste vrienden’ voor nodig? Kun je net zo goed gelijk de storie naar haar doorsturen