Stel je persoonlijke vraag #20

Nee want dan verstuur je het als DM en dat is niet handig, met beste vrienden komt het gewoon boven aan in je lijst met story’s.

1 like

Wow ik dacht “waarom zitten we zo laag ineens, normaal hebben we tussen 140 en 150”, maar mijn man is updates aan het downloaden.

Ik weet van vorige jaren dat ik er enorm last van had. Het zat overal op mn schouder, op het kussensloop echt iel. En vooral met donkere lange haren valt het zo op. En nu merkte ik dat vanochtend weer allemaal haren op het kussensloop zat. In principe is haar niet goor maar toch.

1 like

Iemand doet boodschappen voor je en het product dat je wil hebben is er niet meer. Wat vind je erger:

• Hij/zij neemt een vervangend product mee. Dus bijvoorbeeld huismerk paprikachips ipv Lays, sinaasappels ipv mandarijnen, bruine bolletjes ipv witte bolletjes.
  • Hij/zij komt met lege handen thuis.

0 stemmers

Hha nou was idd erg benieuwd door het woord ~prive~ maar tis dus gwn niet echt boeiend

Voor het laatst per ongeluk :frowning:
Gelukkig was het een foto van een hond

1 like

Heb je de laatste tijd al kerstliedjes geluisterd?

• Nee!
  • Nee, maar goed idee
  • Ja
  • Ja, maar dat werd me opgedrongen
  • Ik luister het hele jaar door naar kerstmuziek
  • Ik haat kerstmuziek

0 stemmers

De tabel begint toch gewoon bij 0 tm 100 of heb jij een andere?

Ik had opeens een Kelly Clarkson bui en toen haalde ik haar kerstmuziek erbij.

3 likes

Nee, maar ik heb echt al een week jingle bells in m’n hoofd :crazy_face:

Welk van onderstaande woorden vind jij erger?

• EdGy
  • ‘Authentiek’

0 stemmers

Nee die link, maar toen ik stemde hadden sommige mensen 10 ingevuld. Toen erbij mij mij 400 uitkwam was ik wel even in de war, maar heb het nog 10 x getest en het klopt gewoon haha!

1 like

Ik betaalde voor 20 (maar was in de praktijk 7) 25e, maar nu voor 100 maar 30e. Kon mezelf al voor mijn kop slaan dat ik me zo lang geërgerd had aan traag internet

1 like

Wij hebben glasvezel, ik zat op 198 in dat testje en wij hebben een abonnement bij KPN voor 64,- maar dat is wel inclusief tv.

Adventkalenders

• Leuk
  • Mwoah
  • Niet leuk
  • Ik heb er meestal 1
  • Ik wil meerdere
  • Zoveel mogelijk
  • Onzin
  • Laat ik over aan Bonnie
  • Wat?
  • Geen mening

0 stemmers

Ik kreeg vroeger altijd een adventkalender van m’n moeder maar vrat standaard alle chocolaatjes meteen op. Zou ik nu ook doen als ik een adventkalender voor mezelf zou kopen, dus dan kan ik net zo goed een reep chocola halen.

4 likes

Ja dat denk ik dus bij al die kalenders. Kun je toch net zo goed het hele product kopen ipv zo’n mini. En kan me niet voorstellen dat er in al die 25 vakjes iets in zit wat je leuk vindt, enorm zonde dus.

12 likes

Welk getal moet ik kiezen

2 likes

Ik vind het idee heel leuk maar die prullen hoef ik niet.
Mn ouders hadden vroeger een adventkalender waar achter elk flapje een foto van een kerstpoes/kater zat, dat idee vind ik nog steeds erg leuk (die is dus herbruikbaar en als kind vond ik het jarenlang leuk om open te maken)

6 likes

Het liefst heb ik dat ik dan word opgebeld met wat diegene dan moet meenemen :stuck_out_tongue:

7 likes