Het ligt denk ik ook aan het formaat uiteraard, wij hadden een met 3 deuren en vooral hanggedeelte, dus dat gaan denk ik sneller dan grotere met meer planken etc.
Mijn vader heeft ongeveer 3 dagen over mijn kast gedaan maar dat zegt meer over mijn kast denk ik dan de kwaliteiten van mân vader hoor, 4 meter kast met schuifdeuren en allerlei lades etc erin
Maar heb het niet zelf gedaan, dan had het echt wel even geduurd denk ik. Ik heb een grote kast met twee deuren, dus niet heel ingewikkeld verder.
Wij zijn ongeveer een ochtend en middag bezig geweest, grote hoekkast met allerlei planken en lades. De kasten zelf hebben we met 2 gedaan, de rest deed ik alleen. (Gerekend zonder de tijd om weer naar Ikea te gaan omdat we uiteraard iets vergeten waren )
Niet minder heftig als in minder mensen ziek, maar ze weten nu in ziekenhuizen al veel meer over het virus en hoe je deze mensen het beste kunt behandelen. Ik denk dat het verloop van mensen die in het ziekenhuis komen minder heftig gaat zijn.
3 dagen en ik heb 2x gehuild
Hou je van bijzondere dagen zoals kerst/oud&nieuw/Koningsdag/je verjaardag etc?
- Ja heel erg
- Een beetje
- Sommige van die dagen wel, andere niet
- Alleen als ik iets leuks gepland heb
- Alleen als ik vrij heb en niets gepland heb
- Nee, ik vind normale dagen fijner
- Anders
0 stemmers
Wat vind/lijkt je over het algemeen leuk om te doen?
- Een Ikea kast in elkaar zetten
- Naar een kringverjaardag van een leuk familielid/vriend(in)
- Boodschappen doen
- Naar de kapper
- Op date gaan
- Sporten
- Koken
- Koffer inpakken voor vakantie
- Reizen naar je vakantiebestemming
- In bad gaan
- Kleding zoeken/kopen voor een speciale gelegenheid
- Een koetjes en kalfjes gesprek met de buren
- Gourmetten
- Autorijden
- De hele dag Netflixen
- (Karaoke) zingen
- Make uppen
- Bakken in de zon
- Drugs gebruiken
- Ik vind al het bovenstaande stom
0 stemmers
Mijn vader is er volgens mij een halve dag mee bezig geweest, maar ik weet nu al dat ik hem de volgende keer in elkaar laat zetten
Mijn forumnaam betekent braam (en vrouwelijke zwartharige, lelz), bramen en vooral bramenjam zijn echt mijn favoriet!
Op date gaan als je al weet dat het in ieder geval een beetje klikt, een derde date ofzo: leuk. Dates met mijn vriend: heel leuk.
Een eerste tinderdate: ughh, het moet maar.
Ik vind alleen sporten stom.
Maar ik hou wel van wandelen en fietsen enzo, maar om echt bewust te sporten vind ik verschrikkelijk.
Ik vind sporten altijd wel leuk als ik bezig ben, maar toch kan ik mezelf er nooit toezetten van tevoren. Ik vraag me echt af waar dat aan ligt haha, waarschijnlijk doordat ik daarna dan weer moet douchen en douchen vind ik vaak ook zoân enorme opgave
Ook een beetje hoor, hahaha, ik ging wel voor die associatie dus yes gelukt!!!
De kast zelf was echt easy, vooral die lades was best een werk. Maar met 2 uur stond hij helemaal klaar in elkaar. We hebben een kast van 2 meter, bestaande uit 1 grote van 1 meter en 2 kleine van 0,5 meter.
Met vanillevla vind in het lekkerste, moet je eens proberen! En soms ook gewoon zo los. Maar zit ook een fijne herinnering aan want mân opa en oma groeien die bessen dus die aten/eten we altijd als ik bij hen ben
Ik gebruik Ubereats niet zo vaak, maar vind de bezorgkosten de laatste tijd ineens een stuk hoger. Wel zijn er bepaalde tijdslotten waarin dat ineens wegvalt zag ik? En de âgeef fooiâ functie doet weleens raar in U.
Ik wilde dat via Ikea zelf laten doen (last van mijn rug) maar was nog best prijzig (vaste voorrij-kosten van 50e en 20% van de aankoop zelf). Had 600+e kast besteld, dus dat tikte aardig aan. Bovendien hadden ze pas over 1 maand plek (!). Vlg mij een semi-ontmoedigingsbeleid zodat niet iedereen hier massaal gebruik van maakt ofzo haha
Uiteindelijk via Zoofy door een student laten doen
Iik vind het soms maar vreemd klinken als je met je partner waar je jarenlang mee samenbent op date gaat. Ik weetniet, iig mân ouders noemden dat nooit daten natuurlijk. Er hoeft niet een woord voor te zijn imo. Je gaat gewoon de deur uit iets leuks doen?
Misschien doordat ik met mijn vriend in het begin nooit echt op date ben geweest (door corona), dus nu hebben we echt het idee dat we op date gaan als we doelgericht/gepland uiteten gaan of naar de bios ofzo.
Edit: trouwens nu ik erover nadenk. Een vriendin had iets geupload op Instagram tijdens een etentje met haar vriend met âdate nightâ erbij geschreven. Toen zei mijn vriend âoh wij hadden blijkbaar ook een date night gisterenâ. Misschien wordt het weer echt een date night als je oppas moet vinden
Aaah goede tip! Zal ik onthouden!