Stel je persoonlijke vraag #20

Ja, ik betaalde hier vorige week 1,34 en mijn vader ging dezelfde dag nog naar Duitsland en hij betaalde daar 1,19. Dat verschil is echt niet normaal.

De groepsapp van de ene kant van de familie wordt alleen gebruikt door een aantal ooms die dan van die zogenaamd ‘grappige’ (not) foto’s en filmpjes delen, waarop mijn moeder en tantes altijd reageren met :rofl: :rofl:, heel irritant.

2 likes

Hier moest ik vandaag nog aan denken. Ik heb met mijn ouders + broers en zussen + aanhang een appgroep, wanneer is het moment dat je je nieuwe partner daarin moet toevoegen haha? De groep is niet super actief, wordt vooral voor mededelingen gebruikt en om datums te prikken, maar soms ook wel geklets of nieuwtjes. Is “wil je in de familie app” straks het nieuwe “wil je met me trouwen?” :biggrin:

1 like

Nav de discussie in het YouTube topic

Vind jij dat terrassen bredere stoelen zouden moeten hebben zodat ook dikkere mensen overal kunnen zitten?

• Ja
  • Nee, maar het zou wel gepromoot moeten worden oid.
  • Nee, niet hun verantwoordelijkheid
  • Anders

0 stemmers

Vind je het terecht dat dikke mensen soms een extra stoel moeten betalen in een vliegtuig als ze niet (comfortabel) in 1 stoel passen?

• Ja, je neemt meer ruimte in beslag dus moet meer betalen
  • Nee, een ticket vervoert 1 persoon los van het formaat

0 stemmers

Ik vraag me wel af voor die stoelen op het terras, of stoelen zonder armleuningen geen oplossing zou zijn.

Dan heb je niet ‘het probleem’ dat er minder stoelen op je terras passen, maar kunnen wel alle mensen gebruik maken van je terras.

4 likes

True

Maar persoonlijk zou ik het wel kut vinden om een hele middag op een stoel zonder armleuning te hangen Haha, zit toch minder lekker.

1 like

Ja of gewoon degelijke stoelen ipv van die stoeltjes van 3 latjes. Ik durf soms niet te gaan zitten op bepaalde terrassen omdat er van die krakkemikkige stoeltjes staan

2 likes

In Amerika was ik jaren terug in universal studio’s, een pretpark, en heel veel rides hadden dan 1 karretje (van de 8 bijvoorbeeld) waar ipv 2 stoeltjes 1 stoeltje zat voor als je niet met zn tweeen paste. Daar maakten best veel mensen gebruik van.

4 likes

Ja daar zat ik ook over na te denken. Je kan dan toch minder lekker hangen in je stoel ofzo haha.

@Luzarl ja ik snap je! Net als van die goedkope opstapelbare tuinstoeltjes. Ook zo gammel als wat.

1 like

Ja dan sta ik hoor :joy:

1 like

image

Ga jij op een terras zitten waar ze deze stoelen hebben

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha precies die bedoel ik

Als ik keuze heb dan zou ik er niet gaan zitten.
Als in je staat op een plein met meerdere terassen en verschillende stoelen.

Mocht dit het enige zijn in de buurt, dan zou ik er wel gaan zitten.

17 likes

Als ik perse naar die tent wil wel, maar als ik de keuze heb uit meerdere terrassen dan kies ik er eerder een met comfortabelere stoelen

Edit: @FrozenFlame ja dat dus haha

4 likes

Ik zal er wel op gaan zitten op een terras, maar ik vind ze wel verschrikkelijk. Ik heb ze zelf ook in m’n tuin en volgend jaar ga ik ze echt vervangen. Totaal niet comfortabel.

1 like

Voor de berekeningen van gewichten in een vliegtuig houdt men normaal rekening met 80kg of inmiddels 90 kg per volwassen persoon.
Als er dus voorin redelijk aantal mensen zit die een relatief hoog gewicht hebben dan merk je dat zeker.
Er kan ook maar een bepaald gewicht mee. Dus 1 vlucht met heel veel mensen op gewicht betekent dat men minder zuinig kan vliegen.

Het heeft dus echt wel effect op het vliegtuig. Als ze 2 stoelen zouden moeten boeken, zou dat in de berekening ook beter rekening mee gehouden kunnen worden.

3 likes

Wat is jouw favoriet?

• Coca cola zero/light
  • Pepsi max
  • Freeway light/zero
  • River light/zero
  • First choice light/zero
  • Anders
  • ik drink geen cola

0 stemmers

Anders: het maakt me niet uit, allemaal prima.

2 likes

28 likes

Ik kom weer ff mijn favo Jumbo Kokoscola promoten

3 likes

Of Pepsi. :sob:

4 likes