Stel je persoonlijke vraag #20

In welk seizoen ben jij verwekt?

• Winter
  • Zomer
  • Herfst
  • Lente
  • Weet ik niet/zit tussen seizoenen in

0 stemmers

Ik ben ongeveer negen maanden na m’n vaders verjaardag geboren, m’n ene broer negen maanden na m’n moeders verjaardag, en m’n andere broer negen maanden na kerst.

Was wel een bijzondere bewustwording, haha

44 likes

Moest echt even rekenen, maar nee.

1 like

Nu je het zegt, ik ben wel bijna precies negen maanden na een verjaardag geboren!
Maar volgens mij was ik wel een paar weken/ een week te vroeg, dus dan klopt het niet meer :thinking:

Huwelijksreis :+1:t2:

10 likes

Valentijnsdag :sweat_smile:

3 likes

Ja exact op de dag af 9 maanden na mijn vaders verjaardag geboren haha

6 likes

Ik ook rond valentijnsdag haha

1 like

Voor de forummers met babies, weet jij wanneer je kind verwekt is?

• Ja, precies
  • Alleen ongeveer
  • Nee, geen flauw idee
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

En anoniem, was dat een ‘speciale’ gelegenheid (verjaardag, Valentijnsdag, x jaar samen)

• Ja
  • Nee
  • Nvt (bijvoorbeeld IVF / ICSI)
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Oke nog eentje

Is er een kans dat je op een van deze feestdagen verwekt bent:

• Verjaardag van moeder
  • Verjaardag van vader
  • Kerst
  • Valentijnsdag
  • Huwelijksreis/nacht
  • Niet op feestdag verwekt

0 stemmers

Shit die ben ik vergeten haha

1 like

Ik weet precies op welke dag ik verwekt ben want dat hebben mijn ouders me gewoon verteld :sob:

24 likes

Same :joy:

2 likes

@zwaardvis en @Henk Waarom hebben jullie ouders dit verteld? :joy: Was het zo bijzonder oid? Of zien ze het als een fun fact of zo haha

Ja als een fun fact, het was na een feestelijk evenement in de stad waar ik vandaan kom
Ik heb nu dus wel een associatie met dat evenement en mijn verwekking :cry:

5 likes

Volgens mij ben ik midden in een hittegolf verwerkt, zal een vluggertje om 4 uur 's nachts zijn geweest :thumbsup:

3 likes

Haha ik had het een keer met mijn vader over budapest, en toen zei hij out of the blue doodleuk “jaaahaa daar ben jij verwekt babushkababy!” Tijdens hun fietsvakantie. Top

13 likes

Mijn zus en ik allebei met Kerst, we zijn ook allebei twee weken te vroeg geboren en we schelen 3 jaar en 2 dagen haha.

1 like

Nee helemaal niet bijzonder haha, geen idee waarom ze dat vertellen ze doen (helaas) niet zo geheimzinnig over dat soort dingen :woozy_face: ik weet het ook van mijn zus :thumbsup:

1 like

Tenzij je met 42 weken bent geboren ben je niet 9 maanden voor je geboren werd verwekt. Er wordt namelijk vaak twee weken bij opgeteld en gerekend vanaf menstruatie.

Ik ga maar eens vragen of ik een week te vroeg geboren ben, want het komt dan precies uit net mijn moeders verjaardag.

3 likes