Stel je persoonlijke vraag #20

Mijn moeder had mijn broer en mij zo gepland dat het zwangerschapsverlof aan de zomervakantie zou grenzen. Dat is dus ook twee keer gelukt, vrij bijzonder realiseer ik me nu.

22 likes

Mijn opa en oma zijn op 5 mei 1962 getrouwd en 5 februari 1963 is mijn moeder (oudste kind) geboren :joy:

14 likes

Nee maar nu ik erover nadenk waarschijnlijk wel trouwdag-seks (ze waren toen een jaar getrouwd).

Iedereen die valentijnsdag heeft ingevuld: (alvast) gefeliciteerd met je verjaardag :joy::joy:

4 likes

ICSI gedaan, dus ik heb zelfs al een foto van mijn dochter 4 dagen na conceptie (toen was ze dus nog embryo / morula).

14 likes

Ik ben exact 9 maanden na de verjaardag van mijn vader geboren :joy: op de dag af. Kwam ik ook een paar jaar geleden achter.

1 like

Het zou in principe wel goed kunnen (9 maanden + 2 dagen), maar ik weet de datum waarop ik uitgerekend was (kwam te vroeg) en die was een week later dus ik denk toch van niet dan.

1 like

Overigens vraag ik me af in hoeverre mensen echt op een feestdag verwekt zijn.
Als je nu een positieve test hebt, ben je niet 2 weken zwanger (gerekend vanaf de eisprong), maar ongeveer 4, omdat gerekend wordt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
Bovendien kan een baby te vroeg of te laat komen. Er zit dus altijd wat speling in.

2 likes

Klopt, je bent nooit precies 9 maanden na verwekking geboren. Tenzij je inderdaad 42 weken in de buik hebt gezeten.

1 like

Ieuwwww ik weiger na te denken over seks tussen mijn ouders en wanneer en hoe ik verwekt ben

3 likes

Ik denk dat zodra het weer mocht, mijn ouders voor een kind gegaan zijn :sweat_smile:

@Marijn Nee jij bent met de ooievaar gekommen. Rustig maar :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik was 16 dagen te laat dus dat wordt dan wel als 9 maanden gezien toch?

1 like

Hoe is jouw wachtwoord-game?

• Geweldig, ik ben de Daniel Verlaan van het forum en heb een passwordmanager.
    • Mwoah, ik doe wel mijn best om iets moeilijks te verzinnen
    • Niet goed, het heeft nog net een speciaal teken !?%
    • Heel slecht, het is praktisch hamster13

0 stemmers

Dat is dus na 6 weken? Ik moet gelijk denken aan die Maci van teenagemom. Die was 3 maanden na haar bevalling weer zwanger? Ik weet dat het om een leven gaat maar dat moet toch echt de hel zijn?

Het was na een miskraam

Ah ok ik dacht al.

Maar eerlijk, ik denk dat het anders alsnog zo snel mogelijk na de vorige baby was geweest :sweat_smile:
Mijn ouders wilden vijf kinderen :scream:

1 like

Ik denk echt dat ik liever niet meer leef dan dat ik 5 kinderen heb. Dat lijkt me in deze tijd geen leven. :dizzy_face:

3 likes

Mijn ouders hebben 5 kinderen, ik ben de oudste. En als je gaat tellen komt er bij iedereen een ā€œspecialeā€ datum uit. Ik heb de mega fout gemaakt om dit een keer hardop te zeggen en toen ging mijn vader het verleggen. Met data waarop we zijn verwerkt. En waar. En hoe. En ik heb nog steeds bloedende oren.

47 likes

Ik en mijn zus zijn verwerkt toen mijn moeder buikgriep had en niet wist dat de pil dan niet meer betrouwbaar is :+1:. Mijn vader woonde zelfs nog thuis bij zn moeder. Meteen een tweeling ook :sweat_smile:. Nauwelijks bekomen van de schrik dat je een baby krijgt, blijken het bij de echo ineens twee te zijn.

En m’n broertje omdat zijn vader sterk verminded vruchtbaar sperma had, waardoor m’n moeder wat losjes was met de pil. En ja, het is wel echt zijn vader :crazy_face:. Was destijds nog best wat gedoe over. Niet vanuit z’n vader, maar wel vanuit diens familie.

Geen spectaculaire feestdagen dus, wel leuke verhalen (achteraf dan haha).

Oeh nog een leuke toevoeging: toen ik 20 was woonde ik alleen in een flat, nummer 17. Mijn moeder woonde vroeger op nummer 19 van diezelfde straat. Ik woonde dus in hetzelfde flatgebouw precies naast de woning waar ik ben verwekt, haha.

17 likes