Stel je persoonlijke vraag #20

Ik drink liever water dan :joy:

14 likes

Ik ben ook echt een cola snob en heb het echt het liefste coca cola maar als het om de light versie gaat, vind ik Pepsi dan weer lekkerder dan cola zero op de een of andere manier.

Ja echt een enorme ergernis in de horeca, bestel ik cola zero, komen ze met pepsi max aanzetten. Zeg dan ff dat je pepsi schenkt, want dan drink ik liever water ja @Daelyss

6 likes

De enige cola die ik lekker vind is van de Mac, maar denk dat je dat geen echte cola mag noemen

5 likes

Het is voor mij vooral belangrijk dat ik nooit meer AH Huismerk Cola Zero hoef te drinken :cry: Na een paar slokken heb ik die gewoon gelijk weggeflikkerd.

1 like

Alleen coca cola light

Ben altijd super annoyed als ik cola zero bestel en ik pepsi max krijg. Dat is geen cola? Zeg dan dat het pepsi is! Dan kan ik nog weigeren en iets anders bestellen. Of je krijgt sisi als je fanta vraagt?!?!

Lekker kinderachtig, maar vind het zo goooooor.

8 likes

7 up in plaats van sprite :upside_down_face:

2 likes

Duh, het is een band

:stuck_out_tongue:

Nee ik weet ook wel wie de historische figuur was natuurlijk

13 likes

Aalbessen zijn zo lekker met vanillesuiker! Doorheen mixen en dan een nachtje in de koelkast, echt heerlijk :drooling_face:

5 likes

17 likes

Oeh :heart: Roma.

@GEEZ ik wil ook tank-details :smirk:

2 likes

Een collega van mij heeft nog maanden stilzwijgend in de familie app van haar ex gezeten omdat ze er niet uit durfde :sweat_smile:

8 likes

Kleine tip, als een restaurant Heineken schenkt hebben ze meestal ook een contract met Vrumona (Pepsi, SiSi, Sourcy etc.) Dus dan wordt dat ook geschonken. Heineken is namelijk de eigenaar van Vrumona
Je kan beter specifiek om een coca cola vragen, want over het algemeen wordt in de horeca cola als het drankje gezien en coca cola als het merk. Dat is een beetje alsof je bruisend water drinkt en je het dan vervelend vindt dat je Sourcy krijgt in plaats van Spa.

6 likes

Ohja goeie! nu probeer ik altijd een beetje rond te kijken of ik bij andere mensen op tafel coca cola of pepsi zie staan, maar aan de gevel hangt vaak wel een bord met biermerk, dus kan ik daar voortaan ook naar kijken.
En idd cola is misschien iets te algemeen. Soms vraag ik ook wel eens of ze coca cola of pepsi hebben, maar dat doe ik dus niet altijd.
Ik heb net vanavond een reservering geplaatst voor een restaurant waar ze pepsi schenken, ik ga lekker wijn drinken :yum:

4 likes

Ik weet het alleen door de serie Marco Polo op Netflix. Niet omdat ik het heb onthouden met geschiedenis :sweat_smile:

1 like

Mag ik alleen kiezen uit de light variant? Vind cola lekker maar haat light.

11 likes

@TheOne
Tudderen, vanaf jou 1ste tankstation :pray:
Ik heb de app 123fuel en daar hou ik de prijzen beetje in de gaten. Soms kan het per uur 00.10 cent verschillen

2 likes

Heb altijd het idee dat het bij jullie over de grens wat goedkoper is dan bij ons. Hier heb ik ‘m zeer zelden onder de 1,20 gezien (E10). Gisteren voor 1,239 de liter getankt.

1 like

Ik weet nu al waar ik vandaag op ga dansen
4 likes