Stel je persoonlijke vraag #20

Wat doe jij met foto’s (van de tijd samen) met je ex?

• Ik verwijder/gooi alle foto’s weg
  • Ze slingeren misschien nog ergens rond, maar niet bewust
  • Ik kies er een paar uit
  • Ik bewaar ze allemaal bewust
  • Ik heb geen (foto’s met) ex

0 stemmers

Ja volgens mij is dat ook zo! Mijn vriend tankt ook vaak onder de €1,20 en woont iets onder Roermond.

ja dit. ik heb al die foto’s in een map gedaan, staan op m’n harde schijf dus ik kom ze nooit ‘zomaar’ tegen ofzo. maar is toch een gedeelte van m’n leven geweest dus ga dat niet bewust verwijderen

6 likes

Haha ja dit was ook m’n aanleiding, maar mijn laptop staat vol dus nu maar een keuze gemaakt een paar te houden.

Ik heb geen idee of ik nog ergens foto’s heb met mn ex. Nooit bewust bewaard of opgeslagen in een mapje. Wel heb ik zijn liefdesbrieven bewaard. Waarin hij o.a. zei dat wat ik ook deed hij altijd van me zou houden. Eh, dat vraag ik me af :rofl:.

3 likes

Weet jij of je ex een nieuwe relatie heeft?

• Nee geen idee en het boeit me ook niet
  • Nee geen idee maar ik zou het wel graag willen weten
  • Ja dat heeft hij/zij en dat doet me niks
  • Ja dat heeft hij/zij en dat doet me wel wat
  • Nee dat heeft hij/zij niet en dat doet me niks
  • Nee dat heeft hij/zij niet en dat doet me wel wat
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik vond het zo raar toen mn ex kwam melden dat hij weer een relatie had. Ik had toen zelf ook weer een relatie. Ik heb gezegd dat ik het leuk voor hem vond. En dat hij vond dat hij dat tegen me moest zeggen omdat ik het misschien rot vond. Nou nee, ga weg.

2 likes

In het begin vond ik het wel lastig, zat toen zelf nog niet lekker in m’n vel na onze break. Nu maakt het me niks uit omdat ik een fijne nieuwe relatie heb en me ook veel beter voel.

1 like

Is “op deze heuvel wil ik niet sterven” een forum gezegde? Ik zeg het echt vaak en mn vriend biechtte net op dat hij niet weet wat het betekent.:rofl: Hij denkt al de hele tijd dat het een gewoon gezegde is dat hij niet kent. Nu denk ik opeens misschien is het wel van hier. Maar van wie dan?

8 likes

Haha love it, lekker samen kunnen sukkelen. Mijn ex kan nu lekker z’n vriendin commanderen. Al hoop ik dat zij er net zo hard tegenin gaat. Alleen al als ik eraan denk dat hij me een keer kankerhoer noemde en allerlei spullen op de grond smeet omdat ik niet naar z’n vaders verjaardag ging. Waar ik gewoon een reden voor had.

1 like

Misschien kun je dat in een poll testen?

2 likes

Van een hele lange relatie (10+) vind ik het prima. Denk, je mag hem hebben, echt ik ben er wel klaar mee en qua mindset passen we gewoon niet, no hard feelings

Van een “bijna” ex (lang gedate, met tussenpozen) en hij was er niet klaar voor, maar ook wij waren geen match snap ik nu beter. Zie ik gisteren dat ie een nieuwe vriendin heeft en kleine op komst, denk ik wel even hmmm

1 like

Nee het is een Engelse uitdrukking.

13 likes

Ik heb ze allemaal op een oude laptop gezet en vervolgens verwijderd van m’n telefoon. Ik kom ze nog wel eens tegen op die laptop en vind het best grappig ze terug te zien (is inmiddels 5 jaar uit).

1 like

Wat? Waaaaarom? Heb je nog goed contact met haar? Of is het omdat ze je probeert kut te laten voelen? Echt een rare actie.

Geef @Zemraluani de schuld. Die wil een Engels gezegde in Nederland introduceren.

7 likes

Ik ken iemand die zelfs op kraamvisite is gegaan bij de exvriendin van haar zoon HAHA heel maf

4 likes

“Bewust” vooral omdat ik zoveel foto’s heb op mijn telefoon dat ik niet weet waar ik moet beginnen met verwijderen haha. Daarnaast hebben we ook wel bijzondere dingen meegemaakt samen waarvan ik de foto’s graag bewaar als herinnering. Ondanks dat hij een sukkel is en ik hem noooooit meer hoef te zien

1 like

Op wel gebied is FF leerzaam voor jou (geweest)?

• Seks / Seksualiteit / Relaties
  • Financiën
  • Nieuws / Actualiteit
  • Werk / Sollicitatie
  • Studie / Afstuderen / Onderwijs
  • Gezondheid / Corona
  • Feminisme / Bodypositivity etc.
  • Racisme / Privilege etc.
  • Hobby’s (gaming, handwerk etc.)
  • Eten / bakken
  • Mode
  • Interieur & klussen
  • Vakantie / dagjes- of weekendjes weg
  • Beauty / Haar / ingrepen etc.
  • Weer- en seizoenszaken
  • Taal (bijv. Vlaams versus Nederlands
  • Lezen (zowel leesclub als gewoon boeken etc.)
  • Anders…
  • Sport
  • Lichaamsversiering

0 stemmers

1 like

Toen een van m’n exen een tindermatch kreeg met z’n huidige vriendin (die ik al kende) heb ik erop aangedrongen dat hij echt met haar moest gaan daten omdat ik dacht dat ze wel goed bij hem zou passen.

3 likes

Ja sorry ik praat in internet

5 likes