Stel je persoonlijke vraag #20

pan
Ja ik strijk mijn hoeslakens

1 like

afbeelding

26 likes

Wow wattenstaafjes zijn echt een verschrikking maar ik heb ze echt nodig want ik kan niet opmaken. Die dingen zitten in verschillende toilettassen. In doosjes van de hema, overal. En dan als je een nacht ergens anders slaapt, dan heb je ineens geen enkel wattenstaafje in je hele godvergeten tas.

2 likes

5 likes

Omdat ik niet van zachte hoeslakens hou oke :confounded: Een schoon bed met krakende lakens is gewoon lekker genieton

Ik heb geen droger en woon in een mini huisje dus mijn huis verandert in een tent van beddengoed als ik het moet laten drogen. Niet m’n favoriete taak dus :frowning_woman:t3:

Bed opmaken vind ik altijd wel leuk om te doen, van te voren denk ik altijd dat het zoooo veel werk is, maar als je eenmaal bezig bent is het zo gedaan en als resultaat heb je een vers schoon bed :heart_eyes:

4 likes

Ik bedacht me dus net terwijl ik mijn bed aan het verschonen was dat ondanks het afhalen, wassen etc veeeeel meer werk is, en onhandig omdat ik inderdaad ook geen droger heb en dan alles vol lakens hangt, ik het opmaken van het bed toch veel vervelender vind. Echt, als ze daar een machine voor zouden uitvinden…

Maar ik houd wel van een schoon bed dus ik doe het wel vaak.

Als jullie in bed liggen, zeg maar tussen wakker en slapen in. Vanaf waar voel je dan dat je lichaam contact heeft met je matras?
(haha dit is echt een random vraag, maar vraag het me echt al lang af)
Vanaf mijn…

• Voeten
  • KnieĆ«n
  • Heupen/billen
  • Maag/midden van de rug
  • Schouder
  • Hoofd

0 stemmers

Schouder/rug omdat het daar vaak pijn doet :sweat_smile:

Ben jij een doomsday prepper?

• Jazeker, ik ben op alles voorbereid
  • Opzich, ik heb wel een voorraadje eten en wat kaarsen en paracetamol in huis
  • Ik houd het wel een paar dagen uit
  • Ik leg binnen 2 uur het loodje als de pleuris uitbreekt

0 stemmers

Echt een prepper niet, maar heb wel een voorraadje en 4828274 kaarsen in huis dus ik ga niet meteen dood

1 like

Ik rij naar mijn ouders

…

Met de 2 dozen wijn die wel in mijn voorraadkast staan

2 likes

*ik heb een pact met een vriendin dat als het leven zwaar wordt in een apocalyptisch scenario, we een dubbele suĆÆcide doen.

We hebben allebei geen zin in birdbox/a quiet place achtige taferelen.

1 like

Nav berichten dat bepaalde producten worden teruggeroepen, denk aan: AH of Hema etc

• Nog nooit van gehoord, terugroepactie wat?
  • Wel van gehoord maar nog nooit aan de orde geweest
  • Ja maar was iets heel onschuldigs
  • Ja, ging echt om een gevaarlijke bacterie maar had er nog niet van gegeten gelukkig
  • Ja ging om iets gevaarlijks en had er ook al van gegeten!

0 stemmers

Nb; weet niet echt of ik dit goed doe, voor het eerst een poll en half slaperig maar vind het toch ook een hele belangrijke vraag ineens

Ik raad iedereen aan om 7 the element van Vitas te luisteren

5 likes

Die chocoladeletters van de Hema heb ik wel eens teruggebracht, want die waren niet voor mij bedoeld. Als ze voor mezelf waren had ik ze gewoon opgegeten. Geen idee wat er ook alweer inzat.
En ik heb een keer ontploffende power banks teruggebracht.

1 like

Volgens mij bedoelt ze; als je dit liedje hoort in reclame/Youtube etc. weet je dan hoe dit liedje heet? Door origineel dacht ik nog even dat de liedjes andere titels horen te hebben, maar dat is niet het geval.

2 likes

Guts&Gusto!

Jaren geleden had ik een nep abtronic gekocht (soort buikspierapparaat). Ik kreeg allemaal brandwonden van dat ding. De volgende dag stond er iets over in de krant en heb toen mijn geld terug gekregen. Eigenlijk was het überhaupt een dom idee om dat ding aan te schaffen

6 likes

Eigenlijk: 1 matras, een 1persoonsdeken voor m’n vriend en een 2persoonsdeken voor mij.
Toen m’n vriend voorstelde om met aparte dekens te slapen, kon ik echt geen afscheid nemen van m’n grote dekbed.

5 likes