Ik heb niet echt specifiek voor verschillende gelegenheden in dd zin van ‘oh ik ga nu uit eten, doe nu geurtje A op’ maar ik heb wel een geurtje dat ik vrij sterk vind die gebruik ik bijv als ik naar een festival ga (lange dag) in de hoop dat ie dan wat langer blijft hangen. Van sommige andere geurtjes die ik dagelijks gebruik heb ik het gevoel dat je ze snel niet meer ruikt.
Is gewoon het begin van een horrorfilm. Als ik een partner zou hebben zou ik er nog wel willen wonen, maar in mijn eentje… noooo
Ik had vanochtend een blauwe plek in de vorm van een vingers en toen heb ik wel 1 seconden gedacht: zou het?
Vrienden van mij hebben een huis gekocht waar de bewoner zelfmoord heeft gepleegd.
Je ziet letterlijk nog de plekken van waar het touw heeft gehangen.
Nee danku dat ik het zou kopen
Haha ik heb gelukkig leuke schoonouders
Klop, alleen zitten de sporen in de tree gesleten door het gewicht van het lichaam.
Dan zou je de traptrede moeten vervangen
Haha ik heb nu geen relatie, maar als ik naar m’n vroegere schoonouders kijk vind ik dit een serieus dilemma. Dan misschien toch maar het spookhuis.
Inclusief woonplaats is dit sowieso een makkelijke keuze (los daarvan ook wel).
Ik denk trouwens dat je heel veel oudere woningen ‘onbewoonbaar’ zou kunnen vinden als je veel waarde hecht aan wat zich in een huis heeft afgespeeld.
Ik heb nog nooit last gehad van geesten en wel van schoonouders, dus op basis van empirisch onderzoek ga ik maar voor dat moordhuis. Als het goed schoon is gemaakt heb ik daar verder geen last van.
Herkenbaar hoor dat je niet gerealiseerd hebt dat die vraag ook anders bedoeld kan worden. En ik heb me dat uberhaupt nooit gerealiseerd tot eh dit topic (mbt mezelf)? Als in, als die vraag me op tinder werd gesteld. Ik snapte ook gewoon nooit wat met die vraag bedoeld werd als zo’n gast die stelde?? Wat wil die nou weten? Waar ik woon? Stad waar ik ben geboren? Maar ik realiseer me nu pas dat dat dus wellicht te maken had met het kleurtje en bruine haren die ik heb. Echt een mindfuck dit.
Studiegenoten vroegen mij wel eens om hulp omdat ik altijd goede cijfers haalde en ik wilde best dingen uitleggen oid, maar ik was altijd zo laat met beginnen met leren/samenvatten dat ik dat ik toch met niemand kon delen
Ik had ook een studiegenoot die er een soort trots uit haalde dat iedereen zijn samenvattingen steeds gebruikte. Denk niet dat ik dat zomaar met iedereen had willen delen. Doe lekker zelf ook wat
Ik heb het idee dat 10 jaar geleden de norm geen ding was. Snap niet zo goed wat dat inhoudt. Ga je dan hopen dat anderen het heel slecht doen zodat het lijkt alsof het tentamen te moeilijk was en de cijfers daardoor opgekrikt worden? Vind dat sowieso een beetje raar.
Ik leende gaf alleen aantekeningen aan bevriende medestudenten als die een college gemist hadden.
Hahaha dit voelt echt slecht want zo erg zijn mijn schoonouders helemaal niet maar ze iedere dag zien? Neeee bedankt
Ja, dit is precies mijn gedachte. Geldt overigens ook voor mijn eigen ouders
Interessant hoe je het verwoordt, ik heb ze namelijk nooit niet-gedeeld omdat ik dacht dat de norm dan beter voor me uit zou vallen maar wel omdat mensen maar lekker zelf hun eigen werk moeten doen. Tenzij je kon ruilen ofzo.
Oh ik vond dit altijd zo zo’n stomme gedachtengang van studiegenoten
Ik maakte altijd zelf m’n samenvattingen e.d. maar stuurde ze gewoon naar iedereen door hoor I don’t care, uiteindelijk studeer je toch voor jezelf
dat is toch enkel van toepassing als je studie heel klein is? In mijn jaar begonnen we met 700 studenten, dan maakt mijn samenvatting toch geen verschil?
ja mijn studie was misschien ook wel een beetje vreemd, tentamens stelde niet veel voor voornamelijk meerkeuze
De ouders van mijn partner wonen in een gehucht op het Engelse platteland, ik heb echt nul behoefte om in een dorp te wonen en nul behoefte om in Engeland te wonen, dus lijkt me echt verschrikkelijk om naast ze te moeten wonen. Heb ze overigens nog nooit ontmoet, ze klinken super leuk, dus als ze in deze stad (of een andere leuke stad) zouden wonen zou ik er denk ik geen problemen mee hebben om naast ze te wonen.
Stel je leent een boek of film uit aan iemand anders, waarvan de ander ook graag die film wilde zien of het boek wilde lezen (het is niet dat je het hebt opgedrongen). Je krijgt het boek/de film na een week ofzo terug met de boodschap ja ik ga het toch niet lezen/kijken dus ik geef het maar terug!
- Ik vind dat jammer
- Ik vind het wel chill, heb ik m’n boek/film ten minste weer
- Het interesseert me niet
0 stemmers