Ik was toen 15 en voor het eerst dronken: geen idee wie het was, hoe het was
Vind dit een pijnlijke vraag in deze pandemie ik heb echt geen idee meer wanneer ik voor het laatst met iemand getongd heb hahaha
Ik heb maar één deur in huis (of ik moet de buitendeur open laten staan), dus ik vind dat nooit zo handig
Ik weet nog dat ik na mijn eerste zoen dacht nou als dit zoenen is hoeft het voor mij nooit meer
Samenvatting maakt me niks uit, maar ben wel altijd voorzichtig met âelkaars stuk nalezenâ als we bijvoorbeeld hetzelfde onderzoeksonderwerp hebben, want dan ben ik bang voor plagiaat
Mân eerste tongzoen was achteraf zo lief haha. Ik had voor het eerst Ă©cht verkering maar nog nooit gezoend enzo, dus ik wist echt niet wat ik moest doen. De jongen waar ik mee was had veel meer ervaring en die heeft me helemaal uitgelegd en geleerd wat ik moest doen hahaha. Op dat moment vond ik het vooral ongemakkelijk maar als ik er nu aan terug denk vind ik het wel schattig
Zo heb ik op de middelbare school ooit drie boeken van Pretty Little Liars uitgeleend aan een toenmalige vriendin. Contact is kort daarna verwaterd en nooit meer terug gekregen volgens mij heb ik er wel nog eens naar gevraagd en toen was ze ze kwijt en zou ze gaan zoekenâŠ
Ja dat dacht ik ook, die gast had mijn hele gezicht onder gekwijld dus ik dacht alleen maar ielllll in films gaat dat helemaal niet zo
Ik kan daar niet bij te hoog
Ik denk dat je beter aan de mensen die er wél een hebben kunt vragen hoe irritant het is om er geen te hebben haha. Het is echt iets waarvan je pas echt merkt hoe chill het is als je het hebt.
Mijn borsten hebben alleen namen, omdat een vriend uit onze vriendengroep al onze borsten namen heeft gegeven op een grappige avond.
Dus nu roept ie soms hoe het is met Charlotte en Janette.
Hij heeft ook alle mannen hun ballen namen gegeven. Het klinkt heel stom, maar het was op die avond zelf hilarisch.
Ik ben Luzarl niet maar mijn deuren zijn volgens mij 2.30. Dus ik kan er zonder trapje ook niet bij. Maar ik heb gelukkig een trapje.
Ik heb er 1 maar gebruik hem nooit (hadden de set (samen met wasmachine) overgenomen van oude bewoner, dachten dat het handig zou zijn als er een kind zou komenâŠ), het ligt aan hoe groot je woont ook en alles?
Mijn was hangt niet in de weg en is in maximaal 48 uur droog.
Hoe vaak eet je AVG (en dan de variant gekookte aardappels, gekookte groenten naar keuze en vlees(vervanger)).
- Nooit
- Sporadisch
- Maandelijks
- Wekelijks
- 2 of meer keer per week
0 stemmers
Gekookte aardappel
Ja ik vind dit ook geen eten, maar tijdens mijn opvoeding zoooo vaak moeten eten
Vind het ook gewoon teveel werk. Zoveel pannen die nodig zijn. Ik haat afwassen ook uit de grond van mijn hart. Wel eet ik graag stamppot, maar goed dat is max. Twee pannen
En @Spaarlamp bedoel je dan echt gekookt in een laag water? Want dan vind ik aardappelen ook echt smaakloos. ik doe se in een mandje in de oan en stoom de aardappelen eigenlijk en dan zit er wel echt smaak aan. Plus de ene soort aardappel is de andere ook echt niet.
Ik eet wel vaak agv in de vorm van gebakken of gepureerde aardappels met groenten uit de oven of salade en vleesvervanger.
Ey! Donât disrespect the potato!
Ik heb echt nog nooit zelf aardappels gekookt volgens mij. Als ik avg eet is het met gebakken aardappels, krieltjes, ofzo
Ja ik ook! Dus heb maar op maandelijks gestemd.