Stel je persoonlijke vraag #20

Oke en dan voor de andere varianten: Hoe vaak eet je AVG?

• Nooit
  • Sporadisch
  • Maandelijks
  • Wekelijks
  • 2 keer per week of meer

0 stemmers

Als je niet weet wat je hebt, mis je het niet. Maar in jouw geval… Ik zou dat wel een ding vinden :sweat_smile: Hier hebben we pas 4 jaar een (na geboorte van dochter, we woonden toen al een aantal jaren samen) maar ik wil niet meer zonder.

2 likes

Voor de mensen zonder profielfoto: Waarom?

• Geen zin om eentje te zoeken
  • Ik weet niet hoe ik er een moet uploaden
  • Ik wilde er eentje uploaden, maar toen zag ik dat iemand anders hem al had
  • Ik ben graag anders dan de rest
  • Ik sta toch al bekend als ‘A’, ‘B’, etc.
  • Vind ik niet nodig
  • Huh, profielfoto?!?
  • Anders
  • Ik heb wel een profielfoto

0 stemmers

Of, beter nog: eerst koken, dan bakken en daarna nog in de oven met boter en een beetje pletten.

12 likes

Haha dat haal ik niet. Ook met trapje moet ik mijn laken half gooien. Maar het lukt daarmee wel!

1 like

Nee laf de potato, maar dan gewoon uit de frietpan.

1 like

Ik heb een was/droog combinatie

Jahaaaaaaa zo lekker :heart: Zo maakt mijn oma ze, heerlijk!

1 like

Ik ben benieuwd of mensen make-up op doen voor een videogesprek voor werk als je thuiswerkt. Zelf ben ik in april begonnen bij mijn nieuwe werkgever en normaal zou ik altijd make-up dragen naar kantoor. Nu, tijdens videogesprekken, heb ik nog nooit make-up gedragen. Eigenlijk vind ik dat wel een fijne ontwikkeling voor nezelf.

Uiteraard begrijp ik dat niet iedereen thuiswerkt etc., maar ik ben benieuwd naar deze situatie. Het gaat dus over make-up dragen tijdens videogesprekken werkgerelateerd.

• Op kantoor draag ik make-up, nu ook
  • Op kantoor draag ik make-up, nu niet
  • Op kantoor geen make-up, nu wel
  • Op kantoor geen make-up, nu ook niet
  • Anders/overig
  • Ik werk niet thuis/geen videogesprekken

0 stemmers

Als ik het huis uit ga doe ik eigenlijk altijd minimale make-up, wenkbrauwen, mascara en een beetje concealer (behalve als ik echt alleen even boodschappen ga doen bijvoorbeeld en verder de deur niet uitkom). Als ik een videocall met een klant heb doe ik dat ook, maar als ik alleen collega’s spreek niet. Mijn collega’s doen dat ook niet, wij zitten gewoon lekker in chilloutfit en onopgemaakt in calls met elkaar.

4 likes

Vindt jij dat de bondscoach van bijvoorbeeld het Nederlands elftal Nederlands moet zijn?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh wat chill dat jullie met de collega’s onderling lekker in chilloutfits zitten!
Kan me inderdaad voorstellen als je gesprekken hebt met klanten etc. je dan wat van make-up op wilt hebben. Ik heb geen contact met klanten zelf, dus had daar niet echt bij stil gestaan.

Wel leuk om alle verschillende antwoorden te zien!

2 likes

Ene dag wel, andere dag niet. Als ik alleen met collega’s bel die dag niet altijd, bij extern contact wel. Mijn make-up bestaat uit mascara en concealer, of ik nu wel naar kantoor ga of niet

1 like

maar wat is dan je definitie van Nederlands?

Als gnocchi

4 likes

:raising_hand_woman:

@Moskou, ik woon nu weer bij mijn ouders en we eten iedere dag AVG, ze weigeren om wat anders te eten. Vlees is vaak varkensvlees (eet ik niet, maar mijn moeder wil wel dat ik vlees eet, dus vaak krijg ik iets van kip) en groenten uit een potje / diepvries. Oh, well. Hollandse glorie. Nu met dit weer zo’n 2x per week stamppot.

1 like

Vind het een beetje vreemd dat de spelers wel allemaal Nederlands moeten zijn maar de coach niet. Maar geen verstand van en interesseert me ook eigenlijk niet :sweat_smile:

1 like

Hoe vaak maak jij je navel schoon?

• Nooit
  • Een paar x per jaar
  • Maandelijks
  • Wekelijks
  • Dagelijks

0 stemmers

Ik verkocht m’n samenvattingen, deed rechten en liep er echt lekker mee binnen. Vrienden kregen het uiteraard gewoon gratis.

2 likes

Iemand die de Nederlandse nationaliteit heeft

1 like