Stel je persoonlijke vraag #20

Ik vind gewroet in mijn navel echt een heel naar gevoel (erger dan telefoonbotje stoten / in zij prikken) maar ik dwing mijzelf om het iig 1x per half jaar schoon te maken, anders wordt het gewoon goor :sob:

12 likes

Ja ik dus ook, kan het ook niet helemaal uitleggen maar krijg er echt de rillingen van. Waar zou dat dood komen? Omdat het een heel dun stukje huid is oid?

1 like

impopulaire mening alert, maar ik vind drogers echt onnodig en ik vind kleding/was moeten drogen in een droger echt een dom eerste wereld probleem

31 likes

Ik ben ontzettend inconsistent op het gebied van make-up dragen maar ik maak wel elke week mijn navel schoon. :smirk:

4 likes

Hahahaha opsturen die boeken :triumph:

1 like

Ik heb drie jaar een droger gehad, toen woonde ik in een appartement waar de drogers gemeenschappelijk konden worden gebruikt. Het was heel makkelijk, vooral omdat we daar niet super veel ruimte hadden. Nu zijn we in mei verhuisd en hebben we dus geen droger meer, we hadden bedacht dat we het even aan zouden kijken. Eindstand droogt de was hier best wel snel en hebben we op zolder meer dan voldoende ruimte om de was te drogen, dus die droger gaat er niet meer komen. Onze handdoeken waren na 3 jaar in de droger ook super lelijk geworden, dus we hebben ook weer nieuwe moeten aanschaffen.

Ik zou het gewoon even zonder proberen en als het niet bevalt kun je er altijd nog eentje aanschaffen.

2 likes

Ik krijg daarvan dus altijd een heel naar en pijnlijk gevoel alsof er een touwtje gespannen is tussen mijn navel en mijn (opties uit het youtubertopic) vulva/poes/spleetje/mossel/poeni/plassertje/vagina/straatje van vermeer. Het voelt echt supernaar.

Verkeerde topic maar
Ben ik de enige die dit nare gevoel heeft als ik aan mijn navel zit?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb dat ook

0 stemmers

Wow meer mensen dus?
Ik heb dit nooit kunnen vinden op google en niemand die ik het ooit gevraagd heb (ok ik vraag het niet dagelijks aan elke vrouw die ik tegenkom) herkende het.
Hoe zou het komen?

1 like

Ik had het als klein kind ook al, als ik werd afgedroogd na het douchen en dan m’n navel ook meegepakt werd natuurlijk. Dat vond ik iedere dag zo naar!

1 like

Het derde chakra zit bij de navel en daar is heel veel informatie over te vinden.

3 likes

Ok maar hoezo linkt hij dan naar je Straatje van Vermeer (sorry maar hij is te grappig :sweat_smile: )

1 like

Geen idee, maar moest even hieraan denken met al dat gepraat over navels. :sweat_smile:
Ik ga het eens aan mijn yoga-docente vragen!

Startkapitaal van 10.000 euro voor iedere jongere

• Goed idee!
  • Klinkt wel goed, maar ik moet me er wel eerst nog verder in verdiepen
  • Slecht idee!
  • Klinkt wel slecht, maar ik moet me er wel eerst nog verder in verdiepen
  • Ik twijfel/weet het nog niet

0 stemmers

In een keer 10.000: nee
Tien jaar lang 1.000: Ja goed idee

Anders loopt iedere 18jarige met een Chaneltas

45 likes

Daar is het geld sowieso niet voor. Het is voor ‘eigen ontwikkeling’. Dus voor betalen van collegegeld, voor omscholing of om te investeren in het opzetten van een bedrijfje.

2 likes

Ben helemaal voor het tegengaan van kansenongelijkheid, maar vraag me of dat dit the way to go is. Kan dat geld niet gerichter ingezet worden op kansarme jongeren/mensen/achterstandswijken in plaats van alle jongeren dit te geven. Ik zie dat geld dan liever gaan naar een moeder met bijvoorbeeld een taalachterstand en lage ses om iets te gaan beginnen dan naar Dirk-Jan wiens pappie en mammie zelf geld zat hebben.

19 likes

Ik vind het goed dat ze een vervanging zoeken voor het leenstelsel/studiebeurs. Ik ben alleen bang dat veel 18 jarige niet met die verantwoordelijkheid om kunnen gaan en zich rijk wanen. Inderdaad heel veel Chanel tassen en luxe vakanties. Aan de andere kant, als dat is waar je je eenmalige schenking aan uit wilt geven, you do you.

2 likes

Eerst dacht ik “oh Nice ik wil wel 10.000 euro”

Toen las ik

iedereen die 18 jaar wordt

Nu denk ik “get fucked Groenlinks”

49 likes

Nou, precies dit dus

2 likes

Dit ja, dan word het daadwerkelijk gebruikt voor je ontwikkeling.

2 likes