Stel je persoonlijke vraag #20

Ik ben overigens wel van plan om Heel Rijk te worden, dus ik zal je centjes netjes terugbetalen

39 likes

maar vind je dan dat studeren alleen is voorbehouden aan rijke mensen?

5 likes

Wat is dit voor geprivilegieerde onzin man? Mogen alleen rijke mensen studeren? Zo werk je toch alleen maar ongelijkheid in de hand? Niemand pakt jou je geld af als ze een studielening afsluiten hoor, en die leningen zouden ook helemaal niet nodig zijn als het leven niet zo belachelijk ingesteld was op veel geld hebben. En hoe wil je dat iemand zich ĂŒberhaupt uit een familie met minder geld werkt als ze geen kansen krijgen om zichzelf omhoog te werken? Daar krijg je alleen maar meer schulden van. Die studielening is juist bedoeld om mensen kansen te bieden, ik snap niet waar je zo mee zit.

Daarnaast zegt niemand dat Luzarl het niet helemaal af gaat betalen, ze heeft er ruim de tijd voor en jij kan absoluut niet voorspellen hoeveel ze gaat verdienen.

Word hier echt heel kwaad van.

34 likes

Jezus, waar maak jij je druk om zeg. Dat jij al wakker ligt om een student die misschien wat meer moet bijlenen omdat ouders niet kunnen bijspringen, de eerste studiekeuze niet de juiste was, en (surprise!) je je een slag in de rondte moet werken om jezelf te kunnen onderhouden van de schrale minimumloon die je krijgt terwijl je daarnaast nog je studiecijfers op peil te houden. Misschien kun je je energie beter steken in waar het pas echt misgaat met deze economie, namelijk dat de rijken steeds rijker worden en dat er hele belangrijke dingen zonder pardon worden wegbezuinigd waardoor armeren steeds minder kansen krijgen. Maar nee joh, moeten lenen is écht een bewuste keuze :+1::+1::+1:

26 likes

Een studieschuld wordt tenminste nog terugbetaald, als je jouw logica aanhoudt ben jij een stuk asocialer bezig want jij betaalt niks terug. Je HOEFT geen kinderbijslag aan te vragen hoor. Je kan het ook lekker in de staatskas laten zitten als je daar zo begaan mee bent. Echt onbeschoft van je.

61 likes

Je eigen logica werkt hier niet echt. De kinderbijslag wordt toch ook betaald door anderen?

“Je leeft dan op gratis geld” zoals je het zelf zo mooi verwoordde

17 likes

Is deze meid niet gewoon ontzettend aan het trollen? Misschien moeten we kappen met haar te feeden

34 likes

Ja dit dacht ik ook al

Ik ben eigenlijk bang van niet

1 like

Ik drink geen bier (of alcohol) en ga nooit naar de kroeg, dus dat scheelt he :sweat_smile:

1 like

Nee ik ben me net zo lekker aan het opwinden!!

12 likes

Dat verwarmt wel op deze mooie herfst dag, scheelt weer stookkosten. :yum:

8 likes

Ja snel even m’n lening een paar euro omlaag zetten :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Wilders noemt het idee van GL strafbaar, omdat het omkoping met het oog op uitgeschreven verkiezingen is :joy::clap:t3:

12 likes

Haha jullie moeten eens weten wat ik allemaal doe van jullie belastinggeld

67 likes

Aaah door @Konijntje ga ik toch even volgende week navragen hoe het zat met het kwijtschelden van mijn studieschuld. Thanks voor de motivatie moppie :kissing_heart:

2 likes

@Konijntje doe gewoon niet. Misschien moet je ff wat vitamine D pillen kopen, je zal wel weinig zon krijgen in de schaduw van dat gigantische bord voor je kop :sun_with_face:

5 likes

Is lynn weer terug ofzo

28 likes

Haha ja dat is echt een typische Lynn post.

9 likes

afbeelding

6 likes