Voordat ik naar de tandarts moet ben ik nooit zenuwachtig, maar als ik eenmaal in die stoel lig ben ik zooo gespannen. En de laatste 2 afspraken was ik me daar ook heel bewust van.
Mijn tuin grenst aan een sloot, dus er komt ook regelmatig een reiger op bezoek.
Ik wil heel graag een egel op bezoek maar helaas volledig ommuurde tuin.
Er zitten altijd wel een paar hagedisjes/gekko’s (weet niet precies wat het is)
Deze zit er nu:
Wow een vos haha, zou me echt de pleuris schrikken als die ineens in de tuin zou zitten. Een kat mis ik nog die had ik op mn vorige balkon wel eens lopen. Vond ik wel gezellig. Maar die kende ik ook.
Zou jij bang worden als je een vos in de tuin zag zitten?
- Ja ze lijken me wel gevaarlijk
- Nee juist cool
- Ik weet het niet
- Het ligt eraan hoe ver hij van me afstaat
- Ik zou gillend naar binnen rennen
0 stemmers
Ik zou het echt vet tof vinden, zolang er een raam tussen ons zit vind ik het best.
Ik weet het niet, mij werd altijd gezegd dat ze onvoorspelbaar zijn en heel gevaarlijk kunnen zijn. Het dier an sich is wel heel tof.
Ik zou het ook super tof vinden als er nu een wolf in mijn tuin zou staan.
Oh ik ging er eigenlijk vanuit dat ik dan in de tuin zelf was haha, maar achter een raam is het tof ja.
Ja ik zag mezelf in de woonkamer staan naar de tuin kijken bij deze vraag haha.
Het is me opgevallen dat als je broeken te lang koopt, ze in je knieholten gaat rimpelen. Ik kocht ze vroeger liever iets langer maar sinds ik dit weet niet meer en ze zitten nu echt beter.
Nu moet ik denken aan die forummer die laatst een uil in haar tuin had, en er een prachtige foto van had gemaakt (ik weet niet meer wie!). Zo bijzonder.
Ik koop bijna altijd skinny jeans of enkelbroeken en die vallen bij mij altijd goed. Ik vind ook eigenlijk die petite kleding nooit echt kloppen en alsnog te klein vallen
ja dat kan natuurlijk ook, maar omdat ik vaak opmerkingen kreeg in het verleden dat ik teveel opties had denk ik nu. Ik beperk het maar haha. Ik vond hem mooi, en vooral zo zielig. Deed me een klein beetje denken aan Cidade de Deus en daar heb ik ook echt een zwak voor.
Toen ik in Kopenhagen woonde was er een vos die bijna elke avond rondom onze ‘woongemeenschap’ liep, sommige huisgenoten aaiden de vos zelfs. De vos was ook totaal niet bang, want als er een deur openstond ging de vos met gemak de huizen/kamers in. Ik zelf vond het wel cool om de vos makkelijk te kunnen bekijken maar hield wel altijd afstand en aanraken leek mij niet bijster slim aangezien het wel een wild dier is.
@Jumpsuit huh vossen zijn toch niet gevaarlijk?
Wij hadden ooit een vos in de tuin en kippen :(((( dat is niet goed gegaan
Alle kippen onthoofd
Ja ik herken dit, ben denk ik geen 15 cm kleiner dan gemiddeld maar toen ik laatst een broek kocht kwam die verkoopster met lengtemaat 30 aan. Nou dat ziet er niet uit, en ik heb geen lange benen. 32 past vaak veel beter. Maar ik zit tussen lengtemaat 30 of 32 in, liever heb ik 32.
@kali en @monkeyslut dat kreeg ik te horen toen we een wandelroute ergens in duitsland deden. Ik was nog maar een tiener dus ik dacht ok, en heb me er verder nooit meer in verdiept moet ik zeggen.