Het is me opgevallen dat als je broeken te lang koopt, ze in je knieholten gaat rimpelen. Ik kocht ze vroeger liever iets langer maar sinds ik dit weet niet meer en ze zitten nu echt beter.
Nu moet ik denken aan die forummer die laatst een uil in haar tuin had, en er een prachtige foto van had gemaakt (ik weet niet meer wie!). Zo bijzonder.
Ik koop bijna altijd skinny jeans of enkelbroeken en die vallen bij mij altijd goed. Ik vind ook eigenlijk die petite kleding nooit echt kloppen en alsnog te klein vallen
ja dat kan natuurlijk ook, maar omdat ik vaak opmerkingen kreeg in het verleden dat ik teveel opties had denk ik nu. Ik beperk het maar haha. Ik vond hem mooi, en vooral zo zielig. Deed me een klein beetje denken aan Cidade de Deus en daar heb ik ook echt een zwak voor.
Toen ik in Kopenhagen woonde was er een vos die bijna elke avond rondom onze ‘woongemeenschap’ liep, sommige huisgenoten aaiden de vos zelfs. De vos was ook totaal niet bang, want als er een deur openstond ging de vos met gemak de huizen/kamers in. Ik zelf vond het wel cool om de vos makkelijk te kunnen bekijken maar hield wel altijd afstand en aanraken leek mij niet bijster slim aangezien het wel een wild dier is.
Ja ik herken dit, ben denk ik geen 15 cm kleiner dan gemiddeld maar toen ik laatst een broek kocht kwam die verkoopster met lengtemaat 30 aan. Nou dat ziet er niet uit, en ik heb geen lange benen. 32 past vaak veel beter. Maar ik zit tussen lengtemaat 30 of 32 in, liever heb ik 32.
@kali en @monkeyslut dat kreeg ik te horen toen we een wandelroute ergens in duitsland deden. Ik was nog maar een tiener dus ik dacht ok, en heb me er verder nooit meer in verdiept moet ik zeggen.
Ohh neee, dit was ook met de kippen bij mijn ouders gebeurd toen ik nog jong was. Het was echt een heftige plaats delict wat zo gebruikt had kunnen worden voor een horror film.
Ik heb geloof ik eigenlijk lengtemaat 28 nodig maar 30 kan meestal ook nog wel. En anders kies ik ook wel vaak voor een cropped versie/enkellengte en die valt bij mij dan precies goed, haha.
Heb zelf niet het idee dat van die petite/korte broeken gek vallen eigenlijk. Of ja, dat is me in ieder geval nooit opgevallen
Ja maar wie gaat ook een wilde vos aaien. Volgens mij werden we ook gewaarschuwd voor zwijnen wat ik toen natuurlijk heel grappig vond. Die kunnen volgens mij eerder gevaarlijk zijn.
Oh dit is echt mijn angst, ik ben doodbang voor reigers
ik heb ooit een vosje sultanas gevoerd op een strand in Italië.
Op de Jamin pagina zag ik de vraag staan stel je moet kiezen het hele jaar pepernoten of het hele jaar paaseitjes in de winkel (in dit geval hun winkel maar ik bedoel gewoon alle winkels die het verkopen)? Wat zou je dan kiezen.
- Pepernoten
- Paaseitjes
- Allebei niet
0 stemmers
Hele jaar paaseitjes kunnen scheppen bij de Jamin klinkt wel als een droom tbh.
Over vossen gesproken, ik kan me voorstellen dat veel mensen nog nooit een vos hebben gezien. Ik namelijk maar een enkele keer en niet eens in Nederland.
Heb jij wel eens in vos gezien? Ik zeg het er maar bij, uiteraard in het wild.
- Ja vaak
- Een enkele keer
- Nee nog nooit
- Ik heb een vos als huisdier
- Ik ben een vos
0 stemmers
Zijn genoeg mensen die de natuur als een grote kinderboerderij zien en wilde dieren willen aaien/voeren. Dat die dieren van voeren en überhaupt toenadering van mensen agressief kunnen worden snappen ze niet
Ontberen doet waarderen
Anders zouden ze snel net zo saai zijn als gewone chocola of speculaas.
ik heb echt nog nooit een spannend dier in het wild gezien
Hmm dat is ook wel weer zo en dan zijn de paaseitjes van de Jamin ook niet meer zo boeiend na een tijdje.