Stel je persoonlijke vraag #20

Ik denk dat ze deze bedoeld! Tenminste hier heb ik hem wel vandaan.

7 likes

Holy shit

2 likes

Ik vind het zelfs verbazingwekkend dat zij een mail heeft gekregen, dat hoeft helemaal niet. Tenzij zij heel innig met de personeelsleden is geweest, maar dat lijkt me sterk. Ik zou ook niet in quarantaine gaan, dat is ook helemaal niet het advies.

1 like

Mijn extra grote dekbedovertrek is een aantal cm dicht aan de zijkanten en heeft alleen in het midden een opening met drukknopjes dus denk dat het daar niet bij kan?

1 like

20 likes

Ik krijg hier echt kortsluiting van.

2 likes

Haha dat had ik eerst ook. En ik ging het proberen en dacht echt dit lukt nooit. Maar niet opgeven en nog x doen. Her is een handigheidje en echt het betert je leven!

@Dommel zou het gewoon proberen. een vriend van mij had dat ook, die kreeg het wel voor elkaar (ik probeerde het eerst maar mij lukte het niet) volgens mij propte hij het er gewoon tussen

En @FrauHelga geweldige tovenarij ja, haha.

2 likes

Vond jij het leuk om als kind taarten, cakes etc. Te bakken?

  • Nee dat vond ik niks aan
  • Ja dat vond ik leuk
  • Dat was een hobby van me
  • Mwah

0 stemmers

Maar het is toch sneller om je dekbedovertrek direct uit de was binnenstebuiten te doen, dan leg je m op je dekbed, pakt twee van de punten van binnenuit (dus door de overtrek het dekbed) en dan sla je m om, dan valt ie direct hoe ie moet vallen en hoef je alleen 2 seconden te schudden tot ie tot de bodem is en dan doe je de knoopjes/rits dicht.

Dit burritogeval zou me langer kosten, ik kan mijne in minder dan een minuut op deze manier.

65 likes

Ja dat vind ik ook makkelijker

1 like

Ja zo doe ik het ook, alleen ik schud helaas wel langer dan 2 seconden want mn deken is heel breed dus ik sta op bed te springen met dat ding.

4 likes

Ik heb hetzelfde alle @jumpsuit ben langer bezig met dat schudden en vind dat ook vrij vermoeiend. Dit is echt binnen no time gefikst zonder dat ik het idee heb dat ik een marathon heb uitgeschud. :wink:

1 like

Ik vond het vooral lekker om het beslag op te vreten. Bakte eigenlijk bijna nooit als kind, behalve samen met mijn moeder cupcakes.

9 likes

Ik snap ook niks van de voordelen van de burrito methode. Is dit een lange mensen privilege?

4 likes

Haha ik snap echt allebei je hacks niet :smiley: kan je eens uitleggen?

Ohhh wat leuk, ik voel mij nu helemaal een canvas influencer hahaha

@anon18050057 als je je puzzel in een omgekeerde canvas maakt (dus de voorkant van het canvas ligt dan op tafel, waardoor de randen naar boven wijzen) kan je de puzzel heel makkelijk verplaatsen als je ruimte nodig hebt aan tafel. Is goedkoper dan zo’n fancy puzzelmap.

2 likes

Ooooh zo’n canvas!! Nu snap ik hem, dankje! Handige tip

@anon18050057 ja en je kan grote stukken veel makkelijker verschuiven!

En als je een waxbrander hebt en je wax is “op” dan kan je de gesmolten wax met wattenschijfjes weghalen. De wattenschijfjes zuigen de wax op en kunnen zo in de prullenbak. Geen gedoe meer met uitlepelen

1 like

Ja idd. Ik heb net wel de burrito geprobeerd, want moest net mn bed opmaken toen ik het filmpje zag, maar dit was precies mijn gedachte nadat ik klaar was. Leuk, maar niet sneller dan wat jij hier omschrijft.

1 like

Ik ben @Zitzak (volgens mij was jij het) eeuwig dankbaar voor de tip om de speen van de baby vast te maken aan bijvoorbeeld een oor of een poot van een knuffel.

2 likes