Stel je persoonlijke vraag #20

Ohh neee, dit was ook met de kippen bij mijn ouders gebeurd toen ik nog jong was. Het was echt een heftige plaats delict wat zo gebruikt had kunnen worden voor een horror film.

2 likes

Ik heb geloof ik eigenlijk lengtemaat 28 nodig maar 30 kan meestal ook nog wel. En anders kies ik ook wel vaak voor een cropped versie/enkellengte en die valt bij mij dan precies goed, haha.

Heb zelf niet het idee dat van die petite/korte broeken gek vallen eigenlijk. Of ja, dat is me in ieder geval nooit opgevallen

1 like

Ja maar wie gaat ook een wilde vos aaien. Volgens mij werden we ook gewaarschuwd voor zwijnen wat ik toen natuurlijk heel grappig vond. Die kunnen volgens mij eerder gevaarlijk zijn.

Oh dit is echt mijn angst, ik ben doodbang voor reigers :open_mouth:

ik heb ooit een vosje sultanas gevoerd op een strand in Italiƫ.

3 likes

Op de Jamin pagina zag ik de vraag staan stel je moet kiezen het hele jaar pepernoten of het hele jaar paaseitjes in de winkel (in dit geval hun winkel maar ik bedoel gewoon alle winkels die het verkopen)? Wat zou je dan kiezen.

• Pepernoten
  • Paaseitjes
  • Allebei niet

0 stemmers

Hele jaar paaseitjes kunnen scheppen bij de Jamin klinkt wel als een droom tbh.

Over vossen gesproken, ik kan me voorstellen dat veel mensen nog nooit een vos hebben gezien. Ik namelijk maar een enkele keer en niet eens in Nederland.

Heb jij wel eens in vos gezien? Ik zeg het er maar bij, uiteraard in het wild.

• Ja vaak
  • Een enkele keer
  • Nee nog nooit
  • Ik heb een vos als huisdier
  • Ik ben een vos

0 stemmers

Ja zwijnen zijn echt gevaarlijk! Een vriendin was een soort spel doen in een bos met collega’s en een collega van haar is aangevallen door een zwijn, blijkbaar zat hij in haar territorium en had ze jonkies ofzo. Die heeft toen een kopstoot gekregen en had een hersenschudding haha.

15 likes

Zijn genoeg mensen die de natuur als een grote kinderboerderij zien en wilde dieren willen aaien/voeren. Dat die dieren van voeren en überhaupt toenadering van mensen agressief kunnen worden snappen ze niet :woman_shrugging:

7 likes

Ja 1 keer toen ik mijn laatste bus had gemist en lopend naar huis moest.

92 likes

Ontberen doet waarderen

Anders zouden ze snel net zo saai zijn als gewone chocola of speculaas.

13 likes

ik heb echt nog nooit een spannend dier in het wild gezien :angry:

Hmm dat is ook wel weer zo en dan zijn de paaseitjes van de Jamin ook niet meer zo boeiend na een tijdje.

1 like

Ik ben klein en daarom is maat 32 vaak ook nog wel lang. Sowieso mega ergernis dat ik bijna altijd te lange broekspijpen heb haha :sob:.

2 likes

Elke keer als ik een vriendin ging bezoeken. De vossen liepen daar los rond, soms was het echt een Stare down :joy:

2 likes

Volgens mij zijn vossen ook kleiner dan sommige mensen hier lijken te denken (omdat mensen denken dat ze gevaarlijk zijn).
Het is ongeveer het formaat van een kat, niet een wolf of zo.

Bij een vriendin van mij zitten veel vossen en ze hebben er wel last van, vooral omdat ze tussen het afval scharrelen en op het gazon poepen :joy:

4 likes

Gebruik jij wel eens een postzegelcode om een brief of pakketje te versturen?

• Ja, alleen maar
  • Soms
  • Nee, alleen normale postzegels
  • Een wat?
  • Ik verstuur nooit brieven

0 stemmers

1 like

Niet bij de fysio (die ook mijn sportmasseur is) enkel omdat hij gewoon al in mijn bubbel van mensen valt gezien hij mijn zwager is.
Dus als ik hem normaal zie, heb ik ook geen mondkapje op :woman_shrugging:

2 likes

Ik zie dat ik tot nu toe de enige ben, maar mensen, gebruik postzegelcodes! Het is supermakkelijk!
Je koopt die code via de postNL app en schrijft hem gewoon op je envelop

19 likes

Ik vind het ook een briljante uitvinding! Ik stelde dingen verzenden altijd heel lang uit omdat ik dan geen postzegels had/ze vergat te kopen/ze niet kon vinden. Nu gaat dat zoveel makkelijker en sneller.

4 likes