Stel je persoonlijke vraag #20

Ik ben klein en daarom is maat 32 vaak ook nog wel lang. Sowieso mega ergernis dat ik bijna altijd te lange broekspijpen heb haha :sob:.

2 likes

Elke keer als ik een vriendin ging bezoeken. De vossen liepen daar los rond, soms was het echt een Stare down :joy:

2 likes

Volgens mij zijn vossen ook kleiner dan sommige mensen hier lijken te denken (omdat mensen denken dat ze gevaarlijk zijn).
Het is ongeveer het formaat van een kat, niet een wolf of zo.

Bij een vriendin van mij zitten veel vossen en ze hebben er wel last van, vooral omdat ze tussen het afval scharrelen en op het gazon poepen :joy:

4 likes

Gebruik jij wel eens een postzegelcode om een brief of pakketje te versturen?

• Ja, alleen maar
  • Soms
  • Nee, alleen normale postzegels
  • Een wat?
  • Ik verstuur nooit brieven

0 stemmers

1 like

Niet bij de fysio (die ook mijn sportmasseur is) enkel omdat hij gewoon al in mijn bubbel van mensen valt gezien hij mijn zwager is.
Dus als ik hem normaal zie, heb ik ook geen mondkapje op :woman_shrugging:

2 likes

Ik zie dat ik tot nu toe de enige ben, maar mensen, gebruik postzegelcodes! Het is supermakkelijk!
Je koopt die code via de postNL app en schrijft hem gewoon op je envelop

19 likes

Ik vind het ook een briljante uitvinding! Ik stelde dingen verzenden altijd heel lang uit omdat ik dan geen postzegels had/ze vergat te kopen/ze niet kon vinden. Nu gaat dat zoveel makkelijker en sneller.

4 likes

Ligt aan de winkel. In de Albert Heijn bij mij doet bijna niemand het

1 like

En andere vogels? Of specifiek reigers?

Nou dat is dan wel een enorme kat. Ze zijn inderdaad niet heel groot maar eerder zo groot als een beagle denk ik. Ligt wel aan de sport natuurlijk.

2 likes

Ok iets groter dan misschien? Als ik er een zie denk ik vaak eerst dat het een kat is.

1 like

Ik vind postzegels juist knus :pleading_face:

3 likes

Heb jij ooit op eigen initiatief (dus niet op de middelbare school/vervolgonderwijs) een vreemde taal geleerd? Bijv. een cursus, taalreis of via Duolingo.

• Ja, Frans
  • Ja, Duits
  • Ja, Spaans
  • Ja, Portugees
  • Ja, Russisch
  • Ja, Japans
  • Ja, Chinees
  • Ja, Italiaans
  • Ja, een andere taal namelijk…
  • Gewoon nee
  • Nee, maar wil ik ooit nog wel doen.

0 stemmers

Ik heb Nederlands en Engels er niet bijgezet omdat ik ervan uitga dat iedereen dat op school heeft geleerd.

Ik kan geen betaalbare en fijne broeken vinden in mijn maat (44 met superkorte benen) dus mijn broeken zijn al-tijd te lang

Ik heel vaak omdat ze in Berlijn, waar ik woon, midden in de stad leven. Soms als je 's nachts naar huis fietste, zag je ze gewoon kruispunten oversteken. Heel vet en dystopisch.

13 likes

Wel Hiragana, Katakana en Hangul leren lezen, maar ik kan de talen niet spreken

3 likes

Tof! Ik ben nu zelf ook bezig met Hiragana. Ik kan het tot nu toe alleen lezen, zonder enig idee te hebben wat de vertaling is. Ben er nog wel even zoet mee dus😋

1 like

Ik heb een aantal vakken Turks gevolgd in Istannul maar daar weet ik ook vrijwel niets meer van helaas.

1 like

Zitten jouw kasten vol?

• Ja propvol
  • Ja maar nog wel een lege plek hier en daar
  • Dat verschilt
  • Nee ik heb nog ruimte
  • Ik heb geen kasten

0 stemmers

Ik ben nu bezig met mijn tweede cursus Koreaans!

2 likes